מערכת COL | יום כ"ו שבט ה׳תשס״ז 14.02.2007

"העורך" התוועד עם תלמידי ה'קבוצה'

אמש (שלישי) התוועד עורך השבועון כפר-חב"ד הרב אהרן-דב הלפרין, עם בוגרי ישיבת 'תומכי-תמימים' המרכזית בכפר-חב"ד הלומדים ב'קבוצה' ■ ההתוועדות התקיימה בביתו של ר' ניסים בוארון, שם מתוועדים מידי שבוע התמימים ■ הרב הלפרין סיפר לבחורים על שנות לימודיו ב'קבוצה', על ההוראות שקיבל מהרבי לגבי העיתון, על שיעורי התניא במחתרת ומופת מה'אוהל', לו היה עד השבוע  לסיפור המלא ותמונות
הרב אהרן-דב הלפרין מתוועד עם התמימים, אמש • צילומים: אלי קאהן, COL
מאת חיים ברון, כתב COL בניו-יורק

אמש (שלישי) התוועד עורך שבועון כפר-חב"ד הרב אהרן-דב הלפרין, עם בוגרי ישיבת 'תומכי-תמימים' המרכזית בכפר-חב"ד הלומדים ב'קבוצה' (770). ההתוועדות התקיימה בביתו של ר' ניסים בוארון, שם מתוועדים מידי שבוע התמימים.

הרב הלפרין סיפר לבחורים על שנות לימודיו ב'קבוצה'. "הייתי עשרות פעמים אצל הרבי, אבל הזכרונות הכי טובים מהרבי זה בשנת ה'קבוצה'", אמר. "זה שנה שהולכת איתך לכל מקום ודווקא לכן חשוב מאוד לנצלה עד תום", הוסיף.

בדבריו, סיפר על שיעור התניא שמסר במחתרת בשנים ההם. "זה לא היה פשוט. היו בחורים שפחדו נורא להשתתף בשיעור. אבל היום, ב"ה, יש צימאון אדיר במרבית הישיבות החסידיות ללמוד חסידות. רואים איך הפצת המעיינות פשטה בקנה מידה חסר-תקדים". הבחורים, מצידם, סיפרו לרב הלפרין על-כך שהם מידי שבוע יוצאים להפיץ את הקונטרס השבועי "לקראת שבת" בריכוזים חרדיים בניו-יורק.

חלק נרחב מהתוועדות הוקדש להוראות המיוחדות שהעניק הרבי ל'שופר' - השבועון 'כפר-חב"ד'. "ההרגשה כי הרבי עובר על העיתון הייתה זכות מיוחדת, אולם יחד עם זה גם חובה גדולה מאוד. הרבי היה מאוד מדייק בכל פרט ובפרט", סיפר. הרב הלפרין הוסיף בכאב: "חבל שהיום אנו רואים חדשים לבקרים פרסומים לא אחראיים בשמו של הרבי, דברים שהרבי לבטח לא היה מאשר לפרסם בראש חוצות".

הרב הלפרין הגיע לניו-יורק ביום ראשון, השבוע. "בהגיעי לניו-יורק, כמו בכל פעם, נכנסתי ל'אוהל' הק' והתפללתי. בצאתי, ראיתי בכניסה אב ואם ובתם, מביטים בהתפעלות במראות-הקודש מהרבי המוקרנים בכניסה. לאחר מספר רגעים, ניגש אליי אב המשפה ושיתף אותי בשמחתו. הגענו לרבי, לאחר שהיה לנו בעיה עם השידוך של בתנו. לאחר שהעתרנו בתפילה, צפינו בוידאו והבחנו כי הרבי מדבר מה עושים במצב כזה...

"כל חסיד ותמים שרוצה להרגיש ב'יחידות' צריך להיכנס ל'אוהל'. אני הייתי עד לעשרות-רבות של מופתים שהתגלגלו במקום זה".

בהמשך התוועדות, סיפר הרב הלפרין סיפורים מרתקים נוספים להם היה עד במהלך השנים. ההתוועדות נחתמה בשעת חצות כשהתמימים מודים לרב הלפרין שהואיל בטובו לשתף אותם בסיפוריו.
לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
מנחם
כ"ו שבט ה׳תשס״ז
ד"ש מהארץ...
2.
הרב בוארון
כ"ו שבט ה׳תשס״ז
הישר כח לרב בוארון על השיעור הקבוע שנערך מדי שבוע בשבוע בביתו שה ית ימלא כל משאלות לבו לטובה בגשמיות וברוחניות מתוך שמחה ובריאות וא/עושר אמן כן יהי רצון ותזכו לביאת משיח צדקנו בקרוב ממש אמן:

מאחל המתוועד בשנת התשס"ה מיכאל דברשווילי:
3.
הפסיד מי שלא היה
כ"ו שבט ה׳תשס״ז
הרב אהרן דב הלפרין התוועד בטוב טעם וסיפר כמה סיפורים מדהימים.
4.
3 - תכתוב לנו יותר פרטים
כ"ו שבט ה׳תשס״ז
זה מדהים!
5.
נחת חסידי
כ"ו שבט ה׳תשס״ז
נחת חסידי בני ,נחת לרבי נחת לי גאה בך, שימלא ה" מישאלות ליבכם לטוב ותירוו נחת אחד מהשני ומילדכם עלה והצלח ותוסיף בהתועדויות ונחת לרבי משיח נוו אמא ואבא רות ויוסף כפר חב"ד
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.