מערכת COL | יום י"ז שבט ה׳תשס״ז 05.02.2007

צעירי-חב"ד יקיימו עצרת במלאות 'שבעה' לפיגוע

מחר (ג') תתקיים עצרת זכרון לשלושת הרוגי הפיגוע בשבוע שעבר במרכז איזידור באילת. בעצרת המתוכננת צפויים לשאת דברים ראש עיריית אילת, נציגי בית חב"ד בעיר, וכן נציגי המשפחות שאיבדו את בני משפחותיהם. עצרת הזכרון, הינה יוזמה של מטה צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור בראשות הרב מנחם קוטנר בשיתוף בית חב"ד אילת בראשות הרב מנדי קליין ועיריית אילת לסיפור המלא
צעירי-חב

מחר, תתקיים עצרת זיכרון לקורבנות הפיגוע ב'מרכז איזידור' באילת במלאות שבוע לפיגוע הטרור המתועב. בעצרת ישתתפו ראש העיר מאיר יצחק הלוי ונציגי המשפחות השכולות שישאו דברים. כינוס הזיכרון הינו פרי יוזמה משותפת של עמותת צעירי אגודת חב"ד באילת בשיתוף עם העירייה.

במהלך הטקס תימשך כתיבתו המיוחדת של ספר התורה שנתרם למען בנו של שמעון אביסדריף ז"ל, שנרצח בפיגוע בקפה הלל בירושלים בעת שחגג בר-מצווה. צעירי אגודת חב"ד החלו בנוהג מסורתי לפיו בכל זירת פיגוע, המשפחות השכולות מוסיפות אות אחת בספר התורה, שלכשיושלם יוכנס לבית הכנסת בכותל המערבי. יוזמה זו חוברת לפעילויות העזרה הנרחבות והמגוונות לנפגעים, לפצועים ולמשפחות ההרוגים, שהחלו כבר מלחמת ששת הימים, על פי הנחיית הרבי מלובביץ', במטרה לעזור לאלמנות וליתומי הקרבות.

עקב המצב הביטחוני הרעוע בארץ החליטו לפני כ-5 שנים על הקמת 'ארגון נפגעי טרור' שמטרתו לסייע לקורבנות ולפצועי הפיגועים. עם קבלת ההודעה על פיגוע, ניגשים השלוחים המקומיים של צעירי אגודת חב"ד לבתי החולים עם ערכת עזרה ועורכים בדיקת צרכים למצבם של הנפגעים במטרה לסייע להם. במהלך השיקום שולחים במייל לכל בתי חב"ד בעולם את שמות הנפגעים, מתפללים עבורם, חושבים עליהם, עוזרים ומחזקים את הקשר האישי בין מתנדבי הארגון והפצועים.

לדברי הרב מנחם קוטנר, מנהל פרויקט נפגעי טרור של צעירי אגודת  חב"ד, "אנו פועלים עם כל הלב, בעיתות עצב כמו גם בעיתות שמחה וחגים. העצרת והפעילויות נועדו לחבק את המשפחות הנפגעות ולהביע את ההזדהות הכנה של כולנו עם כאבם. כאשר משפחה מוסיפה אות בספר התורה היא מתחברת אל משפחת חב"ד ואל עם ישראל כולו. בפיגוע הטרור האחרון באילת, הקשר בין תושבי העיר והמשפחות השכולות הוא תרומתנו הצנועה לקהילה בעיר".


 

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
יהי זכרם ברוך
י"ח שבט ה׳תשס״ז
יהודי
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.