מערכת COL | יום ב' שבט ה׳תשס״ז 21.01.2007

ynet על השחתת גן חב"ד בפתח-תקווה

"זה לא נעים לראות גן שהכל בו שבור. אלמונים פרצו במהלך סוף השבוע ל"גן לאה" בשכונת עמישב בפתח תקווה וזרעו במקום הרס רב", מדווח אתר האינטרנט ynet על הפוגרום שנערך בגן חב"ד בפתח-תקווה. "הבוקר (יום א') גילו הגננת והסייעת את מה שאירע במקום ולאחר התייעצות הוחלט לקיים את הלימודים בגן סמוך, עד אשר ישופץ המקום" לסיפור המלא
ynet על השחתת גן חב
צילום הכתבה

במהלך סוף השבוע פרצו אלמונים לתוך הגן של תנועת חב"ד, ככל הנראה דרך יציאת החירום, נטלו שני מטפי כיבוי אש שהיו במקום והחלו להתיז את האבקה בכל רחבי הגן כולל על מוצרי החשמל, הכיסאות, הקירות, הריצפה ואפילו על ציורי הילדות. כמו כן שברו האלמונים חפצים במקום, השליכו את ספרי הלימודים בכל רחבי הגן. בנוסף הם פרצו את מחסן הגן העשוי עץ ומשם לקחו צבעים שמשמשים את הבנות הלומדות בגן וחומרי ניקוי, אותם שפכו במקומות שונים.

מנהל רשת גני חב"ד בפתח תקווה, הרב משה ירט, אמר כי במשך כל היום פעלו במקום הגננת והסייעת יחד עם מתנדבים על מנת לנקות את הגן ולסדר את הציוד. "מה שנעשה פה זה מעשה נורא. לא רצינו שהילדות ייראו מה קרה פה ולכן החלטנו שהן ילמדו בגן אחר. המעשה לא מרתיע אותנו, להיפך הוא מחזק אותנו להמשיך בתנופה חזקה לרישום לגני חב"ד".

הרב ירט אמר עוד כי הוא לא יודע מי עומד מאחורי המעשה. "לא היו איומים לפני המעשה. אולי ילדים ובני נוער עומדים מאחוריו ואולי אחרים. מה שברור שמי שביצע את המעשה עשה זאת רק לשם ונדליזים, מכיוון שלא נגנב דבר מהגן. אנחנו פועלים בשכונה הזאת ואין לנו מתנגדים. בעבר בוצעו מעשי ונדליזם בגנים שלנו, אבל בעיקר היה מדובר בשבירה של סככות צל ולא במעשה הנורא שנעשה הפעם".

מהמשטרה נמסר כי אכן הוגשה תלונה ובעקבותיה נפתחה חקירה. טרם נעצרו חשודים.
 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.