מערכת COL | יום א' אדר ה׳תשס״ז 19.02.2007

מגייסים מתנדבים לבקר את נפגעי הטרור בפורים

מטה צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור התחיל לגייס מתנדבים רבים אשר במהלך חג הפורים יתפרסו בכל רחבי הארץ ויביאו 'משלוח מנות' ל-2500 משפחות נפגעי הטרור. המטה החל להכשיר את המתנדבים לביקורים, על מנת להביא לבני המשפחות שמחת חג אמיתית ■ הפעילות בשטח תופעל על ידי כמאתיים סניפי בתי חב"ד בארץ שעומדים בקשר קבוע עם מרבית המשפחות. פעילות דומה תיערך גם בקרב כאלפיים משפחות חללי צה"ל, לצד הפעילות בכלל יחידות צה"ל וכוחות הבטחון לסוגיהם ■ ל'מטה מתנדבים' של מטה צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור: 03-9607588 שלוחה 169 (ניתן להשאיר הודעה). [email protected]  לסיפור המלא
מגייסים מתנדבים לבקר את נפגעי הטרור בפורים
השליח הרב מוטי גורליק מבקר משפחה שכולה בפתח תקווה

בישראל חיות כיום כ-2,500 משפחות שיקיריהן נהרגו או נפצעו במלחמת הטרור הנמשכת בישראל בשבע השנים האחרונות. המשפחות הללו, כמו גם כאלפיים משפחות של חללי מערכות ישראל,מתמודדות יום-יום עם מציאות כואבת. מציאות שבה חסרונו של יקירם או פציעתו הקשה לא מרפים מהמשפחה, וגוררות עימם זיכרונות קשים והתמודדויות לא קלות.

בהתקרב חודש אדר וחג הפורים, ימים גדושים בשמחה ובעליצות , משפחות רבות לא מוצאות את הכוח להתנתק מהכאב ולחגוג את החג השמח ביותר - פורים - במסגרת משפחתית. אומרת אמא לילד שבעלה נפצע קשה בפעולת טרור אכזרית ומתועבת: "למי יש כוח או רצון לדאוג לתחפושת למסיבת פורים של הילד בגן, או למשלוח מנות לחברים מהכיתה, בזמן שאבא נמצא בשיקום ארוך בבית לווינשטיין".

מטה צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור בראשות הרב מנחם קוטנר הכריז השנה כי בכוונת המטה לפקוד בחג הפורים את 2,500 משפחות נפגעות טרור, להביא להם את שמחת חג הפורים ומצוותיו. לצורך כך החל מטה צעירי-חב"ד לגייס מתנדבים רבים מכל רחבי הארץ, אשר במהלך חג הפורים יהוו את חיל הרגלים של 230 סניפי בתי חב"ד בכל רחבי הארץ, ויביאו לבתי המשפחות חבילת 'משלוח מנות' ושמחת חג אמיתית.

בפעילות דומה שהתנהלה אשתקד, התוודו רבים מבני המשפחות כי רוב הציבור שכח את כאבם, ובואם של צעירי-חב"ד לשמחם בפורים גורם להם התרגשות ושמחה, תחושה של סולדריות נעימה שבאה בדיוק בזמן הנכון.

צעירי-חב"ד יגיעו אל המשפחות מצוידים בדברי עידוד וכאמור - במשלוח מנות ובעלונים מהודרים על חג הפורים, בחלק מהמקומות יזמינו את בני המשפחה לקריאת מגילה ואף יערכו מסיבות פורים חגיגיות המיועדות לילדים והורים גם יחד. משפחות נזקקות יוזמנו להתארח לסעודת החג בבתיהם של מתנדבי צעירי-חב"ד וליטול חלק פעיל ומלא בשמחת החג.

ל'מטה מתנדבים' של מטה צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור: 03-9607588 שלוחה 169 (ניתן להשאיר הודעה). דואר אלקטרוני: [email protected]


איתם כל ימות השנה

פעילות דומה תיערך גם בקרב משפחות חללי צה"ל. כאן מדובר בפעולה מסורתית הנמשכת כבר עשרות שנים, במסגרת פעילות צעירי חב"ד עם 'משפחות הגיבורים'. פעילות זו החלה, לפי בקשת הרבי, לאחר מלחמת ששת הימים. הרב אהרן פרוס, מרכז האגף בצעירי-אגודת-חב"ד, מוסר כי אלמנות צה"ל והורים שכולים מציינים, שנה אחרי שנה, את עקביותם של צעירי-חב"ד בעידוד רוחם וחיזוקם בכל ימות השנה ובפרט בחגים.

הרב יוסף-יצחק אהרונוב, יו"ר צעירי-חב"ד ויו"ר אגודת-חסידי-חב"ד בישראל אומר: "בימים אלה במיוחד אנו רואים לנכון לציין שוב את רגשי ההזדהות והאחדות שלנו עם משפחות נפגעי הטרור. ליבנו תמיד עימן ואנו חושבים עליהן ומתפללים לשלומן. צעירי-חב"ד ברחבי הארץ פועלים בקרב כ-2,500 משפחות נפגעות הטרור בכל ימות השנה, במגוון רחב של תחומים, מתוך תחושה עמוקה של אהבת-ישראל וערבות הדדית על-פי קריאתו של הרבי".

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
הי מוטי!
א' אדר ה׳תשס״ז
טוב לראות אותך.
מאלו שעושים במקום לדבר
2.
מוטי!!!!
א' אדר ה׳תשס״ז
כל הכבוד!!!!
כיף לראות אותך!!
עלה והצלח!

מתגעגעים אליכם פה...

לוי, וינה, בשם כל השבט.....
3.
מוטי כל הכבוד
ב' אדר ה׳תשס״ז
משמח לראות אותך. מזכיר לי את תשרי. הגיס מצפת.
4.
מוטל
ב' אדר ה׳תשס״ז
מוטי אין 10 שקל? אין מוטי אין חלעס? מפרחי פ"ת....
ופנחס קדיש מחכים לך בכיליון עיניים לבואך.. יש הרבה הפתעות בשבילך.. חחח
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.