מערכת COL | יום כ"ה שבט ה׳תשס״ז 13.02.2007

כ-500 שלוחות בהתוועדות ב'משרד השלוחים'

מאות שלוחות מכל רחבי העולם, מילאו ביום חמישי שעבר את ארבעת הקומות של בנין ה'שלוחים אופיס' להתוועדות השנתית המסורתית של השלוחות שנערכת במהלך כינוס השלוחות העולמי ■ הסיבה להתכנסות השלוחות היתה כמובן "פאברייינגען השלוחות" במהלכה דיברו המתוועדות בנושאים מעניינים של חיי השליחות כגון: "הרמוניה בין שליחות ומשפחה" ועוד  לסיפור המלא
כ-500 שלוחות בהתוועדות ב'משרד השלוחים'
מאות שלוחות מכל רחבי העולם, מילאו ביום חמישי שעבר את ארבעת הקומות של בנין ה'שלוחים אופיס' להתוועדות השנתית המסורתית של השלוחות שנערכת במהלך כינוס השלוחות העולמי.

ההתוועדויות נערכו בעברית ובאנגלית, והשלוחות נהנו מהתוועדות מלהיבה, מדברים המעוררים שנישאו בה, וגם מתפריט טעים וברמה גבוהה. בר הכניסה כלל מגוון מיני מאפה ריחניים, שוקולדים מפתים, ופירות מעוצבים. בהמשך נהנו השלוחות מדוכן שהציע גלידה, ודוכן נוסף של פנקייק חמים.

הסיבה להתכנסות השלוחות היתה כמובן "פאברייינגען השלוחות" במהלכה דיברו המתוועדות בנושאים מעניינים של חיי השליחות כגון: "הרמוניה בין שליחות ומשפחה" - דברים שנישאו על ידי הגב' מאשי ליפסקר מיוהנסבורג שבדרום אפריקה.

על הנושא "תפקידנו כמחנכות" דיברה הגב' רבקה דנבורג מקורל ספרינג שבפלורידה. בהתוועדות נוגנו ניגונים חסידיים שרוממו את הקהל ותרמו לאווירה המשפחתית המיוחדת, כל זאת בנחייתה של הגב' יהודית בלומינג מצ'אפל היל שבצפון קורולינה.

כמו תמיד, ב'משרד השלוחים' חושבים על הכול, והם דאגו לנוחות מקסימלית לשלוחות, על ידי שירות שמרטפיות שפעל בזמן ההתוועדות, ולהסעות ברחבי השכונה עד שעה מאוחרת – שירותים שפעלו כמובן בחינם למען השלוחות. כל זה כמובן עודד את השלוחות הרבות להשתתף בהתוועדות ולהישאר אף עד מאוחר, למרות הצינה הניו-יורקית הטיפוסית. בסיום ההתוועדות המיוחדת הוענקה מתנה אישית לכל משתתפת.

"יש משהו מאוד מיוחד בהתוועדות השנתית הזאת", אמרה בסיום שלוחה מאנטריו שבקנדה. "אולי זה הנעימות שבה אתם מקבלים אותנו, האכפתיות המודגשת, והצורה היפה שהפעולות שלכם מתבצעות".
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
כל הכבוד לשלוחים אופיס
כ"ה שבט ה׳תשס״ז
לא מפסיקים לפעול למען השלוחים
בהצלחה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.