מערכת COL | יום כ"ז שבט ה׳תשס״ז 15.02.2007

אליטוב ינהל את המכרזים ברדיו

מועצת הרשות השנייה הקימה ועדה לפיקוח על הליך המכרזים להפעלת שש מתחנות הרדיו האזורי. בראשה יעמוד חבר המועצה החדש, העיתונאי החרדי יוסי אליטוב ■ המכרזים עתידים להתפרסם בתקופה הקרובה, שכן בתוך חצי שנה עתיד לפוג הזיכיון של שש התחנות האיזוריות ■ כתב COL מציין כי בהמשך יצאו גם תחנת רדיו 'קול חי' ושתי תחנות הרדיו החדשות - החרדית ספרדית ושל תושבי יש"ע - אף הם למכרז  לסיפור המלא
אליטוב ינהל את המכרזים ברדיו
יוסי אליטוב (צילום: ישראל ברדוגו)

שר התקשורת אריה אטיאס מעמיק את אחיזתו בתקשורת הישראלית: מועצת הרשות השנייה הקימה ועדה לפיקוח על הליך המכרזים להפעלת שש מתחנות הרדיו האזורי. בראשה יעמוד חבר המועצה החדש, העיתונאי החרדי יוסי אליטוב, ולצדו יכהנו יו"ר המועצה נורית דאבוש ושני חברים נוספים: עו"ד נורית אמיתי ויוסי צמח.

המכרזים עתידים להתפרסם בתקופה הקרובה, שכן בתוך חצי שנה עתיד לפוג הזיכיון של שש התחנות - רדיו ללא הפסקה, קול הים האדום, רדיוס, רדיו חיפה, רדיו דרום ורדיו ירושלים. כתב COL מציין כי בהמשך יצאו גם תחנת רדיו 'קול חי' ושתי תחנות הרדיו החדשות - החרדית ספרדית ושל תושבי יש"ע - אף הם למכרז. 

במקביל, הצביעה אתמול ועדת הכלכלה של הכנסת כמעט פה אחד בעד הצעת חוק של ח"כ אמנון כהן (ש"ס), שמעניקה למועצת הרשות את הסמכות להאריך לתחנות את תקופת הזיכיון בלא מכרז. זאת, אף שהן משדרות כבר 12 שנה ברציפות ואף שזיכיונן כבר הוארך בעבר, בלא מכרז, בארבע שנים. להצעת כהן מתנגדים משרדי האוצר והתקשורת, וגם מועצת הרשות כבר הודיעה שלא תתחשב בה ותפרסם את המכרזים.

מיום ראשון הקרוב תשב הוועדה למרתון של פגישות, שתמנה יועצי צוכן, יעצים כלעללים ויועצים נוספים בתחומים אחרים שיביעו חוות דעת על כל אחת מהתחנות. ההערכה היא שלא פחות מ-40 קבוצות יתמודדו על 15 התחנות בשנה הקרובה. הוועדה תקבע את הקריטריונים ואת הכללים להגשת המכרזים.

שתסיים הוועדה את המלצותיה היא תגישם למועצת הרשות השנייה לאישור סופי.

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
כאילויותר לא יהיה רדיו קולחי?
כ"ז שבט ה׳תשס״ז
???ץ האם אפשר לענות?

2.
פוטוגרפי
כ"ח שבט ה׳תשס״ז
אהבתי את התמונה.
מענדי
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.