מערכת COL | יום כ"ט טבת ה׳תשס״ז 19.01.2007

קמפיין ארצי ענק: "יחד נרשום הצלחה"

בימים אלה יוצא לדרך קמפיין ארצי ענק, המיועד לאנ"ש חסידי חב"ד, שיקרא לאנ"ש לטול חלק בפרויקט מיוחד לרישום ילדים לרשת מוסדות חב"ד בארה"ק. הקמפיין מתבצע תחת הכותרת "יחד נרשום הצלחה" ■ הפרויקט, מאורגן על ידי 'וועד אברכים' בכפר חב"ד שיצר קשר עם הנהלת רשת חינוך חב"ד בארה"ק, ולאחרי דיונים, ישיבות ומפגשים הוחלט על מסלול רישום שיקיף את כלל ציבור חסידי חב"ד בארץ הקודש, שייטלו חלק במשימה הקדושה להכנסת ילדי ישראל למוסדות החינוך החב"דיים  לסיפור המלא ותמונות נוספות
קמפיין ארצי ענק:
(צילום: מאיר דהן, COL)
ציבור חסידי חב"ד עבר בחודשים האחרונים שורה ארוכה של אסונות, שיצרו את הקריאה לאחדות השורות ולפעולה מיידית שתלכד את אנ"ש. הקריאה לאחדות הביאה את אנ"ש להתלכד בכנסי אחדות, אך לא פחות, דרושה פעולה מעשית בשטח שתלכד את אנ"ש במבצע קדוש אותו תבע הרבי כחלק מ"מבצע חינוך", אחד מעשרת המבצעים של הרבי.

"כולם עוסקים בעניינים נעלים ובתיאוריות", אומר אחד האברכים יוזמי הפרויקט, "בשעה בה השטח מופקר, ורבבות ילדים יהודים אינם זוכים לחינוך יהודי מינימלי במערכת החינוך הממלכתית".

דברי הרבי על "קול ילד יהודי בוכה", היוו את הבסיס והיסוד למבצע הרישום המיוחד שהחל עוד לפני עשרות שנים, אך נחלש ונשכח לדאבוננו בשנים האחרונות עד שנעלם לגמרי.

בעוד גופים אחרים ביהדות החרדית אימצו את הפרויקט בחום, תוך שהם לוקחים את השיטה הישנה והטובה של חב"ד – ביקורי בית ויצירת קשר עם המשפחות, חסידי חב"ד עצמם לא התארגנו ליוזמה מקיפה ומאוחדת מעין זו, הקורמת עור וגידים בימים אלה.

פרויקט הרישום שהחל בקמפיין פרסומי נרחב בכל קהילות חב"ד בארה"ק ובכלי התקשורת החב"דיים (בעיתונים ובאתרים), תחת הכותרת "בקרוב: חב"ד רושמת הצלחה", יצר התעניינות רבה בקהילות אנ"ש. הקמפיין כמו גם הפרויקט כולו נעשה בהתנדבות מלאה וללא גופים התומכים וממנים את הפעילות, תוך יוזמה של וועד האברכים בליווי וועדה רוחנית ובברכת הרבנים.

הפרויקט כולו זכה לברכתו ולעידודו של בית דין רבני חב"ד שהוציא קריאה חמה ונלהבת לטול חלק במבצע וביוזמה החשובה.

מטרת הקמפיין היא, בקצרה, רישום מוגבר למוסדות חב"ד בכל עיר ועיר, כאשר הקמפיין יחמם להוציא את אנ"ש לביקורי בית ולחזק את התודעה בקרב אנ"ש למבצע חינוך זה.

בריכוזי אנ"ש ברחבי הארץ נבחרו רכזים לפרויקט שיעמדו בקשר רציף לסניף אזורי שיוקם, ומריכוזי אנ"ש נמסר על הענות נרחבת והתלהבות רבה לנוכח הפרויקט המיוחד, שללא ספק יגרום נחת רוח לרבי.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
במעשינו ... כוחינו
כ"ט טבת ה׳תשס״ז
הגב רחל זמיר נשאלה פעם "מדוע באים אליך כ"כ הרבה ילדים ולאחרות לא?" ענתה הגב זמיר : " אני פשוט ... עובדת".
ישר כל לכל המוצאים מהכח - אל הפועל.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.