מערכת COL | יום ו' שבט ה׳תשס״ז 25.01.2007

המבצע הגדול "לחיות יום יום" יוצא לדרך

הפרס הראשון בהגרלה – דולר של הרבי חודש בת מלך שנפתח בשבוע מתנהל במלוא המרץ והעוצמה עם שפע מבצעים, תחרויות ופרסים לכל הגילאים ובכל התחומים. בכל סניפי התנועה עוסקות הבנות בכל רגע פנוי בלימוד סיפורי חסדים, אמרות ופתגמים חסידיים מתוך החוברת המהודרת "מקימים מלכות של חסד",(המהדורה הראשונה אזלה והיא מודפסת שוב בימים אלו!) הן צוברות כרטיסי גרוד, מקבלות פרסים ומטמיעות ערכים נעלים בחיי היום יום שלהן, המדריכות עסוקות גם הן בחלוקת חוברות לימוד לעוד חניכות שהצטרפו לתנועה, בחלוקת כרטיסים ובדרבון החניכות ללמוד עוד ועוד – אולי חניכה מהסניף שלהן תבחר ככלת החסד בחידון השנתי של התנועה?! אולי חניכה מהסניף שלהן תזכה בדולר של הרבי?!
המבצע הגדול
גם חלקה של השכבה הבוגרת לא קופח – התנועה יוצאת במבצע לימוד מיוחד לתלמידות בתי הספר העל יסודיים, הבנות משננות את ספר היום יום (תאריכים נבחרים) ונבחנות בע"פ ובכתב אצל מדריכות התנועה. כשהפרס הגדול הוא השתתפות בהגרלה על כרטיס טיסה לרבי, וזאת בנוסף לפרסים יקרי ערך שיוגרלו בכנס האחדות לבנות חב"ד בארץ הקודש בי"ט שבט בירושלים.
כל הפרטים בכתבה שלפניכם:
מאות בנות בתי הספר העל יסודיים הצטרפו כבר כחברות בתנועת הנוער "בת מלך", (הצטרפות שמקנה גם) כניסה חינם לכנס האחדות שיתקיים בירושלים, כל חברה בתנועה מקבלת לידיה טופס מידע על מבצע הלימוד ובו פרטי המבצע, מדריכות התנועה שהוסמכו לכך כבר החלו בוחנות את המעוניינות – ניתן להבחן על 5 קטעים בעל פה בכל פעם. לכל נבחנת כרטיס מעקב אישי בו היא צוברת נקודות כשהמטרה היא לצבור 770 נקודות בכדי להשתתף בהגרלה על כרטיס טיסה ל- 770!!!
מלבד המבחן בע"פ יתקיימו 2 מבחנים בכתב בתאריכים: ו' שבט , י"ג שבט. בכל מבחן בכתב תוכל החברה בתנועה לצבור 200 נקודות, בנות שתצבורנה 130 נק' בכל מבחן תקבלנה שי מהודר – צמיד פנינים יוקרתי, זאת מלבד עשרות פרסים יקרי ערך שיוגרלו בכנס האחדות של בנות חב"ד בי"ט בשבט.
ואת כולן מעניינת בעיקר השאלה מי תהיה הנציגה שתזכה בחידון בתואר כלת החסד ביום יום.

במקביל הולכות ונשלמות ההכנות לכינוס הארצי, שיישא השנה אופי שונה מבשנים קודמות בעקבות הצטרפות השכבה הבוגרת לפעילות השוטפת ובמילא גם לכנס עצמו, הכנס יהיה עשיר יותר בתכנים, ייערך בו חידון ברמה גבוהה והקהל יהווה חלק פעיל במהלך האירוע כולו. כל זאת בשילוב עם סרטי וידאו ואמצעי מולטימדיה ופירוטכניקה חדשניים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.