מערכת COL | יום ה' אדר ה׳תשס״ז 23.02.2007

במוצאי שבת: ערב הקרן הארצית ליולדת

במוצאי שבת יערך הערב הקרן הארצית ליולדת 'מאמצים אותך, אמא' שעל-ידי אירגון נשי חב"ד. הערב, יתקיים במוצאי שבת, ו' באדר תשס"ז, במרכז האירועים ויטראז' בנס ציונה והוא יעסוק בנושאים הקשורים לאישה היהודייה: חינוך ומודעות עצמית, בישול ודיאטה, הומור ושירה יהודית. הערב כולו יהיה בסימן תודה לנשות עם ישראל האמיצות, אשר בלי חשבונות מביאות לעולם עוד נשמות לסיפור המלא
במוצאי שבת: ערב הקרן הארצית ליולדת

בערב עצמו נוקיר ונכבד את הנשים המאמצות את היולדות אל לבן ותינתן הזדמנות נוספת לאמץ עוד יולדות. מחיר 'אימוץ יולדת' 450 ₪ (אפשר גם בתשלומים רבים). זוהי עלות השלמת החלמה בת שלושה ימים ליולדת אחת. התורמות 770 ₪ תקבלנה בנוסף לכרטיס הכניסה גם כרטיס הגרלה על מטבע שניתנה מידו הקדושה של הרבי, משובץ כתליון.


 ומה בתוכנית: החל מ-19:45 ועד ל-20:15 בדיוק יהיה בר טעימות ממטעמי השף, שילווה את הערב. בשעת הבר, לצלילי להקת הכליזמרים שתלווה את האירוע, תוכלו גם לגשת באופן אישי אל שף הבית של חברת 'מני מהדרין בע"מ' ואל התזונאית המומחית רלי אבל, המנהלת את יחידת הדיאטה של מחוז מרכז בשירותי בריאות כללית ולשאול כל שאלה בתחום. ב-20:15 בדיוק תחל התוכנית. את הערב יפתח ר' בערל'ה זלצמן מארצות הברית, שישיר שירים יהודיים אותנטיים ומרגשים, לאורך הערב כולו. השף והתזונאית יגישו 'ארוחה מנצחת' שכוללת צפייה בבישול של מתכונים נבחרים על ידי השף והדרכה עם טיפים לבישול בריא וגם טעים. ארוחה בשרית מלאה תוגש ל'מלווה מלכה'.


הרבנית רחל ויסמן תשוחח אודות חינוך אידיאלי, אם יש דבר כזה... תנסה לתת את הכלים לחינוך עקרוני ללא פשרות, באהבה ובנעימות. על התפקיד רב האחריות של האישה היהודייה ועל מעמדה החשוב בעם ישראל נראה ונשמע בקטע וידאו מאלף בו מדבר הרבי מליובאוויטש על הנושא.


רחל בולטון, הבעלים של משרד הפרסום 'בולטון-פוטנציאל' ואמן הקריקטורה יחיאל אופנר מציגים את 'הבניין האישי כציור'. יינתנו הצעות לכלים לשינוי ולחשיבה חיובית, בדרך מקורית ומעניינת המלווה באיורים ובקריקטורות, מאוירות במקום לעיני הקהל הצופה במסכים.


הערב כולו יהיה בסימן תודה לנשות עם ישראל האמיצות, אשר בלי חשבונות מביאות לעולם עוד נשמות, מגדלות ומחנכות על ברכי התורה והחסידות ומתאמצות להשלים את יעודן כנשים ובכך להגיע אל היעד - הגאולה. 'הקרן הארצית ליולדת' מממנת ימי החלמה ליולדות, ומאפשרת לנשים להתחזק לאחר לידה, לבנות את הקשר הראשוני-בסיסי עם התינוק החדש, מתוך מצב של רוגע ומנוחה, ללא כל תשלום (קופות החולים מממנות רק באופן חלקי). כך יכולות הנשים לחזור הביתה עם כוח פנימי רב יותר, להמשך מילוי התפקידים הרבים המחכים להן ביחד עם הילדים הנוספים שבבית. תודה תינתן לכל אחת מאלו שהושיטה את ידה למען היולדות וחיזוקן בהחלמה לאחר הלידה. קטעי ראיון עם נשים משני צדי המתרס יוקרנו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.