מערכת COL | יום ג' שבט ה׳תשס״ז 22.01.2007

הרב גרונר חיזק את צוות "אור חיה"

בשבוע שעבר, ניצל הרב יהודה-לייב גרונר את שהותו בארץ בכדי לחזק את צוות מכללת "אור-חיה' בירושלים" בהנהלת הגב' דניאלה גולן שבנה הת' מושי ע"ה נהרג באסון באילת. הרב גרונר התוועד עם הצוות לסיום ה'שלושים' ואמר כי "לכל נשמה יש שליחות, וברגע שהשליחות נגמרה הנשמה לא רוצה להישאר למטה". בתום ההתוועדות ישב הצוות לקבלת החלטות טובות בנוגע להוספה בענייני מוסד "אור חיה" לסיפור המלא
הרב גרונר חיזק את צוות
בשבוע שעבר, ניצל הרב יהודה-לייב גרונר את שהותו בארץ בכדי לחזק את צוות מכללת "אור-חיה' בירושלים" בהנהלת הגב' דניאלה גולן שבנה הת' מושי ע"ה נהרג באסון באילת.

הרב גרונר פתח את דבריו עם הסבר על פרשת השבוע "למה הרעות לעם הזה?"
לאחר מכן הסביר שצריך לצעוק עד מתי אבל מצד שני אסור להיות בדיכאון. מה התורה דורשת מאיתנו.

"ימים יוצרו ולא אחד בהם" - הפירוש הוא שכל נשמה יורדת למטה יש לה שליחות מה צריכה לעשות. באגרת קודש מוסבר איך נשמה יודעת מה שליחות מיוחדת? היא יודעת על סמך כשאדם מרגיש שיותר קשה אז הוא מבין שבא מיצר הרע, באם אדם יעשה היפך מיצר הרע אז זה מחליש את יצר הרע של כל העולם כולו. לכל נשמה יש שליחות. הקב"ה נותן לכל אחד שליחות שצריך למלא.

ברגע שהשליחות נגמרה הנשמה לא רוצה להישאר למטה. כיוון שנשמה נצחית לא נפרדת מהמשפחה היא מתחננת עבור בני המשפחה ממשיכה יותר ממה שהיה בגוף. מי אומר שהקירוב של גוף גשמי ועוד גוף גשמי מאשר קירוב של נשמה עם נשמה. מי אומר שקירוב גשמי יותר חשוב משתי נשמות שקרובות אליך, אנחנו צריכים להביט על האמיתיות של הדבר. אם אנחנו מאמינים אז האמת היא הפנימיות. הרבי אומר אסור להישאר במצב של דיכאון ועצבות. הרבי אמר שכשבמשפחה מתעקשים והם יותר מידי בצער מביא לנשמה צער, הקלה עבור הנשמה.

אחרי דין יש רחמים באותו מקום. אם יש שריפה באותו מקום אח"כ יהיה שפע כי ממשיכים רחמים. באיזה נושא שבו קרה במקרה צריך לחזק נושא זה יותר. הדין התבטא במבצעים כך שצריך באותו עניין עוד יותר להתחזק, צריך להתחזק במבצעים.

בתום ההתוועדות ישב הצוות לקבלת החלטות טובות בנוגע להוספה בענייני מוסד "אור חיה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.