מערכת COL | יום ט' אדר ה׳תשס״ז 27.02.2007

שמחה וצהלה לחיילי צבאות ה' צפת

כמיטב המסורת של צבאות השם בצפת, התקיימה השבוע מסיבת ריקודים ע"פ הוראת הרבי להרבות בשמחה בחודש אדר. התלמידים פצחו בריקודי שמחה עם מפקדיהם, ותזמורת מיוחדת המורכבת ממפקדי צבאות ה' ניצחה על האירוע והרקידה את החיילים ■ הרב יהושע שמעוני מנהל צ"ה בצפת מסר ל-COL כי בימים הקרובים יצאו הסיירות הבוגרות בצ"ה למבצע רחב היקף בשיתוף "קרן חסדי ל"ב" ויבקרו בבית-הרפואה ובמועדוני הקשישים לשמח את הקשישים והחולים לסיפור המלא ולגלריית תמונות
שמחה וצהלה לחיילי צבאות ה' צפת
כמיטב המסורת של צבאות השם בצפת, התקיימה השבוע מסיבת ריקודים ע"פ הוראת הרבי להרבות בשמחה בחודש אדר. הערב נפתח במערכונים מבדרים בהשתתפותם של השחקן ר' יפתח לוזיה והת' אלעזר גד'ז, שאירגן את הערב עם הת' שניאור ערד.

לאחר מכן התחילו הריקודים וב"שמחה פורצת גדר" רקדו חיילי צ"ה עם מפקדיהם, תזמורת מיוחדת המורכבת ממפקדי צבאות ה' ניצחה על האירוע והרקידה את החיילים.

ע"מ לעודד את החיילים לרקוד הוקמו דוכני משחק, וכל מי שרקד יפה קיבל תלוש השתתפות במשחק באחד הדוכנים וחולקו פרסים לחיילים שרקדו יפה.

הרב יהושע שמעוני מנהל צ"ה בצפת מסר ל-COL כי בימים הקרובים יצאו הסיירות הבוגרות בצ"ה למבצע רחב היקף בשיתוף "קרן חסדי ל"ב" ויבקרו בבית-הרפואה ובמועדוני הקשישים לשמח את הקשישים והחולים לקראת החג, וזאת כחלק ממבצע "צבאות השם עם הפנים לקהילה" בו יורגלו חיילי צ"ה לתרום מזמנם ומרצם למבצעי הקודש של הרבי.


לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
2.
שניאור
ט' אדר ה׳תשס״ז
תמשיך לעשות נחת לרבי!!!!
משפחת ערד.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.