מערכת COL | יום י"ז שבט ה׳תשס״ז 05.02.2007

כ-60 משלוחי חב"ד בקנדה התכנסו בכינוסם השנתי

ביום ראשון התכנסו קרוב לשישים כ"י שלוחים ל"כינוס והתוועדות חברים" במרכז "חב"ד צפון" שבהרי הלורענטשין מצפון למונטריאול. את הכינוס פתח ה"שליח הראשי" "מנהל צעירי אגודת חב"ד" הרב שלום דובער  מוצקין, שקיבל את את שלוחים לפי מקומותהם ותפקידם, והזמין את השליח והזמין את השליח מנהל מד"ע חב"ד, הרב חיים שלמה הכהן שחזר על שיחת הרבי לכינוס השלוחים העולמי משנת תשנ"ב לסיפור המלא
כ-60 משלוחי חב

ביום ראשון התכנסו קרוב לשישים כ"י שלוחים ל"כינוס והתוועדות חברים" במרכז "חב"ד צפון" שבהרי הלורענטשין מצפון למונטריאול.

את הכינוס פתח ה"שליח הראשי" "מנהל צעירי אגודת חב"ד" הרב שלום דובער  מוצקין, שקיבל את את שלוחים לפי מקומותהם ותפקידם, והזמין את השליח והזמין את השליח מנהל מד"ע חב"ד, הרב חיים שלמה הכהן שחזר על שיחת הרבי לכינוס השלוחים העולמי משנת תשנ"ב.

מנהל בית חב"ד מקוט לוק השליח הרב מנחם מענדל רסקין עורר את השלוחים לא לשכוח מעצמם ולהתחזק בהידור קיום המצוות, וכן בקשר לשנת ה"ארבעים" של מבצע תפילין לראות שלכל יהודי יהיו תפילין.

אחריו דיבר מנהל מונטריאול תורה סנטר - בית מנחם השליח הרב משה נוי בקשר למשיח וגאולה וז' מצוות בני נח, השליח וחבר הבית דין במונטריאול הרב בערל הכהן  בעל שהסביר בטוב טעם ועורר בקשר לעניני כשרות ועוד.

בהמשך התקיימה סדנא בקשר לאיחוד כוחות משוטפים של כל השלוחים כדי להביא את המסר של הרבי ע"י השלוחים מנהל בית חב"ד שאבאנעל הרב זושא זילברשטיין ומנהל בית חב"ד קווין מרי הרב רוני פיין.

סדנא נוספת הועברה על-ידי השליח מנהל חב"ד ח"י סנטר הרב יוסף קעסלר והשליח מנהל בית חב"ד שבמאוונט רויאל הרב משה קראסיאנסקי שהעלו רעיונות לקירוב הלבבות ולהביא לתודעת אנ"ש את קיום הוראותיו של הרבי.

סיכם את הכינוס השליח הראשי הרב שלום דובער מוצקין תוך קבלת החלטות לקיים ולבצע את השליחות המיוחדת של הזמן שלנו "קבלת פני משיח צדקנו".

בבאנקעט דיבר מנהל בית חב"ד מוטריאול וועסט הרב פסח הכהן שפערלין שרק לאחרונה פתח בית חב"ד וסיפר איך שהרבי עוזר על כל צעד ולמעלה מדרך בטבע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.