מערכת COL | יום י"ח שבט ה׳תשס״ז 06.02.2007

הרב סאקס לרבה של אילת: "לא נירתע מהטרור"

הרב הראשי לאילת הרב יוסף הכט שהה שבת שירה באנגליה לרגל הבר מצווה של בנו של אחד מידידי חב"ד אילת שמתגורר בלונדון. במהלך שהייתו ביקר הרב הכט גם אצל רבה הראשי של בריטניה הרב יונתן סאקס. הרב סאקס ביקש למסור בשמו ובשם כל יהדות בריטניה תנחומים למשפחות השכולות ואמר כי "בשעה קשה זו כשלבנו עם תושבי אילת חובתנו לחזק את התיירות היהודית מאנגליה לאילת ביתר שאת ואנו נעשה זאת" לסיפור המלא
הרב סאקס לרבה של אילת:
הרב הראשי לאילת הרב יוסף הכט שהה שבת שירה באנגליה לרגל הבר מצווה של בנו של אחד מידידי חב"ד אילת שמתגורר בלונדון. במהלך שהייתו ביקר הרב הכט גם אצל רבה הראשי של בריטניה הרב יונתן סאקס.

השניים מכירים גם מביקוריו קודמים של הרב סאקס באילת. בין היתר דיברו הרבנים גם על הפיגוע שהיה בעיר והרב הכט העלה את החשש שתיירים מבריטניה ימעיטו לבקר באילת עקב הפיגוע, וביקש מהרב הראשי, ודרכו מכל רבני בריטניה, לעורר את היהודים להמשיך ולבקר באילת.

הרב סאקס הרגיע את הרב הכט והבטיח לו שלא תהיה שום חלישות. "לא רק שאנו נמשיך לבוא לאילת אלא נעשה כל שביכולתנו לעודד ולחזק את הביקורים של יהדות בריטניה באילת. בשעה קשה זו כשלבנו עם תושבי אילת חובתנו לחזק את התיירות היהודית מאנגליה לאילת ביתר שאת ואנו נעשה זאת", אמר הרב סאקס.

בתום השיחה ביקש הרב סאקס למסור בשמו ובשם כל יהדות בריטניה תנחומים למשפחות השכולות. הרב הכט נפגש עם דיינים ורבנים נוספים וכן עם כמה מראשי הקהילה הידודית בלונדון, וביקש מכולם לחזק את אילת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.