מערכת COL | יום ט' אדר ה׳תשס״ז 27.02.2007

מאות נשים תרמו ונהנו בערב "הקרן ליולדת"

כ 400 נשים נהנו מחוויה בלתי נשכחת של טעמים וצלילים, בדינר לטובת 'הקרן הארצית ליולדת' שנערך במוצאי שבת באולמי 'ויטראז בנס ציונה', בסיסמת 'מאמצים אותך, אמא'. הערב כולו עסק בנושאים המעניינים את האישה היהודייה  לסיפור המלא
מאות נשים תרמו ונהנו בערב
מיד עם כניסה קודמה כל אישה באופן אישי, בחיוך ובסבר פנים יפות והתכבדה ממטעמי השף בבר העשיר. הנשים שאימצו יולדת מראש בתרומה של 450 ₪ קיבלו פרק ותג 'תודה' מרהיב, לענידה. האווירה הייתה מלכותית ממש.

פינת הייעוץ אוישה על ידי השף והתזונאית שנענו לשאלות הקהל. בשלב הבא נכנסו הנשים אל האולם עצמו. את הערב הנעים בשיריו החזן הנודע ר' בערל'ה זלצמן, על מסכי הענק נראו ונשמעו דברי קודשו של הרבי, המחנכת רחל ויסמן הביאה בטוב טעם סיפורים מדהימים והוראות מהרבי בקשר לחינוך ילדים, הוצגו מתכונים שונים ע"י השף עידו שפירא, תוך כדי בישול על הבמה וד"ר רלי אבל נתנה הסברים אודות הרכיבים התזונתיים של המנות.

הגב' רחל בולטון נתנה הרצאה מאלפת בנושא: כלים לחשיבה חיובית, ההרצאה שלובה באיורים לעיני הקהל ע"י אמן הקריקטורות יחיאל אופנר.

את דבר התודה של היולדות לנשים שתרמו הביאה שרה זילברשטרום מארגון נשי ובנות חב"ד. דבריה היו משולבים בשיר מיוחד שהופק לאירוע בו נשמעו היולדת, התינוק והמשפחה כולה ב'תודה רבה'. נשים רבות הוסיפו ותרמו גם בערב עצמו. כל הנשים שתרמו 770 ₪ השתתפו בהגרלה על מטבע של הרבי משובץ כתליון.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.