מערכת COL | יום כ"ט שבט ה׳תשס״ז 17.02.2007

חדש מה'רשת': כרך נוסף ב'חגים וזמנים'

בימים אלו יצא לאור ספר 'חגים וזמנים' - טבת, שבט אדר - השלישי בסדרתו, והוא יוצא לאור לקראת שבת מברכים חודש אדר. ממחלקת ההוצאה לאור שעל ידי רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש נמסר כי כעת עובדים על הספר הבא שיכלול תכנים על  החודשים הבאים ■ ספר זה מכיל בתוכו מנהגים, ספורים, הלכות על החודשים טבת-שבט-אדר. את הספר ניתן להשיג בחנויות הספרים המובחרות וברשת אהלי יוסף יצחק בכפר חב"ד. ל-COL נמסר כי הספר ימכר בחנויות רבות וניתן להשתמש בו גם כ'משלוח מנות' בפורים.
חדש מה'רשת': כרך נוסף ב'חגים וזמנים'
בפתח דבר נכתב כך:

בשבח והודיה לה' יתברך, אנו מגישים בזה לפני ציבור ההורים והמחנכים את הספר "חגים וזמנים – טבת שבט אדר", אשר בו רוכזו מרבית הדינים והמנהגים, תיעוד רחב של דברי ימי החסידות בכלל וחסידות חב"ד בפרט, ומגוון גדול של סיפורי חסידים אודות חודשים אלו.

חודש טבת טומן בחובו הפכים של שמחה חסידית הבאה על שום הניצחון במשפט הספרים, לצד אֵבֶל וצער על תחילת המצור על ירושלים – תהליך שסופו היה חורבן הבית. לעומתו, חודש שבט רווי ביומי-דפגרא חסידיים, כשהבולט שבהם הוא יו"ד שבט – "ובא השמש וזרח השמש". מלבד תאריך חשוב זה, רבים הם הימים בעלי משמעות עמוקה לכלל העם היהודי, כמו ט"ו בשבט "ראש השנה לאילן". גם אדר נתברך בהוויית שמחה מיוחדת האופפת את החודש מתחילתו ועד סופו, ומגיעה למיצויה ושיאה בחג הפורים.

בספר השתדלנו לשרטט בפני הקוראים קוים כלליים אודות הימים המיוחדים בחודשים אלו, בזיקה לרעיונות חסידיים בכלל ולשיחות הרבי בפרט. מקווים אנו, כי ספר זה – כקודמיו – יתקבל בקרב הציבור באהדה ויגרום נחת רוח רבה לכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.

את מלאכת ההוצאה לאור של הספר לקחה על עצמה מחלקת ההוצאה לאור של "רשת חינוך חב"ד – אהלי יוסף יצחק" שהשקיעה מאמצים רבים על מנת להוציא דבר מתוקן ומפואר מתחת ידיה.

ויהי רצון, שנזכה ל"מסמך גאולה לגאולה" – משמחת הגאולה של חודש אדר נצא לשמחה שלמה, שמחה יהודית בטהרתה, בגאולה האמיתית והשלימה, הגאולה השלישית ובנין בית המקדש השלישי, על ידי משיח צדקנו תיכף ומיד ממש.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
כל הכבוד לר שמואל
כ"ט שבט ה׳תשס״ז
כל הכבוד לר שמואל ביסטריצקי העושה ימים כלילות להצלחת הרשת כמו בימים הטובים
חזק ואמץ!

מאת: כינר
2.
בלי מעצורים..
כ"ט שבט ה׳תשס״ז
ברכות על הספר החדש

יהודה
3.
עלה והצלח
ל' שבט ה׳תשס״ז
לידידי ורעי ענק שבענקים ברוך הכשרונות ראש וראשון לכל דבר שבקדושה שמי כמוני יודע את פעולתיו הברוכות במשך כל השנים הלא הוא הרב שמואל ביסטריצקי מנכ"ל הרשת שבאמת הרים את הרשת (בנו של ידידי שבאמת האהבתי הערכתי שאין דומה לו בעולם הרבנות הרב הגאון הרב לוי ביסטריצקי ע"ה שברוך ה כל ילדיו עוסקים במלאכת הקודש כל אחד בענינו) עלה והצלח שמוליק

מאת ידיך האהובך באמת אולי ואילנית מנדלסון כולל חב"ד י-ם
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.