מערכת COL | יום כ"ז שבט ה׳תשס״ז 15.02.2007

פרסים חולקו למצטיינים בישיבת "צעירי השלוחים"

עם שובם של ה"זוכים בגורל" והמצטיינים שנסעו לשהות בד' אמות של הרבי ביום הבהיר י' שבט התקיים בישיבת צעירי השלוחים בצפת אירוע חלוקת פרסים לציון סיום המבצע ■ במשך תקופת המבצע, שאורגן ע"י התמימים השלוחים בישיבה, למדו תלמידי הישיבה את שיחותיו של הרבי משנת ה'תש"י ואת מאמר "באתי לגני" ה'תיש"א בעל-פה, מילאו שאלונים ומבחנים יומיים על שיעורי החת"ת והרמב"ם היומיים ■ באירוע חלוקת הפרסים למצטיינים במבצע, נשאו דברים ראש הישיבה הרב שלום דובער הרצל ושליח הרבי לצפת ומנהל הישיבה הרב חיים קפלן  לסיפור המלא
פרסים חולקו למצטיינים בישיבת
עם שובם של ה"זוכים בגורל" והמצטיינים שנסעו לשהות בד' אמות של הרבי ביום הבהיר י' שבט התקיים בישיבת צעירי השלוחים בצפת אירוע חלוקת פרסים לציון סיום המבצע.

במשך תקופת המבצע, שאורגן ע"י התמימים השלוחים בישיבה, למדו תלמידי הישיבה את שיחותיו של הרבי משנת ה'תש"י ואת מאמר "באתי לגני" ה'תיש"א בעל-פה, מילאו שאלונים ומבחנים יומיים על שיעורי החת"ת והרמב"ם היומיים. מארגני המבצע מציינים בסיפוק שי' שבט נרגש בישיבה משך חודש שלם: "במשך כל החודש הזאל הי' מלא בשעות ההפסקות, בערב לאחר הסדרים וחלק מהתמימים השכימו קום מידי יום כדי לעמוד בקצת הלימוד בע"פ הנדרש. "הי' לפעמים קשה לנתק את התלמידים מספרי "תורת מנחם" כאשר הגיע הזמן לכיבוי אורות" מוסיף המדריך בפנימי'.

3 תלמידים זכו בכרטיס טיסה לרבי, הת' סעדיה אלפראוביץ מווינה שבאוסטרי', הת' ישראל גבאי מפאריז שבצרפת והת' שלום דובער ליסון ממונטריאול, קנדה. אליהם הצטרפו כמה תלמידים שהצטיינו במיוחד וקיבלו רשות לנסוע להסתופף בד"א של הרב ביום הגדול. נציג התמימים השלוחים שהצטרף אליהם דאג לסדרי הלימודים וההתוועדויות עבורם, ועם שובם ניכרת השפעת הנסיעה על הישיבה כולה.

באירוע חלוקת הפרסים למצטיינים במבצע, שנוהל ע"י הת' השליח מענדל קסלמן, נשאו דברים ראש הישיבה הרב שלום דובער הרצל ושליח הרבי לצפת ומנהל הישיבה הרב חיים קפלן. בדבריהם ציינו לשבת את המאמץ הרב שהשקיעו הבחורים ועודדו אותם להמשיך את ההנהגה המיוחדת בתקופת המבצע למשך כל השנה.

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
el al fan
כ"ז שבט ה׳תשס״ז
why is the plane not el al?!
2.
נפלא
כ"ח שבט ה׳תשס״ז
נפלא לראות את הישיבה מטופחת ויפה
שבטח מוסיפה לאווירה בלימוד ובהנהגה
הלוואי וכל מוסדות חב"ד יראו במתכונת גשמית כך
שהרי עם הקמח בה התורה ונלמדת בחשק
במיוחד בדור בו אנו נמצאים
ודי למבין
בהצלחה
7.
קדימה - ישיבה לישראלים בצפת!
ל' שבט ה׳תשס״ז
הרב חיים קפלן ישר כח , הגיע הזמן שתפתח ישיבה קטנה גם לילדים ישראלים בצפת, שתהיה ישיבה קטנה טובה ומטופחת בגשמיות וברוחניות כמו זו!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.