מערכת COL | יום כ"ט טבת ה׳תשס״ז 19.01.2007

קבוצה מבוקה רייטון שבתה בקראון הייטס

השליח הרב שמולי גוטניק שליח חב"ד בעיר בוקה רייטון שבמדינת פלוריד אירח קבוצת צעירים מבוקה רייטון למסע שבתון ואירוח בקראון הייטס. בני הנוער התלהבו מכל האוירה של שבת ב-770 מאורחת השבת המדהימה עם משפחת גוטניק ובמיוחד מההתוועדות שנמשכה עד אור הבוקר. מה שהרשים את בני הנוער במיוחד הוא ביקור ב-770 ובאוהל והשתכנעו שניתן לקיים חיי דת מלאים גם בזמנים המודרניים  לסיפור המלא
קבוצה מבוקה רייטון שבתה בקראון הייטס
השליח הרב שמולי גוטניק שליח חב"ד בעיר בוקה רייטון שבמדינת פלוריד אירח קבוצת צעירים מבוקה רייטון למסע שבתון ואירוח בקראון הייטס. בני הנוער התלהבו מכל האוירה של שבת ב-770 מאורחת השבת המדהימה עם משפחת גוטניק ובמיוחד מההתוועדות שנמשכה עד אור הבוקר.

התוכנית שנמשכה לאחר השבת כללה ביקורים באתרים מפורסמים בניו יורק. בקראון הייטס ביקרה הקבוצה במוזיאון הילדים, בחדר של הרבי, במאפיית המצות במאפיית אלבני ששם כובדו במאפים טעימים וניתן להם 'דמי שליח מצוה'.

מה שהרשים את בני הנוער במיוחד הוא ביקור ב-770 ובאוהל והשתכנעו שניתן לקיים חיי דת מלאים גם בזמנים המודרניים. הרב גוטניק מבקש להודות במיוחד למסייעים ר' איציק יארמוש, ור' שימי קורוליצקי וכל מי שסייע בארגון הטיול המוצלח.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.