מערכת COL | יום ד' שבט ה׳תשס״ז 23.01.2007

"מעיינות" מארח את נערי "תגלית"

לפני ארבע שנים החליטה ממשלת ישראל להקים את הפרויקט הגדול הנקרא 'תגלית', הפרויקט מיועד לסטודנטים צעירים מחוץ לארץ המגיעים לארץ ישראל לתקופה של עשרה ימים ■ בין האירגונים הגדולים שזכו לעבוד יחד עם תגלית בולט מאד המוסד מכון מעיינות, שדרכו מגיעים כל שנה לערך 2000 סטודנטים מחוץ לארץ ■ חלקם של הסטודנטים המגיעים דרך תגלית, מתעניינים מאד בדרך היהדות ונשארים אחר כך לעוד תקופה בישיבת מעיינות, ושם סופגים עוד מדרכי היהדות   לסיפור המלא
לפני ארבע שנים החליטה ממשלת ישראל להקים את הפרויקט הגדול הנקרא 'תגלית', הפרויקט מיועד לסטודנטים צעירים מחוץ לארץ המגיעים לארץ ישראל לתקופה של עשרה ימים, מטרתו של הפרויקט הוא שהסטודנטים יכירו בזמן זה את ארץ ישראל ומורשת ישראל.

בין האירגונים הגדולים שזכו לעבוד יחד עם תגלית בולט מאד המוסד מכון מעיינות, שדרכו מגיעים כל שנה לערך 2000 סטודנטים מחוץ לארץ. חלק ממסעם הוא בהגיעם לירושלים, שנכנסים הסטודנטים למכון מעיינות לשעתיים לימוד חסידות בחברותא עם השלוחים לישיבה, ולאחר מכן הרצאה מפי הרב אלון סילברג, המקנה לסטודנטים בשפה ברורה ונעימה יסודות ביהדות ובחסידות.

חלקם של הסטודנטים המגיעים דרך תגלית, מתעניינים מאד בדרך היהדות ונשארים אחר כך לעוד תקופה בישיבת מעיינות, ושם סופגים עוד מדרכי היהדות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.