מערכת COL | יום ג' שבט ה׳תשס״ז 22.01.2007

מבצע הבית עם האור בעיצומו

לקראת כ"ב בשבט תקבלנה נשי ובנות חב"ד פרוספקט מרהיב עין הקורא להן להקדיש שתי דקות מזמנן לעריכת חשבון אחד פשוט. חשבון שאומר שאם כל אישה וכל בת, תיקח אחריות רק על עוד אישה או בת אחת, על עוד ילד אחת או על עוד משפחה אחת, על עוד קשישה אחת.... כדי לעזור, לטפח, לסייע, להקשיב, לקרב, להשפיע... כמה גדול יהיה מעגל העשייה ומה רב יהיה האור שיתווסף בעולמנו ויביא הגאולה  לסיפור המלא להורדת חומרי עזר שונים של נשי חב"ד לחצי על הנושא הרצוי: טהרת המשפחה, מאגר מידע בטהרת המשפחה, כשרות, נש"ק
מבצע הבית עם האור בעיצומו
שער הפרוספקט החדש

קשה להישאר מנגד ולא ליטול חלק במבצע שיתקיים במהלך הימים הסמוכים לכ"ב בשבט יום הסתלקות הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא שניאורסון ועד ליום הולדתה שחל בכ"ה באדר.

אשתקד, נדבה רוחה של משפחת פיקרסקי, הבעלים של 'פנימה' – מקור הפנינה הישראלי, להעניק שרשרת פנינים לכל אחת מאלפי הנשים שהשתתפו במבצע. גם השנה, ממשיכים השליחים רב יוסף ואסתר פיקרסקי לעודד את נשי ובנות חב"ד לצאת ל'מבצעים', להביא אור ושמחה לבתים רבים נוספים, ומעניקים לכל משתתפת צמיד פנינים יפהפה. בנוסף, תיכנס כל משתתפת להגרלה על כרטיס טיסה לרבי ותיכלל ברשימת המשתתפות הארוכה שתישלח לרבי.

פעילות המבצע כוללת יציאה למבצע נש"ק, טהרת המשפחה, כשרות, אות בספר התורה, רישום למוסדות חב"ד, אירוח משפחות, נשים בודדות או ילדים, עריכת ביקורי בית, עזרה ליולדות, עזרה לקשישות, התנדבות לטובת ילדים 'מיוחדים' ועוד. הסעת נשים ל'מבצעים' היא גם 'מבצע' בפני עצמו. לעתים נשים רוצות לצאת, אך אין להן דרך לעשות זאת. המעוניינת לעזור בתחום זה מוזמנת להתקשר לרכזות המבצע. את הדו"ח על השתתפות במבצע יש לשלוח למשרדי ארגון נשי ובנות חב"ד ת.ד. 13 כפר חב"ד או לפקס שמספרו 15386884819, עד ליום חמישי ג' בניסן.

המבצע הוא מנוף לכל נציגה, שליחה ופעילה של הארגון, העוסקת בפעילות עם נשים באזורה. הזדמנות מיוחדת לעודד את נשות הקהילה, להתגייס ל'מבצעים' לטובת הקהילה שלהן עצמן, כשהעידוד, הפרסים וההטבות הם מהמרכז הארצי. כל נציגה מוזמנת לנצל את המבצע הכללי כמנוף להצלחה סניפית.

ממשוב על המבצע בקרב הנשים עולה, שחשוב מאוד לעודד יציאה ל'מבצעים' אך חשוב גם לעודד את הפעולה הנמשכת. לפיכך החידוש של השנה הוא עידוד המשך היציאה ל'מבצעים' גם מעבר לחודש המבצע. כל אישה ובת שתדווח בקיץ על התמדה ב'מבצעים' שנוספו, תיכנס להגרלה על זיכויים במפעלי הקיץ של ארגון נשי ובנות חב"ד: זיכוי השתתפות בכנס הארצי שיתקיים אי"ה בט"ז בתמוז, זיכוי השתתפות בימי העיון בנושא טהרת המשפחה ב'ניר עציון' וזיכוי להשתתפות בקייטנת האימהות.

חידוש נוסף הוא רכזות המבצע. השנה מונו רכזות בכל אחד מריכוזי אנ"ש. תפקיד הרכזות הוא לתאם ולקשר בין נשים המעוניינות לצאת ל'מבצעים' לבין מקומות בהם זקוקים לכוח אדם. השמות והטלפונים מפורטים בדפי המידע של המבצע. הרכזות הן: בבני ברק שיפי ברוד 0542177024 ואסתר גולדשמיד 6182021 03, בכפר חב"ד שושי שטרסברג 9607465 03, בלוד מלכה לויטין 9222059 08, בנחלת הר חב"ד ציפורה ליסון 8585602 08, 8585642 08, בצפת יעל קציר 6970595 04, 6770018 052.

ביחד עם נשי חב"ד נערכים גם בתי הספר העל יסודיים ומכללות חב"ד בארץ להשתתפות גורפת במבצע.

חסות על הפקת דפי המידע נותנת חברת 'מני מהדרין' המשווקת בימים אלו עוף חדש ומהפכני 'עוף פלוס', שגדל בתנאים אורגניים ובריא יותר לכל המשפחה.

אז.... אם יש לך שתי דקות לחצי כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.