מערכת COL | יום א' אדר ה׳תשס״ז 19.02.2007

צעירי-חב"ד חגגו בר-מצווה לניצול מצ'רנוביל

צעירי חב"ד חגגו אמש (ראשון) בר מצווה מרגשת לנער דימה קרסנובוקוב שעלה ארצה לפני שלושה חודשים בקבוצה ה–75 של ילדי צ'רנוביל, ואשר סובל ממחלה נדירה הפוגעת ביכולת הניוונית והמוטורית וגורמת לקשיים גדולים בדיבור ■ יו"ר צאגו"ח ואגו"ח בארה"ק, הרב יוסף יצחק אהרונוב, העניק ביחד עם הרב יוסף יצחק רייטשיק, מנהל פרויקט ה'הצלה' העניקו זוג תפילין מהודרות לדימה הנרגש, להקת הכלייזמרים של צעירי אגודת חב"ד הנעימה את החגיגה, ודימה, לא ויתר על אמירת מאמר החסידות שנהוג לחזור בבר מצווה לסיפור המלא
צעירי-חב
מעניקים לדימה זוג תפילין מהודרות (צילום: י. בלינקו, COL)
צעירי חב"ד חגגו אמש (ראשון) בר מצווה מרגשת לנער דימה קרסנובוקוב שעלה ארצה לפני שלושה חודשים בקבוצה ה–75 של ילדי צ'רנוביל. דימה שעלה ארצה לבדו ומתחנך במוסדות החינוך המיוחדים של ילדי צ'רנוביל בכפר חב"ד, סובל ממחלה נדירה בשם 'פרידריך אטקציה' הפוגעת ביכולת הניוונית והמוטורית וגורמת לקשיים גדולים בדיבור.

כל חבריו של דימה מפרויקט ההצלה של ילדי צ'רנוביל גדשו אמש את אולם המדרשה שבבית צעירי אגודת חב"ד ובאו להשתתף בשמחתו של חברם. סביב שולחנות ערוכים הסבו הילדים, חתן השמחה וכמובן גם אנשי הצוות של הפרויקט לצד אנשי צאגו"ח לסעודת מצווה מרגשת במיוחד.

יו"ר צאגו"ח ואגו"ח בארה"ק, הרב יוסף יצחק אהרונוב, העניק ביחד עם הרב יוסף יצחק רייטשיק, מנהל פרויקט ה'הצלה', זוג תפילין מהודרות לדימה הנרגש, ולא שכחו גם לרקום באותיות מוזהבות את ראשי התיבות של שמו: ד.ק. על גבי שקית התפילין.

להקת הכלייזמרים של צעירי אגודת חב"ד הנעימה את האווירה וניגנה לכל האורך מחרוזת של ניגוני שימחה חסידיים שגרמה לכל הנכחים לצאת הריקודי מצווה סוערים.

רגע מרגש במיוחד נרשם כשדימה שמתקשה רבות בדיבורו, לא ויתר על אמירת המאמר שנהוג לחזור בבר מצווה ולאחר מאמצים אדירים מצידו נשמעו בחלל האולם המילים הידועות: 'איתא במדרש תילים וכו'...'

הנחה בטוב טעם את בר המצווה המרגשת הרב יצחק רסקין, חבר הנהלת הפרויקט, ודבריו תורגמו לרוסית בידי הרב מאיר ורזוב, מנהל האגף לקליטת עליה בצאגו"ח.
ר' חיים אוחיון, מנהל מוסדות ילדי צ'רנוביל, העניק לדימה מספר רב של מתנות שימחו את הנער עד מאד ועזרו לו להרגיש שמחה אמיתית ביום חגו.

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
לוייייייייייי
א' אדר ה׳תשס״ז
אתה חזק.
2.
חתן השמחה נישא על כפיו של...
א' אדר ה׳תשס״ז
האיש שמחזיק על כתפיו את כל הפרוייקט - ישראל לבקובסקי.
ישראל, עלה והצלח!
3.
לחתן בר המצוה
א' אדר ה׳תשס״ז
מזל טוב בהגיעך למצוות
יהי רצון שתגדל להיות חסיד
עד עכשיו היה הכל בעניין של אימונים
עכשיו אתה על המגרש משחק על אמת
שחק טוב
בהצלחה
אחיך - ממשפחת חבד
4.
מישהו
ב' אדר ה׳תשס״ז
מה קרה שרואים את הגבאים של לוד בבר מצווה? מעניין...
5.
ל-4
ט"ו סיון ה׳תשס״ז
כי הם כנראה עובדים שם-(בצא"ח)
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.