מערכת COL | יום ו' שבט ה׳תשס״ז 25.01.2007

2000 בחורים התאחדו ב"כינוס התמימים": אודיו

כאלפיים מתלמידי התמימים – "חיילי בית דוד" השתתפו הערב (חמישי) בכינוס התמימים שנערך בסימן "ברכנו אחת כולנו כאחד" – לקראת י' שבט. הכנס נערך לזכרם של שלושת הבחורים שנהרגו בתאונה המחרידה באילת: הת' משה גולן ע"ה, הת' יונתן ביטון ע"ה והת' לוי הכהן הנדל ע"ה ■ את בימת הנשיאות פיארו ראשי ישיבות 'תומכי-תמימים', משפיעים, רמי"ם, מגשי"ם מהישיבות הקטנות והגדולות של חב"ד בישראל ■ אווירת אחדות הורגשה באולם הגדול שהיה גדוש ומלא בתלמידי התמימים. זה לצד זה הסבו בחורים מכפר-חב"ד, צפת, ירושלים, ומגדל העמק לצד אחיהם הצעירים תלמידי הישיבות הקטנות  לדיווח המלא ולגלריית תמונות COL מגיש - אודיו מלא מהאירוע: קטע 1קטע 2  קטע - 3
2000 בחורים התאחדו ב
אלפי הבחורים מישיבות חב"ד גודשים את 'היכל התרבות' • צילומים: מאיר דהן, COL

שרון גושן - 'היכל התרבות'

כאלפיים מתלמידי התמימים – "חיילי בית דוד" השתתפו הערב (חמישי) בכינוס התמימים שנערך בסימן "ברכנו אחת כולנו כאחד" – לקראת י' שבט. הכנס נערך לזכרם של שלושת הבחורים שנהרגו בתאונה המחרידה באילת: הת' משה גולן ע"ה, הת' יונתן ביטון ע"ה והת' לוי הכהן הנדל ע"ה.

את בימת הנשיאות פיארו ראשי ישיבות 'תומכי-תמימים', משפיעים, רמי"ם, מגשי"ם מהישיבות הקטנות והגדולות של חב"ד בישראל. אווירת אחדות הורגשה באולם הגדול הגדוש ומלא בתלמידי התמימים. זה לצד זה הסבו בחורים מכפר-חב"ד, צפת, ירושלים, ומגדל העמק לצד אחיהם הצעירים תלמידי הישיבות הקטנות.

את כינוס התמימים הנחה הרב מנחם-מענדל גרונר מראשי ישיבת 'תומכי-תמימים' בקריית גת שלאחר דברי ברכה קצרים הזמין את הרב יוסף-יצחק אופן משפיע בישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש בצפת לקרוא את פרקו של הרבי בתהילים פרק ק"ה.

על המסכים הגדולים הוקרן קטעים משיחת הרבי מכ"ד תשרי תשמ"ד לתושבי כפר-חב"ד, ומי"ב תמוז, ובסיומם ניגנו המשתתפים ניגון "צמאה לך נפשי" בליווי המלחין החב"די ר' אלאור ולנר.

את דבר נציג ההורים השכולים נשא הרב ישראל-יוסף הנדל שקרא להתחזק ולהתעורר בדברים הקשורים במיוחד לתמימים וביניהם "שמירת הסדרים". הרב הנדל סיפר כי קבוצת בחורים בישיבה במונטריאול ביקשה "להרוויח שעות לימוד בלילה" וחשבו להתחיל להשתמש בכדורים נגד שינה בכדי שיוכלו לנצל את שעות הלילה ללימוד תורה. אחד הבחורים שהיה רגיל לכתוב על כל החלטה טובה לרבי העלה את ההחלטה על הכתב ושלחה לרבי. כעבור שבוע, כשהגיע המכתב לרבי מהיר הרב חודוקוב ע"ה להתקשר למשפיע הישיבה ולהורות להפסיק מיד במנהג זה, ולא "להתחכם עם הגוף הזקוק לשעות השינה שלו", יש לשמור על הסדרים מבלי להתחכם.

עניין נוסף עליו עורר הרב הנדל היה הצורך לקבל רשות מהנהלת הישיבה בכל פרט. הוא סיפר כי פעם, באחד מערבי החנוכה, ביקש הרבי את רשימת הבחורים בישיבה ב-770 בכדי לחלק להם "דמי חנוכה" – מטבע של דולר. לאחר החלוקה התברר כי קבוצת בחורים שהתה בזמן החלוקה בחתונה והם ביקשו גם לקבל את דמי החנוכה. הרבי שאל באם היה להם רשות לצאת לחתונה. הנהלת הישיבה השיבה כי לחלקם היה אישור מראש, וחלקם לא ביקשו אך באם היו מבקשים היו מקבלים את האישור. הרבי ענה שאי אפשר לקבל רשות מלמפרע, ואלו שלא ביקשו רשות מזה לא קיבלו את דמי החנוכה.

עניין שלישי עליו עורר הרב הנדל היה בדבר ההכנות לתפילה של כל תמים. הבחורים לא מנצלים כדבעי את זמן ההכנה לתפילה כנדרש מתמימים. הרב הנדל סיפר כי בתקופה בה למד בישיבת 'תומכי-תמימים' בכפר-חב"ד המשפיע הרב חיים-שאול ברוק היה תובע את "עבודת התפילה" מהבחורים והרגישו רצינות בהכנות לתפילה.

הרב הנדל סיים את נאומו וציין כי כעת התמימים ע"ה יושבים ושומעים חסידות מהרבי למעלה, כפי שהתבטא פעם הרבי בנושא.

ראש ישיבת 'תומכי-תמימים' בבני-ברק הרב חנניה-יוסף אייזנבך נשא דברים והציע לקבל החלטה טובה לעלות ברמת הלימוד של הבחורים בישיבה: "לחפש ולהשתדל יותר במציאת מקורות בלימוד, הן בנגלה ובין בחסידות".

לשבת ביחד ולהשפיע אחד על השני

הרב משולם-זושא אלפרוביץ', משפיע ישיבת 'תומכי-תמימים' בקריית גת פתח את נאומו בברכת "שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה" על כך שסוף סוף מתאחדים כל הישיבות בארץ. הרב אלפרוביץ ביאר בארוכה קטע מהמאמר ד"ה "האמנם" משנת תרמ"ג על גילוי האלוקות ב"קודש הקודשים" והגילוי הנעלה היותר שהיה בבית המקדש למטה, על חיבור שני ההפכים, ועוד.

הרב אלפרוביץ אמר כי בכוחם של התמימים להוביל לאחדות אנ"ש וקרא להגביר באהבת ישראל ובאחדות ישראל גם כאשר אתה לא מסכים עם השני, ולא חושב כמוהו. "יש למצוא דרך ואת הקו המאחד", אמר, "צריך להשתדל להוריד את השנאה. לכל אחד יש את הזכות המלאה שלא להסכים עם השני, אבל בגלל זה לא הופכים להיות שונאים צריך לשבת ביחד ולהשפיע אחד על השני".

הרב יצחק גולדברג ראש ישיבת 'תומכי-תמימים' במגדל העמק דיבר דברים היוצאים מן הלב על הדברים המוסכמים בין כולם ועל המהות המאחדת את כולם. "אב אחד לכולנו – זה המאחד את כולנו. הרבי נמצא בתוך כל אחד ואחד מאיתנו  והדבר ברור ופשוט שבזה אין שינוי מהמצב של אחרי ד' תמוז, ואנחנו ממשיכים לקבל חיות גשמית ורוחנית מהרבי ללא שום שינוי". הרב גולדברג המשיך שכולנו מאמינים שנשיא הדור הוא המשיח שבדור, ושהוא יגאל בפועל את עם ישראל ובזה לא חל שום שינוי, וסיים את נאומו בקריאה לאחדות השורות.

מנחה הערב הרב גרונר הזכיר את הקמפיין "שבת אחת – עולם אחד" שמארגנים שלוחי הרבי – מנהלי בתי חב"ד בישראל בשבת ט"ו בשבט וקרא לראשי את"ה לנצל את הכנס בכדי לקבל פרטים מחבר וועדת השלוחים הרב משה גרוזמן משלוחי חב"ד בראשל"צ ומשפיע בישיבת חב"ד בחולון.

חסידות שמה דגש על הפנימיות

הרב שניאור-זלמן גופין משפיע ישיבת 'תומכי-תמימים' בכפר-חב"ד סיפר כי בשנת תשמ"א היו מספר אסונות בכפר-חב"ד והרבי עורר על דבר האחדות. חסידות שמה דגש על הפנימיות, והרבי עורר פעם ביחידות על לימוד חסידות והתבוננות לפני התפילה, גם בישיבות שאינם חב"דיות. "הכנס הוא אירוע חשוב ויקר וכל אחד משתדל להיות שותף מלא, ושתהיה אחדות פנימית בין כולם, ושנזכה שהרבי יתגלה ויאמר "ראו בנים שגידלתם".

ראש ישיבת חסידי חב"ד ליובאווויטש בצפת הרב יוסף-יצחק וילישאנסקי דיבר על ההכנות הנדרשות מהבחורים לקראת י' שבט – "ראש השנה להתקשרות" שכל חסיד מתמסר במלוא עוצמתו לרבי ועל העבודה של "באתי לגני". "גדול הלימוד שמביא לידי מעשה", קרא הרב וילשאנסקי וקרא ללמוד עניינים הקשורים לאהבת ישראל.

הרב זאב סגל ראש ישיבת 'תורת-אמת' בירושלים דיבר על אחדות של עם ישראל בה יש כמה סוגים ועל "אחדות ישראל" שהיא כמו אצל אב ובן, שמאחדים לדבר אחד, וכך צריכה להיות האחדות בקרב התמימים. "כולנו בנים של הרבי וכשם שזה באיש אחד כך זה יהיה בלב אחד. כמו שבתפילין של ראש שלוקחים ארבע פרשיות ומניחים בתוך "בית אחד" כך צריך גם בקרב הבחורים שיש לקחת את הדעות השונות ולהכניסם בתוך "בית אחד".  

לסיום נשא דברים הרב יצחק קעניג ראש ישיבת 'תומכי-תמימים' בלוד שמפאת השעה המאוחרת קיצר בדברים ועורר על עניין האחדות והצורך בהוספה בקיום מעשים טובים.

הורי התמימים ע"ה שנהרגו באסון באילת ובני משפחה נוספים הוזמנו לכתוב אות בספר התורה שנכתב לזכרם של הבחורים, ולסיום הכנס הוקראו החלטות הכנס.  

בסיום כנס האחדות לתמימים הוקראו ההחלטות למעשה בפועל בהם יקחו חלק כל התמימים בכל ישיבות חב"ד באה"ק:

1. לחזק את סדר חסידות של יום שישי בבוקר, עם לימוד מיוחד של קונטרס אהבת ישראל, וזאת לפחות עד י"א ניסן. לאחר מכן (בזמן שאחרי פסח) להמשיך עם ההתחזקות בסדר עם לימוד מיוחד שייקבע על ידי הנהלת הישיבה שעל אתר.

2. כאו"א יראה לעצמו, ללמוד שלוש שיחות מתורתו של הרבי בענייני גאולה ומשיח בעיון רב כל אחד אליבא דנפשי', עד י"א ניסן הבעל"ט.

-------------------------
אי אפשר להתעלם מהחילול ה' שגרמו נערים פוחזים תלמידי מספר ישיבות קטנות שונות, שבחרו להסתובב בלובי, להרעיש, להתעמת עם אנשי האבטחה, ואף השחיתו רכוש יקר של היכל התרבות. מנהלי ההיכל איימו מספר פעמים לנעול את האירוע, וראשי הישיבות הקטנות נקראו לצאת מהאולם ללובי ולרסן את תלמידיהם. קבוצת בחורים רעשנית וקטנה שגרמה לחילול שם ליובאוויטש.

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
35 תגובות
1.
פחות פסטיבלים יותר לימוד
ו' שבט ה׳תשס״ז
אל תגעו במשיחי. ראשי ישיבות ומשפיעים עשו חשבון נפש עם עשיתם די למען לימוד התורה, נגלה וחסידות ועבודת התפילה - לפני שאתם יוצאים לרחובה של עיר.
2.
כל הכבוד,כינוס תמים לתמימים!!!
ו' שבט ה׳תשס״ז
כינוס מחזק,מכובד ומקרב בע"ה בא משיח.
3.
אחד מאנ"ש
ו' שבט ה׳תשס״ז
בשביל מה הקנטרנות הזאת? האם למישהו כואב שהדברים מתנהלים על מי מנוחות...
5.
ב"ה!!! איזה יופי!!!
ז' שבט ה׳תשס״ז
הפעם זה נשמע באמת כמו כינוס אחדות...
והלוואי הלוואי שנראה תוצאות בשטח בקרוב.
6.
חסר לי משהו בתמונות
ז' שבט ה׳תשס״ז
אה מצאתי מה חסר הרב גולדשמיד
משום מה לא רואים אותו
מעניין למה?
8.
חיזוק התורה
ז' שבט ה׳תשס״ז
להושיב את כל הישיבות באולם אחד - זה דבר שמחזק את רוח היהדות והחסידות בישיבות.
למגיב 1 - מנין הכסף?אין תורמים למטרות כל כך טובות?
ומה אתה עשית לחיזוק התורה?שוטטת באינטרנט?(מכה רעהו בסתר)
ולאתר סי או אל - בפרוש אפשר כן להתעלם מכמה פוחזים שלא מייצגים משיחיסטיות או אנטי משיחיסטיות, אלא סתם ילדים לא מחונכים, שהתנהגו בפראות..לי דווקא עברו בראש מחשבות אחרות כמו "אשרינו מה טוב חלקנו, שכמעט 3000 בחורים יושבים, באהבה, ובשלווה, מקשיבים לנאומים, ושרים ניגונים בדבקות."
9.
צועק לשמיים
ז' שבט ה׳תשס״ז
איך יתכן שיושבים על אותו שולחן עם וילישנסקי ועוד נותנים לו לנאום בו בזמן שהוא הולך נגד הרבי נגד וועד רבני חב"ד ונגד השולחן ערוך.

איך אדם שפל שכזה עוד מדבר על י שבט "ראש השנה להתקשרות".. מה התלמידים לומדים ממנו ? ללכת לבתי משפט ? עד היום הוא הפסיד בכל העתירות שהגיש בבית המשפט המחוזי, היות והוא לא עשה מספיק חילול ה הוא עתר לבית המשפט העליון אולי שם ימצא שופטים שיטיבו עימו. בכסף (מאות אלפי דולרים) ששולמו לעורכי הדין יכלו לתת חינוך יותר טוב לתמימים. אני לא נכנס בכלל לנושא שהוא אחד המטיפים של אנשי הכת שמחוללים חורבן בקרב בני הנוער החב"די שמתחנכים על דברים הזויים שמאז קיום העולם לא נראו כאלו מנהגים שונים ומשונים.

אנו צריכים לאמר לו מי אתה שתדבר על "ראש השנה להתקשרות"
10.
משהו משהו
ז' שבט ה׳תשס״ז
סוף סוף אחרי שנים רואים ונוכחים שהמאחד רב על המפריד. וזו לא רק סיסמה אלא אמת. יישר כוח למארגנים וכולם, והרבי בתוכם, מצפים להמשך פעולות מבורכות בכיוון זה.
11.
ל 9 (צועק לשמים) לחינם!!!
ז' שבט ה׳תשס״ז
בעוד התמימים וכל רבני הישיבות יושבים בכינוס שהוא כולו אחדות אתה מגיע וצועק נגד הרב ולישנסקי וגורם לאנשים שקוראים את התגובה למחשבות רעות אודות הכנס ואודות הרב כיצד אתה מעז לדבר ככה לרב שאתה לא מגיע לקרסוליו רב שמחזיק 400 בחורים שלומדים תורת השם ועושים רצון הרבי. איך אתה מעז!?
12.
חכמים
ז' שבט ה׳תשס״ז
הרבי מצפה למעט חכמה.
כמו בכביש גם במחלוקת צריך להיות חכם ולא צודק.
קצת כבוד ואורך רוח ומגלים שאפשר לשבת יחד ולמצוא מאחד.

יש להפסיק עם הרצון להיות צודקים ולרצות לראות את השני נופל - נכנע וכו.
נגלה שכשיושבים יחד הרבה תביעות משפטיות יסורו מאליהם ללא צורך בעורכי דין ופסיקות.

13.
תגובה ל -6
ז' שבט ה׳תשס״ז
הרב גולדשמיד נסע לרבי לידיעת כולם
14.
למגיב 9
ז' שבט ה׳תשס״ז
כל זמן שויליסנסקי לא מסיר את עתירתו בבית המשפט העליון, הוא לא מגיע לקרסוליים שלי. ובנוגע ל 400 תלמידים, לצערינו הגדול יש 400 הורים אינפלטילים (ברובם בעלי תשובה). מה מחנכים אותם שם בישיבה בצפת ? שהרבי הוא מלך ה משיח, הרי כל יום שעובר אנו למדים שמישהו טעה כאן (בלשון המעטה).
15.
כל הכבוד
ז' שבט ה׳תשס״ז
עלו והצליחו אין מילים פשוט גדולים ככה הרבי ציווה עלינו לעשות פשוט גאווה לחב"ד תמשיכו כך [ואני מבקש לא להתייחס לאלה שתמיד ימצאו רע בכל דבר הם רק מורידים את המצב רוח וחברים לא כל שטות צריך לכתוב ]
16.
תגובה ל14
ז' שבט ה׳תשס״ז
מה לא מוצא חן בעיניך הבעלי תשובה, מאין באת? מטיפה סרוחה!
כל הפוסל במומו פוסל, טיפש כמוך, הלואי שירבו כמותו בישראל וכל הישיבות שיהי להם 400 תלמידים בישיבה גדולה
ולסיום: מאן דחציף ...........
וחבל שישנם אנשים כמוך
17.
תגובה ל 14
ז' שבט ה׳תשס״ז
ר יואל כהן אמר לגבי המשיחיסטים שהם בגדר 'שבתאי צב'י , וכך אנ י רואה את כל 400 התלמידים בישיבה בצפת, עם הזמן הם יפתחו את העניניים ויבינו שהוליכו אותם שולל עם כל הנושא של המשיח, אבל אז יהיה מאוחר מדיי.
18.
כל הכבוד
ז' שבט ה׳תשס״ז
לפענ"ד הצלחת הכינוס היתה בזה שהמארגנים הם מחנכים מארי תורה שבראש מעיניהם עומדים התלמידים ולא כבודם האישי. אולי אם היו נותנים לרבנים לארגן כינוס לאנ"ש במקום העסקנים יכול להיות שהתוצאות היו דומות לכינוס זה.
19.
בתגובה ל17
ז' שבט ה׳תשס״ז
הרב יואל כהן דיבר על אלה הטוענים "חי וקיים בגוף גשמי", ולא על אלה שאומרים שהרבי הוא משיח - אולי תשאל אותו על כך? ועיין נאומו של הר יצחק גולדבערג.
20.
כל הכבוד! די למחלוקות!
ז' שבט ה׳תשס״ז
הגע הזמן שסוף סוף תהיה אחדות, אם נמשיך בכיוון זה גם שאר העניינים יוכלו להסתדר ואפשר יהיה לחיות בשלום ובשלווה.

נכון שהרב וילשאנסקי תובע בבית משפט וכו אבל אותם דברים טענו המשיחיסטים נגד מזכיר הרבי הרב יהודא קרינסקי שהוא "לא ציית לדינא". אם לא ישבו כולם זה לצד זה על במה אחת לא נוכל להגיע לאחדות. קודם כל צריך הידברות, גם עם אלו שהולכים בשיטה המנוגדת לרבי ולא מצייתים לרבנים וכו.
21.
תגובה ל-20
ז' שבט ה׳תשס״ז
מותר לשבת עם חוטאים ומורדים כדי לשכנע אותם לעשות תשובה, אבל אף פעם לא שמענו שאדם שמרים יד בתורת משה מקבל במה לדבר לקהל - ועוד תמימים!

אין שום דמיון לנושא של הרב קרינסקי, כי שם זה ויכוח איזה בי"ד מוסמך לדון בנושא, האם הבד"צ של קראון הייטס או בי"ד כללי יותר.

משא"כ כאן שאין ויכוח שבי"ד רבני חב"ד הוא הכתובת ולא דורית בייניש ומר שמגר.

וילשנסקי הלך לבית המשפט העליון כדי שהוא יפסוק נגד בי"ד רבני חב"ד - וזה דבר מחריד ומזעזע שלא היה כמותו.
22.
חבל מאוד תגובה ל14 ו17
ז' שבט ה׳תשס״ז
חבל מאוד שכאשר סוף סוף מנסים להתחיל לאחד את השורות דבר שלא מגיע ביום אחד ישנם עדיין כאלו ששנאת חנם מדברת מתוך גרונם . אף אחד מהנ"ל לא הזיק להם לא בגופו לא בממונו סתם רשעות לשמה . והאם אתם חושבים שבאופן כזה של דיבורים תהיה בסוף אחדות ? האם לדעתכם לדבר על בעלי תשובה בסגנון כזה מוכיחה הבנה סובלנות וכבוד לזולת . ברור ששכחתם את אמרת חז"ל הידוע "איזהו מכובד המכבד את הבריות . רק בשל היותם בריות על אחת כמה וכמה יהודי שחוזר בתשובה לדבר עליו בצורה כ"כ מתנשאת ??? מהיכן הגאוה הזו וכי לדעת " חסידים " כמותכם הרבי מסכים לסגנון דיבור כזה ? על אנשים גרועים יותר שעשו מעשים גרועים יותר הרבי לא רק שלא דיבר כך אלא תמיד חיפש נקודות זכות . הן זה שלא עושים אתם זאת כ"כ מתוך אהבת ישראל ובוודאי לא מתוך חסידות יתרה . וחבל מאוד לאחדות שכזו
23.
די לשנאת חינם
ז' שבט ה׳תשס״ז
כנראה שבימים אלו, שכולם מתעוררים להתאחד, ישנם כאלו מחרחרי ריב שפשוט מפחדים מאחדות, ומנסים בכל תוקף להמשיך את המריבה, והיא לא תצלח!
24.
התרגשתי עד דמעות
ז' שבט ה׳תשס״ז
הנה נגלה לעינינו שאנו אכן "חסידים - משפחה אחת" ! ומותר לנו לבקש "ברכינו אבינו כולנו כאחד" ואם נתקיימה בנו אחדות ואהבת ישראל - נזכה לגאולה שלמה בקרוב!

על כולנו ללמוד מ"צאן קדושים" -התמימים - חיילי בית דוד, שתמיד היו אהובים ויקרים לרבי עד מאד, ורק עליהם סמכו רבותינו נשיאנו.

הנה הוכח שנית לנגד עינינו - כי כשמדובר ביקרים העמלים באהלה של תורה ועוסקים בעבודת ה וחסידות בפנימיות - הם הם מרבים שלום בעולם.

על כל העסקנים לקחת לתשומת ליבם, רק אם נשים את האגו בצד וניגע באמת בתורה ועבודה נזכה להיות כלים לשלום ואחווה אמיתית!!

אשריכם תמימים - דעם רבינס קינדער. ואשרי המחנכים שלכם!!
25.
היתה הצלחה
ז' שבט ה׳תשס״ז
פשוט אחדות. ללא בלאגנים. ללא הפרעות.

אני הייתי שם.

תמים מלוד
26.
ל -9
ז' שבט ה׳תשס״ז

אתה מאוד צודק. אך בכל זאת, אם הייתי צריך לבחור בין ראש ישיבה שיוזם תביעה בבית משפט לבין ראש ישיבה שנתבע בבית משפט, הייתי בוחר בראשון.

אם לא הבנת אותי, חסר לך קצת פלפל (אני מתכוין לשופטת)...
27.
הייתי שם!
ז' שבט ה׳תשס״ז
מה שראיתי זה מחזה נפלא ששנים רבות לא ראתה ליובאוויטש כמוהו. אלפי תמימים יושבים ומאזינים בקשב רב לנאומים נפלאים מתוך אחדות אמיתית.

ומכאן למערכת סי או אל היקרה. שרון ידידי היקר. אנא, הורד את הקטע עם הבחורים מהישיבות הקטנות. זה פשוט הורס את הכל. חבל חבל חבל. נכון ישנם גם בחב"ד נערים צעירים לא אחראיים, אבל בהחלט לא צריך לתת לזה במה.

ולכל המלעיזים. תפסיקו, די!
אני לא משיחיסט, אבל אנא!
מספיק להסית, האם אתם לוקחים אחריות על הקורבנות הבאים?

למגיב מס 9, תדמיין שהילד שלך מחר בבוקר נדרס תחת גלגלי סמיטריילר, או נהרג עם אשתך בתאונת דרכים קטלנית, אה? למה זה קורה אתה חושב? כי הולכים לערכאות או כי אנשים כמוך מגיבים כך באתרים?

אני לא ראיתי מעולם שהרבי אמר שאם עסקנים תובעים אחד את השני בערכאות זה גורם לאסונות, לעומת זאת, הרבי כתב מפורש שמחלוקת כן גורמת לאסונות,

אתה מרשה לעצמך לכתוב כך, כי או שאתה בחור, או שאתה לא במעגל האסונות ולא איכפת לך, אני מבטיח לך שאם זה היה קורה לך לא היית מדבר כך.

לסיום: התובנה שלי מהכינוס הנפלא הזה, שרואים שמי שעמד מאחוריו היו אנשים בעלי תורה ויראת שמים ולא עסקנים. ומה לעשות, מבחן התוצאה אומר הכל!


28.
אי אפשר להתעלם?!
ז' שבט ה׳תשס״ז
מדוע? ומה הקשר לכינוס. פרובוקציה עיטונאית (לא נעימה...)
לא מתאים.
31.
כל הכבוד על היוזמה
ז' שבט ה׳תשס״ז
הלווי ו זה יחזור על הצמו בשנים הבאות

התמים
32.
אחד הבחורים
ז' שבט ה׳תשס״ז
אני הייתי שם והיה אחדות נפלאה ומה שקרה זה שכמה בחורים פרחחים שלא לומדים בישיבות שרטו רכב שהוצג בתוך הלובי הם עשו זאת מתוך שעמום כי לא עניין אותם הנאומים
33.
לכל המקטרגים
ז' שבט ה׳תשס״ז
עד לפני 3 שבועות בכל פעם שנכנסנו לאתרי חבד על הנט(c.o.l.)האתרים היו נראים כמו אתרי חסד של אמת ל"ע.
בשבועים האחרונים ב"ה ממתי שהתחילו לדבר על אחדות ב"ה זה נפסק .
למען חיינו וחיי ילדינו.............. באו נפסיק את המחלוקות.
כמו שהרב זלמן גופין יכול לשבת עם הרב ווילשאנסקי.
וחבל מאוד שכאשר סוף סוף מנסים להתחיל לאחד את השורות דבר שלא מגיע ביום אחד אבל בעזהש"ית זה יגיע.(ושנזכה כולנו לראות את האחדות) ישנם עדיין כאלו ששנאת חנם מדברת מתוך גרונם .
34.
האמת.
ז' שבט ה׳תשס״ז
א. לא הזמינו את הרב ווילשאנסקי לנאום, וזאת, מהסיבה הפשוטה, שהוא לא היה זקוק להזמנה מכיוון שהוא היה האדם שעומד מאחורי הכינוס המוצלח.
ב. יש לציין מה שהושמט בטעות מהכתבה שהרב אופן הכריז יחי ורוב הקהל וכמעט כל יושבי בימת הכבוד הכריזו אחרי ונשארו לעמוד וזו אחדות האמיתית.
ג. כזה כינוס לא היה אף פעם, בכמות התמימים, ובאיכות התוכן.

למערכת חבד און ליין, כתבתי דברים נכונים, אנא אשרו את תגובתי והיו דמוקרטים.
35.
wowowowowowowow
ז' שבט ה׳תשס״ז
צפאתייייייייייייםםםםםםם!!!!!
טוב ליראות אתכם!
דרישת שלום ממני ותיהיו בקשר!
מקווה ליראות את החברה בפסח!
א.ר
לאס אנגלס, קליפהפורניה
38.
די למחלוקת!!!
ח' שבט ה׳תשס״ז
חברה כל הוויכוחים האלו גורמים להפך האחדות אז תפסיקו וקחו את זה לצומת לבכם!!!
39.
אחד מהשלוחים
ט' שבט ה׳תשס״ז
היה לי מאד כיף לשבת אתכם ביחד ולחוש ולראות את האמת תמשיכו כך כי אתם הגב שלנו חיזקו ואמצו
40.
יפה
י' שבט ה׳תשס״ז
כל הכבוד באמת מאוד יפה
41.
בושה וחרפה ל14
י"ז אדר ה׳תשס״ז
כל העניין בכינוס זה אהבת ישראל הרבי צועק על זה, אז אם מישהו לא חושב כמוך צריך ככה לבזות אותו??? ברחוב יש כאלה שלא שומרים תומ"צ ואפי לא מאמינים בה ואתה מקרב אותם אז ככה לדבר לרב? תעשה הרבה תשובה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.