מערכת COL | יום כ"ו טבת ה׳תשס״ז 16.01.2007

אלפים התאחדו ב"כנס ההתעוררות" / אודיו ודיווח מלא

אלפי חסידי חב"ד השתתפו אתמול (שלישי) בכינוס התעוררות ב'בנייני-האומה' בירושלים בעקבות ה'שלושים' להרוגים בדרכם ל'מבצעים' באילת ■ הכינוס נקטע למספר דקות, עקב גז רעיל שהופץ באוויר על-ידי אחד המשתתפים ■ בכינוס נטלו חלק רבנים, ראשי-ישיבות, משפיעים, שלוחים ושלושת מזכירי הרבי: הרב יהודה קרינסקי, הרב יהודה-לייב גרונר והרב בנימין קליין ■ ההורים השכולים נשאו אף הם דברים וקראו לאחדות בתוך מחנה חב"ד ■ אלפי חסידי חב"ד מהעולם צפו באירוע באמצעות השידור-חי בוידאו שהועבר ב-COL  לדיווח מלא מהכנס וגלריית תמונותבלעדי ב-COL: כנס האחדות - להאזנה: חלק 1 חלק 2חלק 3
אלפים התאחדו ב
קהל האלפים גודש את 'בנייני האומה', אמש • צילומים: מאיר דהן, COL

אלפי חסידי חב"ד מכל רחבי הארץ השתתפו אמש (שלישי) בכנס ההתעוררות הארצי שנערך ב'בנייני האומה' בירושלים באירגון אגודת-חסידי-חב"ד בארה"ק. הכנס נערך במלאות 'שלושים' לפטירתם של הת' משה גולן ע"ה, הת' יהונתן ביטון ע"ה והת' לוי הכהן הנדל ע"ה שנהרגו בדרכם לפעילות חנוכה באיזור אילת.

את הכינוס כיבדו בהשתתפותם רבנים, משפיעים, ראשי-ישיבות ושלושת מזכירי הרבי מליובאוויטש: הרב יהודה קרינסקי, הרב יהודה-לייב גרונר והרב בנימין קליין. את שרביט ההנחייה נטל המנחה הוותיק הרב נפתלי הכהן רוט מנהל המרכז חינוכי חסידותי של צעירי-חב"ד שלאחר דברי ברכה קצרים הזמין את מזכיר בית-דין רבני חב"ד הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי לשאת דברי ברכה.

הרב ירוסלבסקי דיבר על חשיבות האחדות. "מעלתו של יהודי שהוא "אחד" שמתאחד יחד עם זולתו" אמר, וציין את השיחות הרבות של הרבי בענין "אהבת ישראל". "הידברות גורמת להגיע לנקודה הרצוייה", אמר הרב ירוסלבסקי וסיפר כי הרבי אמר לו פעם ב'יחידות' כי כל אחד צריך לדעת את מקומו ולהימנע מ"הסגת גבול". "שמירת הכללים שהרבי נתן יביאו את השלום והאחדות האמיתית".

על המסכים הגדולים באולם הוקרן סרט וידאו מרגש ממסיבת חנוכה שנערכה למחר האסון בבסיס צה"ל בהל"ץ 14 שאליו היו הבחורים בדרכם. באירוע נשא דברים מפקד הבסיס שקרא לחסידי חב"ד להמשיך בפעילות הברוכה של חב"ד בבסיס. "אני פונה אליכם בבקשה להמשיך ולבקר ולעודד את החיילים. אי אפשר לתאר את התרומה שלכם לחיילים". בוידאו נצפה גם הרב מנדי קליין מנהל בית חב"ד באילת שסיפר לחייליםעל ההחלטה להמשיך את פעילות החנוכה למרות האסון הכבד.

לאחר אתנחתא קלה של פרקי זימרה וניגוני חב"ד עם מקהלת חסידי חב"ד עם ר' נמואל הרוש ובניצוחו של המוזיקאי החב"די ר' אלאור ולנר - הוזמנו לשאת דברים אבותיהם של שלושת ההרוגים יבלחט"א: הרב ציון ביטון, הרב דוד גולן והרב ישראל יוסף הנדל. הדברים שנאמרו בכאב רב הותירו את רישומם העז על אלפי המתכנסים.


האבות השכולים ריגשו את הקהל

הרב ביטון מאשקלון אביו של הת' יהונתן ביטון ע"ה דיבר על הגברת האחדות, והודה על התרומה הגדולה של חב"ד שבנו התחנך במוסדות חב"ד מגיל צעיר. הוא סיפר על העזרה הרבה שתרם יהונתן ע"ה בבית ובעזרה עם אחיו, על הפעילות שהיה עושה בעירו, על עדינות נפשו, עזרתו לזולת, כיבוד אביו, וכיצד חש כילד כאב של ילד אחר.

הרב דוד גולן מירושלים אביו של הת' משה גולן ע"ה מירושלים. "מושי בני היה מלא בשמחת חיים. בתקופה האחרונה ניכרה על רצינות מיוחדת, ובשבת האחרונה בה שהה בבית הוא יצא לתפילת שבת בשעה 8 בבוקר וחזר רק בשעה 4. עבודת התפילה של בחור צעיר. הרב גולן קרא לקבל את השני כפי שהוא ולהביא לאחדות. 

דברים הוזמן לשאת גם הרב ישראל-יוסף הנדל רב קהילת חב"ד במגדל העמק אביו של הת' לוי ע"ה. הרב הנדל אמר כי "אין שום נחמה על הכאב הגדול", וסיפר על לידתו של לוי שנולד בנבואה של הרבי. הנחמה הגדולה תהיה בתחיית המתים ובגאולה השלימה", אמר. והוסיף כי "משפיע שעושה נגד אהבת-ישראל - אינו עושה את שליחותו", אמר בכאב בתגובה למכתב שקיבל מ-11 משפיעים נגד השתתפותו בכינוס.

"צו השעה עכשיו הוא עניין האחדות, צריכים להתעלות מעל כל הטענות והמענות. זוהי שעת חירום - נופלים קורבנות, וזהו הזמן להתבטל לגמרי לרצון הרבי, ולהתמקד באחדות", סיים הרב הנדל את דבריו.

את כנס ההתעוררות כיבד בנוכחותו איל ההון מר ארקדי גאיידמק המלווה את פעילות צעירי-חב"ד.  

פרק בכנס הוקדש גם לזכרם של השליחה הצעירה חיה מושקא עטייה ע"ה מחברון שנהרגה בנסיבות טרגיות בקריית ארבע, ולזכרו של הת' מנחם-מענדל גינזוברג ע"ה מתל אביב שנהרג בתאונת דרכים.

אל הבמה הוזמן לשאת דברים הרב ויקטור עטייה מנהל בית חב"ד קריית ארבע-חברון שקרא פרקים ממכתב מרגש שכתב בנו הגדול בתום ה'שלושים' לפטירת בתו ע"ה. דברים בנושא אחדות החסידים נשא גם הרב יוסף גינזבורג ראש ישיבת חב"ד ברמת אביב שקרא לאחד את השורות והעלה מספר עצות בעניין חשוב זה.

האורות כבים, ועל המסכים מוקרנת שיחתו של הרבי מליובאוויטש שנאמרה לאחר הירצחה של הגב' פעשא-לאה ליופיאן הי"ד בט' אדר א' תשנ"ב. הרבי הדגיש את גודל העניין של קידוש ה' ומסירות נפש שדורש מאיתנו לזעוק על אריכות הגלות.  


מזכירי הרבי עוררו את הקהל


אורחי הכנס היו שלושת מזכירי הרבי: הרב יהודה קרינסקי, הרב יהודה-לייב גרונר והרב בנימין קליין שהוזמנו בזה אחר לשאת דברים. הרב קליין אמר כי "במבצע  משיח" היו שני הגבלות בניגוד לשאר "עשרת המבצעים" של הרבי. הרבי התנה את פירסום משיח בכך שיהיה "באופן המתקבל" ו"שלא ירחיק אף יהודי מדרך ליובאוויטש". הרב קליין סיפר מספר סיפורים מהרבי וקרא להיצמד להוראות הרבי.

הרב יהודה-לייב גרונר ציין בנאומו כי "מבצע 'אהבת ישראל' של הרבי היה המבצע היחיד שהרבי הוציא לשמו קונטרס מיוחד שאף ערך אותו. הוא סיפר כי פעם כשהרבי לא חש בטוב, איחל מישהו לרבי: "דער רבי זאל זיין געזונט" (=שהרבי יהיה בריא). והרבי ענה לו: "כשהחסידים יהיו בריאים - גם הרבי יהיה בריא". הרב גרונר הסביר כי "חסידים הם חלקים בגוף שהראש והלב שלו הוא הרבי. ממילא, כאשר יש פירוד לבבות ואין אחדות זה פוגע אפילו בלב".

הרב יהודה קרינסקי המכהן גם כיו"ר ה'מרכז לעניני חינוך' דיבר בכאב על האסון הכבד בו קיפדו את חייהם שלושה בחורים צעירים. הוא אמר כי הקו של הרבי תמיד בניחומי אבלים (וגם כאשר ישב 'שבעה' אחר אימו הרבנית חנה ע"ה ורעייתו הרבנית חיה מושקא ע"ה) היה כיצד לתעל את הכאב והצער לטוב ולשמחה. הרבי עודד את המשפחות להפוך את הצוואה של הנפטרים למשהו חי של תוספת וחיזוק ביראת שמים והפצת המעיינות חוצה.

הרב יוסף העכט משלוחי הרבי לארץ הקודש, וחבר בית דין רבני חב"ד ורב העיר אילת, נשא נאום נלהב על הכוחות העצומים שיש בכל אחד ואחת מעדת החסידים. "אנחנו החיילים של הרבי, הרבי סומך עלינו, וברור שיש לנו את הכוחות. עלינו רק לנצל את הכוחות האדירים שניתנו לנו", אמר.

את דבר אגודת-חסידי-חב"ד שאירגנה את הכנס הביא יו"ר אגו"ח וצאגו"ח הרב יוסף-יצחק אהרונוב שקרא למנף את הכנס הגדול ואת ההתעוררות הגדולה לעשיית מעשים טובים לזירוז הגאולה ולזיכרם של ההרוגים ע"ה. 

חתם את האירוע הרב יהודה דונין מנהל בית חב"ד בשכונת כרמל בחיפה שדיבר בשם אחיו השלוחים - והציג לקהל תוכנית לפרוייקט "שבת אחת עולם אחד" שתלווה מבצע מיוחד לקראת שבת ט"ו בשבט.

המנחה הרב רוט הודה לצוות הרב שעמל על הצלחת הכנס ובראשם למנהל הכינוס הרב ישראל ברוד. הכנס ננעל קרוב לחצות הלילה והקהל הרב התפזר בתחושת אחדות והתעוררות הלבבות, ובתקווה שכנס זה יביא לאחדות החסידים ולביאת משיח צדקנו.

שרון גושן / 'בנייני האומה' - ירושלים

לכתבה זו התפרסמו 209 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
209 תגובות
1.
מאוד קשה לשמוע
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
והדיבורים ברקע מאוד מפריעים
2.
למה
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
למה לא מצליחים להתחבר כדי לצפות האם הכינוס עדין לא התחיל?
3.
כל הכבוד!
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
תודה רבה רבה....

מהדרום...
4.
תודה רבה
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
אנו מודים ל-COL
5.
לא שומעים
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
למה לא שומעים
6.
ישר כח
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
בבקשה להמשיך להראות את כלל השלוחים שעל הבמה והקהל
7.
שאלה
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
האם יוסי גינזבורג דיבר?
8.
מאיר דהן...
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
כל הכבוד על המהירות של הכנסת התמונות...
ישר כח!
תמיד אמרנו שאנחנו סומכים עליך ...
תושב כפ"ח-ובעצם כולם....
9.
אנחנו מאוד רוצים לראות!!!!!!!
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
למה זה לא מתחבר לנו ??????
10.
כרגע נואם הרב גינזבורג
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
הוא ביטא את דעותיהם של המשיחסטים בצורה ברורה

אכן, כינוס אחדות
11.
כל הכבוד לאגו"ח
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
שנתנו לרב גינזבורג להשמיע את דעותיו!
12.
יש עומס!
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
על השרת.

נשמח ונודה לכם מאוד אם תתנו אח"כ אפשרות להאזנה חוזרת של הדברים החשובים!

תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!
13.
כל הכבוד לרב גינזבורג
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
אמר את האמת!!!

בגלוי!!!

ללא פחד!
ללא בושה!
ללא העלמות!
14.
כל הכבוד ל-COL - אחת מחו"ל
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
אני ממש מודה ל-COL ומקווה שיוכלו לצפות בכנס גם אחרי שהוא ייגמר.

אחדות!

כל הכבוד לכל לו שטרחו להגיע...
ממש מתרגשת,
אחת מרחוק
משיח נאוו!!!!!!
15.
תעלו לנו עוד תמונות מעת לעת
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
לענ"ד הרב הענדל לא היה צריך לתקוף בכינוס של אחדות
16.
לגינבורג מותר???
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
יש פה ביקורת על הרב הנדל שביטא את כאבו על המכתב המזעזע ששלחו אל ההורים אנשים שפלים המכנים את עצמם "משפיעים". לו אסור לבקר, אבל לגינזבורג הצוציק מותר לדבר בחוצפה ובעזות שאין דומה לה ולהטיף מוסר לרבנים שיכולים להיות סבא שלו????
17.
כל הכבוד!
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
יישר כח לcol על השידור החי תסדרו לנו קובץ להורדה אחרי הכינוס.

כל הכבוד לכל אלו שהגיעו בגופם וגם אני שלא יכולתי להשתתף מנסה לפחות בשידור חי להיות באחדות עם קהל אנ"ש.

הגיע הזמן להוקיע את כל ה"משפיעים" למיניהם שמלבים את אש המלחמה בחב"ד ולא הסכימו לשבת על במה אחת עם כל אנ"ש חסידי חב"ד.
18.
האדמור מגור האמרי אמת
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
בתמונה הראשונה של חבר המזכירות הרהח ריל גראנער

נראה כמו להבדיל בין חיים לחיים
האדמור מגור האמרי אמת
19.
No one could hear
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
No one heard - on line - because people were constantly talking in the background non-stop. (The engeniers of COL)
20.
יישר כח לרב גינזבורג
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
שהגיע לכינוס אף על הלחצים...
21.
מי ריסס???
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
מי החוליגן שריסס גז מדמיע?
זה רק אצל הנשים?
מי בקשר עם המתכנסים?
22.
מי?
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
הכניס גז?
23.
הפסקה...
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
כמה חבל, שיש אנשים שמפריע להם האחדות!
שכואב להם הלב, כששומעים את כל הדעות!
שחסידים יושבים יחד ומתוועדים!

אוי לנו,
שההפסקה נגרמה בשל סיבות לא נעימות!
24.
מי החוליגן שריסס גז?
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
ה"י
25.
תגובה ל 15
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
צודק מאוד
26.
ל-15 מי אתה שתגיד לאב שכול מה לומר?
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
חווית את זה פעם?
לא מאחל לך שתחווה.
הבן שלו נהרג וכמה חצופים מחוצפים עוד מעיזים לשלוח אליו מכתב שלא להשתתף בכינוס.
תגידו, השתגעתם?
ואתה עוד בא לתת לו עצות.
כל הגבולות נחצו.
וה ירחם
27.
משיחיסטים
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
למה המשיחיסטים הרסו את האירוע עם גז מדמיע אפילו שזה היה ידוע
28.
לא להאמין
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
עד להיכן הם יכולים להגיע
29.
כל הכבוד col
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
על העברת השידור
30.
מי אמר שזה משיחסטים?
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
סה"כ את דעת המשיחיסטים ייצג בכבוד רב הרב גינזבורג.

למה מייד להאשים!

תהיה ועדת חקירה...
31.
השלב הבא סכינים ואחריו...
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
בטח יהיה נשק חם.
מי יודע אם זה לא יתרחש עוד היום.
בושה וחרפה!!!
בנוכחות הורי ההרוגים, בנוכחות קהל כל כך גדול.
"אחים אנחנו"?
אוי מה היה לנו!
32.
תגובה ל 26
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
מה הקשר בגלל שהבן שלו נהרג שזה מאוד כואב אז צריך לתקוף בכינוס אחדות
במסגרת האחדות אתה כותב על משפיעים חצופים
מי שחוצה גבולות זה אתה
33.
הרב נפתלי רוט
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
מיטיב לבאר את הדברים היטב!
34.
נמאס לי
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
ועכשיו יגידו שזה המטורפים וזה לא מייצג
אני רוצה לראות את מנהיגי המשחיים לוקחים אחריות.

חסיד שכואב לו
35.
אולי דליפת גז?
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
למה ישר לזירוק את זה על המשיחיסטים??????????????????
36.
זה מופרך מעיקרו שמשיחיסטים עשו את זה!!!
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
מדוע להאשים סתם?

לא יתכן שאם אדם עשה זאת, אף אחד לא ראה ולא שמע!
37.
ייאלה להירגע!!!!!
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
רוצים אחדות או לא?
38.
אחדות ?
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
בסך הכל יוצא מהכינוס הנ"ל שהאנטי משחיסטים רוצים אחדות והמשחסטים לא
וזה על חשבון 3 נשמות טהורות
39.
כל הכבוד לCOL
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
ישר כח למערכת COL
על העברת הכינוס בשידור חי.
40.
מדוע להאשים?
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
אוולי זה דליפה? אולי זה ערבי?
ואולי זה בכלל משוגע אמיתי?

וכל ישראל בחזקת כשרות, ולא נחשדו כו... דווקא בכינוס זה!
41.
יש לי קונספירציה >>>
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
אולי זו פרובוקציה?

ברי חמיש
42.
תגובה לכל התמימים
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
טוב לראות שיש אנשים תמימים ונאיביים.
הלוואי על כולנו, החיים היו הרבה יותר טובים ופנטסטיים אם היינו חיים בחלומות....
לצערינו, זה לא ערבי, אולי מי שמתנהג בסגנון של הארגונים הללו.
חבל..........
43.
ל-41
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
תמשיך להיתמם...
44.
ממש חילול השם
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
ממש חילול השם איך החבדניקים רבים ביניהם לבין עצמם.
45.
למה להאשים
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
כל כך הרבה אנשים בגלל בן אדם אחד משוגע שיקבל את החלק שלו

בע"ה שיהיה באמת אחדות אמיתית

תודה ל-col על השידור
46.
צריך להספיג בפורע מנת מלקות הגונה
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
למען יראו וייראו.

ואם מוחו דולף מחמת הפרעיות פסיכוטיות (כמו הבחור שצעק על ר יואל כהן ב770), יש לאשפזו בכפייה במוסד סגור לחולי נפש במחלקת מסוכנים לציבור.
47.
lama lo mazkirim rav ganzburg
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
bekatava chel col lo mazkirim rav ganzburg?
48.
יישר כוח ל col
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
כל הכבוד ! אנחנו שליחים במקום מרוחק ונבצר מאיתנו להגיע. בשידור הזה ממש עשיתם איתנו חסד ! תודה תודה תודה
49.
לדעתי
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
אלפי המשתתפים - זה סימן טוב לחב"ד... אולי אכן יהיה אחדות?
50.
תודה גדולה ל-COL
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
אשמח אם יהיה שידור חוזר....
51.
האחדות נגוזה?
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
ההגדרה המדעית של גז, היא:

מצב צבירה של החומר, בו המולקולות אינן צמודות (ישנו רווח ביניהן) אלא רחוקות אחת מהשנייה...

ובכלל, מקור המילה גז הוא מן המילה היוונית "כאוס" (תוהו ובוהו)...

כנראה שזה היה דו (שניים=אחדות...) תחמוצת הפחמן.

למי שלא יודע - גז זה מקורו בין היתר מריקבון...

ידוע גם כי הוא גורם לתסיסה...

אולי זה היה חנקן אורגני, הידוע כבסיס לחומרי נפץ...

בכל מקרה, האחדות כנראה נגוזה...

ד"ר עמישרא(ל אחד)גז

אופטימי עם נסיון
52.
מזועזעת....!!!!!!!!
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
אני מזועזעת אחרי קריאת התגובות
האם זה האחדות שהרבי היה רוצה?????
תפסיקו תמיד לחפש את האשם! שכל אחד יסתכל על עצמו...
53.
כשהרב קרינסקי מדבר
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
אין תרגום???
דובר עברית
54.
אחדות
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
ב"ה, נראה כי אגו"ח מצעידה את חב"ד בדרך בה הרבי היה רוצה
55.
אחרי זה שייאמרו..
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
אחרי זה הם אומרים שצא"ח
ככה וככה.
וכשרוצים להתאחד הם בעצמם מפריעים בדרכים לא נורמליות
לאן חב"ד תגיעי?.......
רבה רבה בוא תגאלנו מהר מהר.....
כי אתה חסר לבניך..
ראה איך הם מתנהגים?.
ילדים יתומים אנו...
אוי ה יישמור
אני מקווה שהם לא ייזרקו עגבניות וביצים בהמשך
חסיד כאוב.
56.
עיברית!!!
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
הרב קרינסקי אולי תדבר בבקשב עיברית....
57.
תודה ענקית ל col ...
כ"ו טבת ה׳תשס״ז

על שהבאתם את הכינוס החשוב עד הבית.
מקווה שבהמשך תעלו לאוויר שידורים חוזרים מהכינוס.
במיוחד מנאומי ההורים השכולים
59.
רוצים עוד תמונות!!!!!
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
צלם, תביא לנו עוד תמונות

תודה רבה!

באהבת ישראל נביא את הגואל!!!!!
58.
התרגום הסימולטני
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
לדברי הרב קרינסקי, אינו מדויק
60.
Moshe
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
Rabbi Rot is talking achdus and is to blame and point fingures. You tell me if thats achdus.
61.
אפי תרגום סימולטני!
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
כל הכבוד על ההתחשבות בתרגום הדברים לעברית .

יישר כוח. לקול על השידור החי!

כל הכבוד!
62.
הרב קרינסקי
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
דבריך מחממים
63.
צומי
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
תדעו לכם שהבנ"א שהפיץ
את הגז קיבל בדיוק את
מה שהוא רצה צ-ו-מ-י

תראו כמה הגיבו עליו.
ולא יפסיקו לדבר עליו, הוא ניצח.
מה לעשות???
64.
סליחה אנשים....
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
אבל יש כאן גם מן הקיצוניות...
לדעתי, כדאי פשוט להפסיק. מי שרוצה שיגיב ולעניין!!! (כמו למשל:"תודה ל-col על השידור")

אחרת, מה באמת תהיה התועלת בכינוס אחדות זה???

לא תמיד חשוב להפגין את האי פרגון או במילים פחות עדינות-השנאה לאחרים.

לתשומת לבכם אנשים.
65.
עד מתי לעדה הרעה הזאת?
כ"ו טבת ה׳תשס״ז



כמה סבל נצטרך לעבור, עד שיכירו וידעו שהאנשים הללו אין להם חלק באלוקי ישראל ובמשה רבינו? ובוודאי שאי אפשר לכנות אותם בשם "חסידי חב"ד" או "אנ"ש" וכיו"ב?

66.
מה שבטוח דבר אחד------
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
אחרי הארועים האחרונים אולי נכדינו יזכו לראות בביאת המשיח!

מאמין אופטימי
67.
חבל
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
חבל שהרב קרינסקי לא הכין נאום בעיברית הרי הוא נואם בישראל ולא כולם מבינים, חבל!
68.
מי זה?
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
בכמה מהתמונות רואים איש עסקים שלא נראה חב"די. מי זה?
תודה.
69.
למה בכתבה המלאה מושמט השם של הרב גינזבור...
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
למה בכתבה המלאה מושמט השם של הרב גינזבורג?

***

הערת מערכת:

אף שם לא הושמט.
70.
למה?
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
למה COL מפרסמים תגובה כמו 69?
71.
ל-69
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
אני מאמין באמונה שלמה בביאת המשיח ואף על פי שיתמהמה עם כל זה א ח כ ה לו ב כ ל י ו ם !!! ש י ב ו א !
אמן!!!!!!!!!!!!!!!
72.
אהבת ישראל.
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
שמעתי את דבריו של הרב אהרונוב... אפילו הוא דיבר על ההפרעה (=כנראה דיבר על הגז שתסס.) שהיתה בכינוס. אך הוא אמר שאולי דווקא ההפרעה הזו תביא להוספה באהבת ישראל.

חזק. וכדאי ללמוד ללמוד ממילים אלו, ואכן להוסיף באחדות ובאהבת ישראל.
73.
העסקן,
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
הינו גיא דמאק.
ואם אומרים שהוא תרם, אז מגיע לו לשבת על הבמה.

כידוע שלארגן כזה ארוע צריך הרבה כסף. והנוכחים לא שילמו שקל.

בנשי חב"ד למשל על ארוע בבנייני האומה גובים כ- 100 ש"ח.

אז נא לכבד את התורם!
כי אם לא, כל אחד היה צריך לשלם...
74.
אל תתנו לקיצוניים לקלקל את השורה
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
אל תתנו לקיצוניים לקלקל את השורה.
מי שצריך לדעת יודע מה שהיה בכינוס.
אם תבזבזו את האנרגיה נגד משהוא מבויים ומסויים הרי שאתם גם חלק ממערכה מאד מסויימת

אולי תבינו....שהכוחות האדירים שהושקעו בכינוס לא יתבזבזו על דבריים שוליים אף כי חמורים
75.
לא זו הדרך! זו הדרך!
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
עוד כמה כינוסי "אחדות" נצטרך כדי שסוף סוף יבין השמאל-מרכז שלנו, שהמשיחיסטים הם לא חב"דניקים ואין מה לעשות איתם אחדות!

חברה, המציאות היא שיש חב"ד ויש משיחיסטים, והדבר היחיד שצריך לעשות הוא לפרסם בכל מקום ומקום שהמשיחיסטים הם לא חב"ד - עד שזה יכנס לתודעה של כל הציבור הישראלי וכל היהודים בכל העולם!

זו הדרך!
76.
מבצע יפה!
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
צריך להשקיע, שהמבצע יצליח בכל השטורעם!

חייבים להביא גאולה לעולם!

זה יכול להיות מאוד מוצלח!
77.
לא באנו כי נגמרו הכרטיסים
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
אבל לפחות צפינו בוידאו ב-COL
78.
די לפילוג!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
לא להאמין מה שקורה פה מה הקטע של ההתפלגות הזאת משחיסטים לללא משיחסטים איך משיח יבוא בבלאגן הזה ??הרי כולם רוצים משיח לא?!? אז קדימה למחוק את הסטיגמות המטופשות האלה של המשיחיסטים ואנטי אין לזה מקום כאן!! חב"ד זה גוף אחד יחיד ומיוחד ששיך לרבי מלך המשיח אז בבקשה בוא ניתן כבוד לרבי ומספיק אם הפילוג!!!!!!!!!!!!1
79.
זו הכפשה
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
להאשים את ה"משיחיסטים" במה שעולל אם עולל אותו אחד שאולי עשה את זה.

אמרו שהמשטרה עצרה, בוא נחכה ונראה, לי זה נשמע כלל לא מציאותי!!
80.
ל 79!
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
בושה!!!
בו בזמן שיש כינוס אחדות ומנסים לאחד בין קצווי האחים שלנו יש לך עוד מה לומר????????????
איפה האחדות שלך?????????
זה לא מתאים לך שיש כאלו שדעותיהם שונות מדעותיך?????????????
ממש מתביישת לקרוא את התגובה שלך.
81.
לא המשיחיסטים
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
עשו את זה
82.
ל-79
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
איך מדבר ?
מה הם לא הילדים של הרבי
כתוב איש באומנתו יחיה זה שאתה לא מסכים עם הדעה שלהם זה לא שהם לא חבדניקים

תתבייש לך אתה חושב שאתה הרבי
83.
ממנם יראו וכן נעשה
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
קידוש ה לכל כלל ישראל.
שנקח לקח בפועל ממש להביא הגאולה
84.
תגובה 79
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
איכס!

כנראה שחצי ממה שדיברו לא שמעת!

לפחות לא הקשבת!
נכנס באוזן אחת ויצא בשניה
85.
לגבי ההחלטה
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
לא מספיק רק להגיש עלון הסברה את זה עושים כל הזמן ואת העלונים מוצאים בסוף בפח צריך לעשות משהו פרקטי דוגמא: ערכת נרות שבת, קופסא עם 2 נרוניות שהיא גם קופת צדקה + עלון עם הסבר מפורט על מצוות מעשיות.
86.
79
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
כמה צודק המגיב מאה אחוז אין עם מי לדשת לשולחן זה חברה משוגעים פורקי עול שצריך פשוט להתנתק מהם ולהודיע כפי עם וידה שהם לא חב"ד אלא קבוצה פוחזים ורקים
87.
תודה ל-col
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
תודה לצוות האתר אתם תותחים גם וידאו וגם תרגום רואים שזה עבודה טובה יש לשלוחים מה ללמוד ממכם
88.
כל הכבוד לרב גינזבורג!
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
כל הכבוד לרב גינזבורג שלא נכנע ללחצים של השוליים הקיצונייים שרוצים להרוס את האחדות.

רק כך - אם נבין שכולם צריכים לשבת ביחד וגם אם הדעות מנוגדות בתכלית הרי כולנו "בני איש אחד" וכולנו רוצים לעשות רצונו ולפעול את ההתגלות של מלך המשיח. רק כך נוכל באמת להיות באחדות אמיתית ולזכות לראות את הרבי שוב בעיני בשר.

מחכים לכינוסים הבאים שבהם ישתתפו כל אנ"ש ולא משנה מאיזה צד. יותר אין "צדדים".

יישר כח למארגני הכינוס ובראשם הרבי ישראל ברוד.

ולא צריך להתייחס לכל פרובוקציה מטופשת כמו הגז מדמיע וכו.
89.
לכולם.. איפה האחדות?
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
רק עכשיו היה הכינוס וכבר רבים? משיחיסטים וכנגד למי אכפת? אנחנו אחים חסידים של אותו רבי ומספיק עם המריבות! ........... זה בטוח לא מוסיף אחדות.
90.
ל 79
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
79 אתה לא שווה תגובה אבל אם כבר אז ממש בושה לנו שיש אחד כמוך בינינו תתחיל לפשפש במעשייך ובדיבורך הפגום!!
91.
ל-91
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
לך תלמד לכתוב עברית ואחרי זה תחזור. לא לבייש את חב"ד !
92.
ל 79
כ"ז טבת ה׳תשס״ז

שאלה גדולה אם לך אפשר לקרוא חב"דניק...
לפני שאתה מנסה להכניס לתודעה של הציבור מי הוא חב"דניק, כדאי שתכניס חזק חזק לתודעה שלך שהפירוש המילולי של ליובאוויטש זה אהבה ,אהבה ושוב אהבה.
שכן לפי מה שכתבת עדיין לא הפנמת את הדבר הבסיסי הזה.
93.
סיכום הכינוס
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
לדעתי מה שעשה את הכינוס זה הוידאו של הרבי, צריך רק לדרוש ולבקש "עד מתי"? כנראה שאנחנו לא עושים זאת מספיק חזק : או שטוב לנו מידי בגלות או שאנו פוחדים מהגאולה- שכל אחד יבחן את עצמו איפה הוא נמצא ומה הוא עוד יכול לעשות , וגם אני בתוככם.
94.
עד מתי??
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
עד מתי??
עד מתי??
עד מתי??
עד מתי??
עד מתי??
עד מתי??
עד מתי??
95.
בשם הגולשים
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
תודה ל-СOL
96.
ל-79
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אתה צודק 100% אני בעד שנמציא להם שם חדש אנחנו לא צריכים את הבושות שהם עושים לנו. חברה בלי רבי מופקרים עברינים זורקי סידורים
97.
לתגובות 79 ו- 91
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
לפי דבריכם אני לא חב"דניקית!
מוזר..........
אני לומדת במוסד של חב"ד,נולדתי להורים חב"דניקים, אני לומדת חסידות,לומדת תשיחות של הרבי,לומדת תניא,מכריזה "יחי"...וכו
אז מה אני כן?????????
גור-לא!
צאנז-לא!
סאטמר-לא!
מזרחי-לא!
וכו...........
הכנסתם אותי לבעיה רצינית עכשיו!!!
נשארתי בלי כל קשר לשום חסידות...

אז כנראה שאני כאן החב"דניקית ואתם לא!!!!
תחשבו על זה רגע רציני.....
98.
תפסיקו להתפלג
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אחדות! אהבת ישראל, משיחיסטים הם גם כן חבדניקים.
99.
ל93>>>
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
פרובוקציה פירושה - פעולה בהכרה שתגרור תגובת נגד.
100.
די!!!!!!!!!!!!!!!111
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
די!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

כמה אפשר להיות אטומים!! יש חבד אחד אין דבר כזה אנטי ומשיחיסטים אוך נמאסתם כבר כמה אפשר זה פשוט תשומת לב או צומי !!! מי שלא מבין מקומו לא איתנו!!
101.
ל-104
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
ממי שמעת את זה
102.
אני לא מבין?
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
מדוע הכריחו את הרב גינזבורג להגיע ולהטיף מוסר לכל המזכירים של הרבי רבני חב"ד זקני החסידים?
103.
למערכת
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
תודה רבה על כך שהעברתם את הכינוס בשידור חי!
אבקש לצפות שוב בכינוס בכדי לשמוע את דברי האבות של התמימים.(מה שלא הספקתי לראות) תודה מראש
104.
בקשה
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
האם תינתן האפשרות לשמוע הקלטה מליאה ומפורטת של כל הנואמים כולם שנאמו בכינוס?

בתודה מראש!..

מצפה וממתין מאד!!!
105.
גאידמק
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
יישר כח על התרומה

חסיד מעריך
106.
ב"ה, האולם היה מלא
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
כל הכבוד לרב ישראל ברוד
107.
שיהיה באחדות
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אם לא יהיו תוצאןת מושלמות לפחות תהיה התקדמות כלשהי . פה לא מחפשים לדון מי צודק ומי לא . פה מחפשים עצה ותושיה איך להרוג את היצר הרע של המחלוקת .

אז בתור כינוס התחלתי אי אפשר שהכל יסתדר בבת אחת. כל פסיעה ולו תהיה הכי פחות מושלמת והכי הססנית חייבים לתפוס אותה בשתי ידים .

בתקוה לבשורות טובות.
108.
תודה למולי ריבקין על השידור החי
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
בזכות השידור הרגשנו מרחוק כאלו אנו בכינוס עצמו (רק לא הרחנו את הגז).
תמשיך להעביר דברים טובים.

האידיוט או אידיוטית שהפיץ\הפיצה את הגז לא ראויים כלל להתייחסות כל שהיא וחבל לכל המגיבים שמוציאים אנרגיה על מעשה שטות זה.
109.
יש בעל הבית
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
מתי תבינו שבארץ הקודש ישנם רבנים שהם המחליטים הראשיים. ישנו אגו"ח ישנו צעירי חב"ד שהוא גוף שהרבי הקים, ושאר חסידי חב"ד צריכים להקשיב להם.

לדעתי הגופים שכבר נפתחו בנוסף רק כדי להוסיף בבשורת הגאולה הם היו צריכים להתקשר לראשיים ,לרבני חב"ד.

ונקווה שזה יהיה כינוס שיתחיל לאחד את הקצוות.
110.
אחדות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אנו רוצים משיח עכשיו!
באהבת ישראל נביא את הגואל

עד מתי?
משיח עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
111.
ל 96
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
ב"ה אני עוד יודע לכתוב אלא מרוב התרגשות ממעשה הפושעים יצא לי כמה טעויות במקלדת על זה אתה נתפס ?
112.
ל-104
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
הרב יוסי גיזבורג קיבל תשובה מדהימה מהרבי שצריך להשתתף בכנס.

113.
לכל מי שלא מבין...
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
לא היה כנס מוצלח. נקודה.

ראשי המשיחיסטים לא היו שם, והם דאגו שכל מי שמקורב אליהם לא יהי שם (חוץ מכמה פורעים שהגיעו כדי להזיק לנוכחים).

זה אומר שאין אחדות. וזוהי מציאות ואי אפשר לשנות את זה. המציאות היא שיש שתי קבוצות, שאחת היא חב"ד והשניה היא הקבוצה המשיחית ההזויה.

ומה שאפשר לעשות זה או להתעלם מזה שאנחנו בעצם שתים, ואז, כל פעם שהם יעשו ויפיצו משהו, זה יזיק לנו שוב ושוב להפצת היהדות, הפצת המעיינות, וגם הפצת בשורת הגאולה באופן המתקבל לכל אחד ואחד.

אבל יש עוד ברירה, והיא התפכחות. להבין שאנו בעצם שתים, ואין שום סיבה שאנו נסבול על גופנו עוד איזה גופה שרק מלכלת אותנו.

זוהי המציאות. וצריך להתמודד אתה ולא להתעלם ממנה. נקודה.

וכמובן שזה גם הרצון של הרבי. כי הרבי לא רוצה שיהי היזק קבוע להפצת המעיינות. הרבי לא רוצה מציאות כזו שכבר יותר מעשר שנים שמאות אלפי יהודים בטוחים שאנחנו כולנו קבוצה של אנשים הזויים שבטוחים שהרבי נמצא ב-770 ומתפלל עם החסידים בכל יום בגופו הגשמי. הרבי רוצה שאנו נתפכח בעצמנו, ונצליח להתגבר על התופעה המדאיגה הזו, ולהפוך את הקערה על פיה.

הדרך לזה היא רק ניתוק. באם ננתק אותם מאתנו, הם ידעכו לאט לאט. חלק יחזור אלינו, חלק ילך לברסלב, וחלק יהפוך לתנועה משיחית הזויה בעלת שם חדש, ואולי גם לא קשורה לתורה ומצות ולדרך היהדות (אגב, לידיעת כל מי שלא יודע, ב-770 כבר כמה שנים שחלק מהמשיחיסטים לא צמים בי"ז בתמוז, בתשעה באב ובעשרה בטבת).

זוהי המציאות וזהו רצון הרבי. נקודה.

114.
HSHCHUNA
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
WHY WE DON|T HAVE THIS WITH THE RABONIM IN CROWN HEIGHTS?
115.
ל-119
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אולי הוא קיבל תשובה מהאגרות. לדעת בוודאות שזו היתה התשובה של הרבי - אי אפשר!
116.
גדול היה המעמד
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
הורים מחו דמעות
דיברו דברים "פשוטים" שהם הגבוהים באמת
הלב שתת דם והתקווה היא לצאת לדרך חדשה שנראה כל אחד מעלת חברינו
117.
הקלטה
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
פיספסתי את דבריהם של אבות ההרוגים אפשר לשמוע הקלטות בבקשה
118.
ל 113
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
כל מילה זהב.
119.
למה נגרע?!
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אנשי מערכת COL היקרים. יש לכם אולי אפשרות להעלות שידור חוזר מהכינוס?

למה נגרע?!

...................................................
col - כמובן שנעלה הקלטה.
120.
תודה
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
לCOL ולקול והמבין יבין
121.
אחדות?!
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
כנראה שה"אחדות" האמיתית היא אשר כל מחנה יעשה כינוס משלו באין מפריע א להשני. ושלום על ישראל. בין כך לא משתתפים צד א בהאירועים של השני. (מדוע רוצים אשר שני הפילוגים ישבו, משום מה, ביחד, ויזעקו א על השני)?
122.
To #69
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
I hope you understand English! You better start learning yiddish. If the Rebbe came today, he would be talking in Yiddish! Do you think the Rebbe should prepare his Sichos in Hebrew as well?
123.
הכל לטובה
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
חברים מתוקים יהיה טוב זה הקו מחשבה שכל יהודי צריך לשים לו בתחילת הדרך משחיסטים לא משחיסטים זה לא משנה רק באהבה ננצח ואני זועק לחבד מעומק ליבי ועם דמעות תעשו משו אתם לא רואים את הסימנים שהקב"ה שולח לנו ? הגיע הזמן לפקוח את העיניים רבי עד מתי תבוא ותגאל את העם הזה אתה לא רואה שהוא פשוט מתוסכל?
124.
to 122
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
the rebbe said in 5721 that Moshiach will speak in lasho n hakodesh
. but i think they should still learn yiddish to be able to listen to tapes without distorted translations
125.
התנהגות שעולה בבריאות
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
באם הרוח והנפש לא חשובים לפורעים אנא לפחות שימרו על הבריאות הגופנית .
היה קשה לראות אנשים ונשים שהתפקחו מהאשליה , הרגישו דפיקות לב רעד ואפילו היו שמיררו בבכי קורע לב .
אנא שימרו על ההורים שלנו שתמצית חייהם רבת השנים היתה ממלכת חבד וכעת היא קורסת מול עיניהם. וכל זה כדי לספק חלקים מעוותים בנפש המסיטים.
נ.
126.
ר לייבל גרונר
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
הרב גרונר דיבר הכי חזק ! מי שהאזין שמע - כל מילה סלע !
127.
תודה על השידור
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
לכל המגיבים כדאי לשנן את פרק ל"ב שבתניא.
מעבר לזה אסור להכפיש עדה שלמה זה יכול להיות מעשה של אדם שפעל באופן עצמאי.ובכלל אני רואה הרבה "משיחיסטים שמשתתפים בכנוסים של כולם מתוך אהבת ישראל אמיתית.
128.
צריך סדר!
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אחדות אמיתית תהיה רק כאשר הציבור הפשוט יפעיל את כל כובד משקלו על רבני וסקני חב"ד לגבש תקנון חדש ומוסכם על רוב הציבור ולנקוט באמצעים קשים נגד מי שיפר אותם.
ללא סדר אין סיכוי לאחדות
129.
113 צודק
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
הגיע הזמן להתפקח.

האם זה היה כנס אחדות ? הרי אף אחד מהמשיחיסטים לא היה שם חוץ מהרב גינזבורג !

האם זה היה כנס אחדות כאשר הוזכר בפי הרב גינזבורג הרבי מלך המשיח, ואילו אף נואם לא הזכיר את הרבי זי"ע, ואף נואם לא דבר על ההסתלקות וכו,

מה הטעם לתת לרב גינזבורג לדבר כאשר אף אחד באולם לא מסכים אתו ?

האם גם בשבוע הבא בכנס האחדות של המשיחיסטים יתנו לנואם אחד לדבר על הרבי זי"ע ?

אחדות מאוד חד צדדית וחבל !
130.
להתעלם מהגז??
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
לכל הקוראים ע"כ שצריך להתעלם מהאירוע הצדדי. אני הייתי שם והרגשתי זאת על בשרי!! ההרגשה היא לא אחדות..
עוד עניין משום מה לא פירסמו על החסיד שאיבד את הכרתו לאחר המאורע, ושמעתי מאנשי הצלה שזהו כתוצאה ממאורע זה.(הגז) אני חושב שגם הוא לא אשם ש-11 משפיעים מסיתים בסוף ימצא האידיוט שיפרש את רצונם לאחדות..

ובסוף יש"כ לאתר הנכבד על הסיקור המהוגן. ולמארגני הכנס שוודאי גרמו נח"ר לרבי.
131.
מי יודע?
כ"ז טבת ה׳תשס״ז





האם הרב טוביה בלוי השתתף בכינוס?




132.
ל-16 - חזק ואמץ! דברים כדרבנות!
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
כל הכבוד, הדברים שלך אמיתיים ביותר ומשקפים את המציאות כפי שהיא!!! עם כל הכבוד לרב גינזבורג - היה בדבריו "צליל של זלזול" כלפי כל מערכת הרבנות של חב"ד, ועוד יותר מכך: אם הרבי מינה אותם כועד, הרי שסמך עליהם מתי להתכנס, ומה ולומר, ואם הוא סמך עליהם - מי אנחנו? באופן כללי, להוציא מהתקרית המצערת - התרשמתי ביותר מכושר האיפוק שגילו כל היושבים באולם! ושנזכה לביאת משיח מיד ממש!!!
133.
תגובה לתגובות
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
א. אני רוצה להודות למארגנים שהתנהל כינוס מסודר להפליא וב"ה שהכל הי בסדר מסודר.
ב. אני מודה למערכת COL ולצלמים שעושים עבודה נפלא כל השנה.
ג. ההתקפות נגד הנדל או נגד גינזבורג, דעתי שעל כל א להביע דעתו כפי שמבין אפילו שזה ברבים, בנוגע להרב הנדל כאב לו כאב שכול וחסיד של הרבי, שמטיפים לו מוסר איפה להשתתף ואיפה לא להשתתף? אינני מבין למה אסור לו להביע דעתו ברבים ואף למחות בכל התוקף! יישר כח.
ד. בנוגע להרב גינזבורג, אני יצאתי
במלא התפעלות מנאומו, ואסביר בקצרה: תבינו עובדתית ישנם גורמים שניסו לחבל בכנס ואף החרימו את הכנס , וממילא יוצא יפוה שהקהל שישב שם לא היה במגרש שלו, עם כל זה נתנו לדבר לא היה אחד שיקום וימחה, לא היה אחד שיפריע ויצעק, המציאות היא שישבו בקשב רב ונשכו השפתיים והקהל היה תרבותי מאד, ואינני כועס על מה שדיבר, אלא להיפך הבנתי שנתנו לשפוך את כל על הליבו.
שאלה לכל המגיבים האם היו נותנים לכנס בבת ים להתבטא זצ"ל והשינוי שלאחר ג תמוז וד"ל ולא היו מגיבים בקהל? ע"ז אני מברך את הקהל המכובד שידע לכבד את השני וע"ז אני קורא אחדות!!
134.
79 צודק
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אין מה לעשות אבל כדי למנוע עגמת נפש נוספת וכו , חייבים להגיע להכרה שאם "אנשים אחים אנחנו" אזי "הפרד נא מעלי" כפשוטו
כבר כתב רש"י בפירושו לחומש ש"אין שלום יוצא מתוך מלחמה" והרוצה יעיין בלקו"ש כ"ד שיחה לפרשת תצא וש"נ
ונקודת הדברים שכאשר הסכסוך מלווה בריב -ולא סתם סכסכוך שיכול להגיע לפשרה - אזי אין סיכוי לשלום והפתרון, כן הפתרון הוא להפרד וכל אחד יחיה בטוב
וחבל שיש כמה עסקנים שחושבים שהעיקר שיהיה תמונה תחת כותרת לא משקפת כלל
135.
ל- 131
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
הוא השתתף בהחלט ראיתי אותו כשהוא יצא
136.
emeth
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
please put in the speach of rabbi ginzburg in the odio.
137.
כל הכבוד על התרגום במסך
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
בשיחה של הרב קרינסקי,אמנם לא היה מדויק אבל עזר לי שלא מבין אידיש
138.
אנו בעצמנו מבזים את הרבי זי"ע
כ"ז טבת ה׳תשס״ז

גם אם אנחנו לא מסכימים לדברי המשיחיסטים, אבל בכל זאת אנחנו נכנעים לדעותיהם !

כי בגלל תירוץ האחדות וכו, אנחנו לא מתארים את הרבי זי"ע כראוי לכבודו. וברוב הפרסומים אנחנו משמיטים את התוארים שצריכים לתאר את אלו שנשמתם בגנזי מרומים.

זו הלכה מפורשת בשולחן ערוך שצריכים לתאר את המתים בתוארים הראוים להם, וזה נכלל בכיבוד אב ואם, ובכבוד רבו. וכן מבואר גם בגמ.

ואנחנו בגלל תירוץ האחדות (שממילא לא עוזר לנו כלום...), מבזים את הרבי זי"ע, בכך שלא מתארים אותו כמו כנדרש מאתנו.

אנחנו צריכים לקבל על עצמנו בקבלה חזקה וברורה, שמהיום והלאה נגמר סיפור ההבלגה הנבזית הזאת, ובכל הפרסומים מעתה אנחנו מכבדים את הרבי זי"ע ומתארים אותו כפי הראוי לכבודו על פי ההלכה !

הרבי זי"ע הוא אבינו, הוא רבינו, ואנחנו מחוייבים בכבודו !!!

139.
בקשר לגז המדמיע
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אני מבין למה אתם לא כותבים את זה ואני גם אבין אם לא תאשרו את התגובה שלי. אבל לדעתי חשוב שידעו את האמת.

לפי מה ששמעתי מי שריסס את הגז הוא בחור מסכן שאביו ואחיו נרצחו לו מול העינים (בפיגוע שבו גם הוא נפצע) ובחייו שיכל עוד אח!

אני חושב שאין זה מן הכבוד ולא צריך להמשיך ולפרט מה עבר עליו בשנים האחרונות - אבל זה המצב וזה האיש.

צריך לדעת את זה בשביל כל אלה שינצלו בודאי את האירוע כדי להטיל רפש על עדה קדושה.
140.
למה אין וידאו?
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אני רוצה לצפות בכינוס, לא אודיו. אולי אפשר לעשות מאמץ להעלות וידאו מהכנס?
תודה מראש,
שליחה שרוצה להתחבר למה שהיה שם
141.
תגובה ל138
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
ראשית כל הכבוד למערכת ולתגובתי נראה לי שאתה עולה חדש כי ברוב הפעמים שהרבי היה מזכיר את האדמו"ר הריץ הוא היה מוסיף נשיא דורנו ולכן היום הרוב נוהגים כמותו
142.
זוהי חב"ד האמיתית
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
ישר כר לר גינזבוג שהגיע לכנס, על אף שרוב הדברים שדיבר לא מוסכמים על רוב הקהל, אבל זהו הכח שלנו שישבו כל הקהל ולא הפריע לנאומו, על אף שאני בטוח שאם רב מה"מיושבים" הי מדבר בכנס של המשיחסטיים לא היו נותנים לו רגע אחד לדבר ובטוח שזה הי עם קריאות בוז וכו, אבל זהו הכח של חב"ד האמיתית.
ובנוגע לדיבורים שדיבר נגד הרבנים וכו, עם כל הכבוד לו שהוא "ראש ישיבה" ברמת אביב וכו. אבל מכאן ולתת הוראות לועד רבנים שהרבי מינה "ושמעת ככל אשר יורוך" גם יגידו על ימין שהוא שמאל. על אף שאתה מבין גדול בשיחות של הרבי, אבל קצת ביטול.
143.
באיזה קטע של האודיו אפשר לשמוע דברי רב ג...
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
באיזה קטע של האודיו אפשר לשמוע דברי רב גינזבורג?
אני לא הצלחתי למצוא נאומו. האם יתכן שCOL עשה צינזוה (למען אחדות כמובן)?

.......................................................
col

למען ה'אחדות' COL הסיר את נאומו של גינזבורג.
144.
תעלו וידאו
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
רוצים לראות
145.
ל27
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
זה לא המשיחיסתים שריססו
146.
לא להתנתקות! כן לאהבה!
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
חברים: אתם רוצים לנתק בנים ולגרשם משולחן של הרבי? האם זה רצונו של הרבי? אני לא משיחיסטי ולא אנטי אני משתדל להיות אחדויסטי! ולכן אני אוהב את כולם גם כן גם את בעלי המחלוקת משתי הצדדים!
אפשר לי לכבד ואף לאהוב את הזולת גם כשדעותיו שונות ואף מנוגדות על שלי! אמר לי חבר. אבל איך אפשר לאהוב את אותם אנשים בעלי ריב ומחלוקת! אמרתי לו זה היה טעותם של תלמידי רבי עקיבא! וסיפרתי לו את הדבריו הנפלאים של הרבי עם הרב מרדכי אליהו: הרבי שאל איך יתכן שדווקא תלמידיו של מי שדירבן תמיד על אהבת ישראל "אמר רבי עקיבא זה כלל גדול בתורה" יכשלודווקא בזה?!
והרבי ענה שהיא הנותנת! בגלל שר"ע כל כך דיבר וטבע על אהבת ישראל לכן כשאחד התלמידים לא כל כך הידר באהבת ישראל הדליק את חברו עליו "איך חברי לא לא מקיים ולא מתיחס ברצינות על דבריו של רבנושטבע את מצוות ואהבת לרעך כמוך" ואז פעל עליו להפסיק לאהוב אותו וכך כמו שרשרת התחילו מלהתפלג יותר ויותר וכמובן כל אחד הצדיק את עמצו... המסר פשוט: חשוב לך אחדות ואהבת ישראל תתחיל עם עצמך לאהוב כל יהודי ממש ! סליחה קודם אני...
147.
לתפור לאחרי הניתוח
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
כולנו ראינו בכינוס את צעקת נשיא הדור כמה זה איום ונורא להשאר עוד רגע בגלות כולנו ראינו את צעקת האב השכול הרב העדל איך 11 חוצפנים בשם משפיעים דוקרים אותו כולנו ראינו את האב השכול גינזיבורג מנסה להסביר לנו שהרבי זיע נע הוא בעצם אצל כולנו שליטא כולנו ראינו את החילול ה הנורא בהתזת גז מדמיע על זקנים נשים וילדים כולנו ראינו את הרב הכט מסביר בטוב טעם איך צריך גישה והסתכלות חדשה על מה שהרבי מצפה מחסידיו כולנו ראינו את מזכיר הרבי הרב גרונר מסביר לנו שאם יש מחלוקת בין אנש זה כמו שמפריעים לרבי לבצע את עבודתו לאור כל זאת אפשר לומר שהניתוח בה התחיל אבל אם לא יתפרו את הבשר המדמם חבל על כל הניתוח חייב להיות לכינוס המשך מעשי תוך ויתורים מפליגים משני הקצוות
148.
le113
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
hashem ishmor!!!!!!!!!!!
eize pe!!!!!!!!111
haim hakol beseder itcha?
lo nira li
haim yesh lecha kesher lechabad? ata mekushar larabi sheata marshe leatzmecha ledaber cacha?

davar risho tilmad sichot shel harabi mnun alef/beit
veaz tedaber al haanashim shebesach hacol lomdim et torat harabi mh"m vewlo mamzim shu davar (chuts micama meshugaim.......)
149.
מעוניין בשלום אמיתי?!?
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
במענה לשלאת רבים:

אני אישית לא משיחיסט אני הולך להאוהל נוהג במנהגי יומא דהילולא וכו.אבל יש לי בן שהוא משיחיסט והוא אמר לי כמה דברים שאני רוצה לשתף אותכם.

1) מדוע לא רעדו ידם של אותם המשפיעים שכתבו את המכתב הוא פשוט: המשפיעים ביקשו ולא פירסמו את המכתב רק ביקשו שהמארגנים יתחשבו קצת יותר בהם. כגון שאירגון נייטראלי יארגן את הכינוס.

דבר שני הרב יהודה קרינסקי שאני אישית מיודד איתו, משום איזה סיבה לא מקובל על המשיחיים!! נקודה לא יעזור כלום ואני לא מסכים עם זה אבל... אתה רוצה לארגן כינוס אחדות מינימאלית למה אתה חייב להביא את המזכירים מחו"ל? בוא דבר ראשון נעשה אחדות בנינו בארץ ואח"כ נסתדר עם חו"ל.

שלישית האיש שהשפריץ גז מדמיע הוא לא משיחיסא אלה כמ"ש באתרי אינרנט אחרים הוא משוגע שההורים שלו נהרגו.

פשוט אם "אין דעותיהם שוות" בתורת של רבינו זי"ע אז בוא אולי נבין את השני בדברים אחרים.

ולשומעים יונעם וכל מי שאני פגעתי בו אבקש את סליחתו מראש ויה"ר שנזכה זעהן זיך מיטן רבין...

א כהן ‏
150.
מישהו יכול להגיד לי מה היה אחדות שם????
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אם אני לא טועה, בכותרת כתוב שהיה "כינוס התעוררות" אז איפה ה"אחדות?

עוד דבר חשוב- במקום שכל אחד ינבל את פיו על האחר, שכל אחד יסתכל על עצמו בלבד וישאל את עצמו מה עשיתי היום כדי לקרב את המשיח???
אם כל אחד ידאג לשנות את עצמו בלבד, אז אולי תתחיל האחדות....

בינתיים, שכל אחד מסתכל רק על "איך לשנות את כולם" , לא זה מקרב את המשיח אלא להיפך וחבל לי מאוד!!!

אנשים, תתבגרו! יש לצערי אנשים מבוגרים שיסלחו לי עם כל הכבוד שהם רוכשים לעצמם, הם מתנהגים כמו ילדים קטנים בגן! והכל בשביל כבדום?!
בושה!!!!!
אפשר שכל אחד ילמד את פרק ל"ב בתניא בעל פה או יותר לעומק.
ללמוד עניני גאולה ומשיח (זה הרי לא רק של המשיחיסטים נכון?!
לקרב קודם את עצמינו אחד לשני ואח"כ לצאת ולקרב עוד אנשים.

די כבר עם כל ההתבטויות נגד הצד השני ולא משנה באיזה צד אתה.
אנחנו כולנו חסידים של אותו רבי (אני מקווה) וחבל שיש בכלל 2 צדדים!
151.
זה לא משנה
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
מי הבחור הספציפי שריסס את הגז, ושהוא רק אחד מתוך קבוצה שלמה, לצערינו אותה קבוצה דוגאת להרבה "אחד(ים)" כמוהו, פעם זה ריסוס ופעם זה צעקות אל מול רב מכובד ופעם זה מכות וכן הלאה... לצערינו זה הפך להיות מקובל ואפילו נערץ בעיני אותה קבוצה.

היה כנס התעוררות, וכל הכבוד למי שפעל להקמתו, אך לצערינו המציאות מוכיחה שאין עם מי לעשות אחדות, הגיע הזמן שנקלוט את זה ונעשה משהו בנידון, לפני שיהיה מאוחר... אין לנו מקום תחת קורת גג אחת
152.
הרב רוט - איש מופת ודוגמא חסידית
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
לכל המגיבים למיניהם, קחו דוגמא מאיש מופת, איש חינוך וחסיד אמיתי. אנחנו שומעים את נועם דיבורו ומתק לשונו המיוחד, וכל פעם מחדש מתרגשים ונהנים. ראו איך הרב רוט החביב מגיש את הדברים, ראו איך הצליח להשרות אוירה המתאימה לאירוע מסוג זה. נלמד ממנו להתעלם מכל ויכות ןהתהלמות, ולעסוק בעשיית הטוב והחיובי. אני רגיל לשמוע את הרב רוט באירוןעים יותר שמחים, וידע להתאים את דבריו לאירוע מסוג זה ממש להפליא. כבוד לחב"ד אישיות כמו הרב רוט.
153.
יש לי רק שאלה קטנה.!
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
למי בדיוק היה "האחדות" הזו?
ואולי נסביר בן מי למי עשו שם "אחדות"???

נ.ב
עושים אחדות בן שני אנשים שרבים בן שני קבוצות שרבות!!

ואם מישו יסביר לי איפה הנקודה של האחדות בכנס הזה אני ישמח !!
154.
יפה הבלורית נקי הכפיים
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
יפה הבלורית והתואר - הרב גינזבורג, כל דבריו היו נגד... רק הוא הצדיק והצודק, כל השאר ובראשם הרבנים - החוטאים.
יחי אנחנו...
155.
אחדות??
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אחדות לא צריכה חהיות אצל האנטים עצמם, אלא אצל כלל ישראל. כולנו שלוחים של הרבי ומקימים את הוראותיו, מי שמקיים את הוראותיו הוא חבדניק לכל הדעות. כך שלא יעזור, המשיחיסטים הם חבדניקים. פשוט שכל אחד ישמור את דעותיו לעצמו, ולא יאמר אותם בשביל לריב. כך לעולם לא תביאו לגאולה, ואני בטוחה שכולם מעונינים לראות את הרבי בעיני בשר. אני נורא מזועזעת מכל התגובות
156.
למה נתנים רק לשמוע ולא לצפות בכינס
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
תודה
157.
האחדות צריכה להיות בהכל
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
נכון שהיה כינוס ב"ה של אחדות אבל אין זה שווה כלל שבתוך התגובות ניכר שיש מחלוקת בסופו של דבר כולנו בניו של הרבי וגם כשישנה בעיה אפילו בתוך כינוס של אחדות ודאי שבתגובות אמורים להגן אחד על השני ולכתוב כולם שזה היה בעיה במזגן או משהו כזה אבל מה שבטוח הוא שאח אף פעם לא יאשים על אח אפילו שיתכן עד כמעט בטוח שזה הוא תמיד ישאר הוא נאמן לאחיו וכמובן שרק באהבת חינם יבאו משיח אז כדי שנמשיך לעבוד על זה בלי לשים לב כלל על שאר הדברים שקורים בדרך שבודאי זהו יצר הרע מוחלט אז שיהיה משיח נאו
158.
מחאה
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
הנני מוחה בתוקף הכי גדול, את הסילוף הנורא, שעשה גינזבורג, בהסבירו את אגרת הקודש של רבנו הזקן,
לפי הרגש לבו, היפך האמת ממש.
וה הטוב יכפר בעדו.
159.
ginsburg
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
rosh yeshiva lo hizkir af mila shel divrei torà o hasidut diber im huzpa mi hu bichlal hilul hashem
160.
ani haiti sham
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
lamrot sheani "meshichist"
161.
חשבון נפש נוקב בעקבות הכנס אמש
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אמש (יום ג) הגעתי להשתתף בכנס ההתעוררות שהתקיים בבניני האומה בירושלים, לאור המקרה הטרוריסטי שנעשה במהלך הכינוס שכל מטרתו היתה כדי להשבית את האירוע, חשבתי לעצמי מה הלקח שיש לנו ללמוד מאירוע בסדר גודל שכזה.

מארגני האירוע נתנו במה לאחד מראשי המטורפים (יוסי גינזבורג) מהכת המסוכנת לומר את דבריו, חוצפתו הגדולה היתה שהוא הגיע לכינוס לא ישב על הבמה עמד בצד אמר את דבריו ויצא מהאולם, אנשים שישבו מסביבי לא חשו בנוח מתוכן דבריו אבל בשם ה"אחדות" לא פצו את פיהם ונתנו לו לסיים את דבריו.

תארו לעצמכם שבאירוע של אותה כת מסוכנת יתנו לרב ברוד לדבר ולהביע את דעותיו כמו שנתנו ליוסי גינזבורג, הרי מה שיקרה באותה רגע באולם יהיה סכנת נפשות לדובר ולכל מי שיהיה ברדיוס של חצי קילומטר מהאולם?

המקרה שקרה מס דקות לאחר מכן כשפוזר באולם גז והפסיק את הכינוס לכ-20 דקות הוא מעשה בלתי יכופר מצד מי שעשה את זה ומצד מי ששלח אותו לעשות את זה, אין ספק שמי שגרם לכך:

זה אותם אלו שקוראים לעצמם משפיעים ויצאו במכתב נגד הכינוס.

זה אותו אחד ששלח הודעות SMS לפני תחילת הכינוס ממספר הטלפון 052-5582044 נגד הכינוס.

זה אותם אלו שהפעילו טרור נגד ההורים השכולים שלא יגיעו לכינוס.

יהיו כאלו שירימו גבה ויגידו זה אחד קיצוני מטורף, אבל כל פעם יש להם את הקיצוני המטורף התורן, פעם זה ילד מפגר שצועק נגד הר יואל קאהן ופעם זה אותם חוליגנים שמרימים ידיים ב-770 וכל פעם אומרים שזה איזה קיצוני מטורף, הגיע הזמן לומר שכל אלו הם חבורה של מטורפים וטרוריסטים.

לאור כל העובדות המצערות האלו אני חושב שהגיע הזמן לומר בגלוי אנחנו והם זה לא חסידות אחד, אנחנו והם לא יכולים לשבת יחד, והגיע גם הזמן להחרים אותם, ומה זה אומר להחרים אותם?

לא להשתדך איתם.

לא להשתתף בשמחות שלהם.

לא להגיע לנחם אותם גם כשהם יושבים שבעה ל"ע.

לחנך את ילדינו שיתרחקו מאותם ילדים שההורים שלהם נקראים משיחיסטים.



פשוט לנתק כל מגע אפשרי מהם.



הגיע הזמן להיפרד מהם לחלוטין, ולפרסם בראש חוצות אנחנו זה לא הם והם זה לא חב"ד.

אנחנו חב"דניקים והם משיחיסטים מטורפים וטרורסטים
162.
ל-15
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
מה החוצפה הזאת כל אחד זכותו להגיד מה שבה לו מזה הירידה הזאת אני ממש בשווק
163.
161
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
חזק ואמץ. כל מילה מיותרת.
164.
ל-161
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אתה לא ~פוחד~? מ...התגובות~?~
165.
שקר וכזב
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
איזה אחדות שמצנזרים את הרב גינזבורג אתם אתר חד צדדי

...............................................

COL - אנחנו מצנזרים את אלו הפוגעים בחסידות חב"ד.
166.
מבקשים להגיב בצורה מכובדת?
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אני לא מבין איך אתם מוכנים שבאתר של חב"ד יגיבו תגובה שכזו(161) אם אכפת לכם מחב"ד ומהרבה שלכם. אז איך אתם מוכנים???
אני מציע לשקול באמת כל תגובה שאתם מכניסים!!!
חבל לכם שאחרי כנס "אחדות" כך נראות התגובות באתר!
167.
ל- 159
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אתה מדבר על חילול השם???

ואתה אומר, "חוצפה" לרב???
ראש ישיבה???
איזה חילול השם...
168.
למוליק לצוות האתר ולצלם מאיר דהן.
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
רב תודות לכם על הכל! העידכונים. הוידיאו התמונות הכל ממש באיכות ובצורה ברורה מתמיד.
מאיר התמונות שלך ממש ממש יפות, ואין לך מה לחשוש מצלמי AAP.ׁ(חח)
אין עליכם COL אתם גדולים מהחיים!

תודה ויישר כח!
למוליק, שרון, ולמאיר.

מעריץ.
169.
שאלה
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אם הטענה של הלא-משיחיסטים שהדיבור הגלוי על הרבי מלך המשיח כביכול, ח"ו, "מפריע" להפצת המעיינות או "מרחיק" - אז איך זה יכול להיות שרובם הגדול של בעלי התשובה הם משיחיסטים?

(הם עצמם אומרים שרוב המשיחיסטים הם בע"ת).
170.
בחב"ד אין רק שחור ולבן!
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
הגיע הזמן שתבינו שמשיחיסט זה לאו דווקא שם נרדף לטרוריסט.
ולפעמים אנטי שזועק כנגד משיחיסט הוא בקושי חבדניק...
מה שאני מנסה לומר: תפסיקו להיות קיצוניים!
אל תשקעו בפוליטיקה. ו... כן אל תדאגו כל כך לרבי, הוא בסדר! תדאגו לעצמכם!!!
171.
ל-COL
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אחדות- פירושה חיבור שני צדדים, שני חלקים, שחולקים אחד על השני.

עלמנת ליצור אחדות, צריכים במידה הרבה ביותר לייצג את שני הצדדים.
ייצוג שני הצדדים לא בא לידי ביטוי בכנס.
והייצוג היחיד שהיה, לא מתועד פה בכתבה...

תכבדו את עצמכם, תחזירו את ההקלטה למקורה.

אני יודע שלא תציגו את התגובה הזו(כי גם בכך אתם לא אובייקטיבים...) חבל!!!!!!!

............................................

COL - אנחנו אובייקטים לעמדות החב"דיות.
172.
ל-161
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
להחרים אותם. לנתק מהם כל מגע אפשרי. אלו הם התוצאות של כנס האחדות שהתקיים אתמול.

אחדות אמיתית!!!!!!!!!!!!!!!!
173.
ל161
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אין לי כוונה להתעמת עם דבריך, רק בנוגע לעובדות: א. אף אחד לא הפעיל טרור נגד המשפחות חלילה, סך הכל כתבו מכתב, ובו בקשו מספר שינויים, שאילו היו מתקבלים הכינוס היה מצליח פי כמה!!! זה נקרא טרור? לא פרסמו מכתב נגד, אלא שלחו אותו למשפחות בלבד!!!
ב. הזמינו את גינזבורג, רק בגלל שהייתה התקוממות נגד זה שמפלים בין דם לדם, אילו לא היו כותבים שהוא בא - הכינוס לא היה מתרומם.
ג. בנוגע למספר הפלפון - ביררתי אצל בעל המספר, והוא מכחיש זאת בתוקף!!! הוא טוען שמישהו נתן לחברה שמפיצה sms את המספר שלו. כדאי שתתקשר ותדבר אתו.
174.
תגובה ל 161
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אתה חוצפן!
יש לך בעיה נפשית!
רחמנות עליך....
זאת אחדות????
הרבי מרוצה ממה שאמרת?
אתה כאן - הלא חב"דניק!!!
אתה לא יודע מהו המושג "אהבת ישראל"!
אתה לא יודע מה זה "אהבת הזולת"!
הרי ברור שכמו שפרצופיהם שונים כך גם דעותיהם שונות....
ואתה רוצה לנדות אותם?
קודם תנדה את קרינסקי שהוא מסורב בי"ד קראון הייטס!


איך אתה מעיז לדבר כנגד אב שכול - הרב גינזבורג?
הוא מטורף? ממש לא...
אתה המטורף כאן!!!!
הוא אמר מה שהצד השני חושבת ואם זה כנס אחדות אז צריך לשמוע את דעותיהם של 2 הצצדים!
(שעם הצד השני היו כל הנואמים לעומת הרב גינזבורג שהיה היחיד)

ולגבי השידוכים - המשיחסטים משתדכים בתוכם! הם ממש לא צריכים ורוצים את האנטים....

יכולתי להמשיך ולהגיב לתגובתך הטיפשית אבל אתה לא שווה יותר מזה...(בקושי את זה אתה שווה!)

רפואה שלמה וקרובה!!!!
משיח נאו!!!

עדיף שתכנס לאיזה בית-משיח קרוב כדי לחזור בתשובה באמת! להיות חב"דניק אמיתי!!!

למערכת - בלי צינזורים!!
תנו ל 2 הצדדים לבטא את דעותיהם! ולא רק לצד אחד כמו שאתם רגילים....



175.
מגיב 172
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
אני חושב שעל פי דין אסור להפיץ על מישהו שהלך מן העולם, ולעשות אותו 'מלך המשיח', זה נשמע יותר מהזוי. אם אנשים כאלו אנו לא צריכים שום קשר ואחדות. כשם שאין לנו כל קשר עם כל מיני כתות בעולם.
176.
col הגזמתם לגמרי!!!!!!!!!!!
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
איך אתם נותנים לתגובה בנושא -חשבון נפש נוקב בעקבות הכנס אמש. להיות כתובה באתר שלכם ועוד אחרי כינוס ה"אחדות?" שהיה אתמול??????

ממש הגזמתם!
בושה לאותו אחד שכך חושב ועוד יותר שמעז גם לכתוב...

מה יהיה איתנו??????
177.
יישר כח לרב ישראל ברוד!!!
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
מדהים לראות איך כל פעם מחדש אתה מצליח לארגן אירועים מיוחדים ומוצלחים, רוויי אווירה חסידית, (אווירה מוגזת...) תמשיך לפעול ולעשות טוב לחסידי חב"ד (!) באה"ק ובעולם כולו!!!
חזק ואמץ, א. שליח
178.
למה????
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
למה כל אחד מנסה לתקן תשני???? דיי זה חא נמאס לכם..?
תלמדו להסתדר כבר עם הדעות של האחרים.
אם בןאדם רואה בעיה אצל חברו ז"א ששורש הבעיה היא בו
תחשבו על זה
חבדניקית שכבר לא בטוחה שחב"ד זה הכי טוב שיש
179.
ל161
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
תגיד אתה לא פוחד מאלוקים? גם אם זה מה שאתה חושב וגם אם אולי זה נכון ,אבל ככה לדבר על יהודים ,דתיים חרדים חב"דניקים???
ה ישמור ....מזעזע.....
תאמין לי שהרבי לא שמח מהמסקנות האלה שאתה הסקת מהכינוס וההצעות שלך הם האחרונות שיביאו לאחדות... קודם תעשה חשבון נפש עם עצמך ואז תציע הצעות!
ואיך המערכת בכלל מפרסמת כאלה תגובות?
פשוט לא להאמין.....
180.
מתי?
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
מתי דיבר הרב גינזבורג?
181.
אהבת ישראל דבר ראשון
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
כל חב"ד הם משפחה אחת גדולה לכולנו יש את אותו רבי שכל הזמן דיבר על אהבת ישראל למה אצלנו אין את זה ? אני אישית לומדת את פרק ל"ב לעילוי נשמתם ולגבי ההורים אף אחד לא יכול לזלזל בשום מילה שלהם אני מתפללת שאף אחד לא ירגיש מה זה .שליחה של הרבי
182.
תתארו לעצמכם
כ"ז טבת ה׳תשס״ז
תתארו לעצמכם...
את הרבה שלנו, נכנס עכשיו לאתר, וקורא את התגובות שהכנסתם ופרסמתם(161,159...)

האם אלו הם עמדות הרבי???
או רק "עמדות חבדיות"

אם אתם אמיתיים, תפרסמו, ותגיבו!!!
183.
ל 113
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
כל מילה שלך נכונה ,האלימות פיזית וגם מילולית נמצאת תמיד אך ורק אצל הקבוצה הידועה ,אני מצפה שסוף סוף ועד רבני חב"ד יוציא ויפרסם את דברו הנחרץ נגדה אחד ולתמיד ולרווחת השפויים שבינינו וילדיהם .
184.
דיוק
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
מנחם מענדל ע"ה גינזבורג הוא חייל בציבאות השם לא הת.
185.
שאלה !
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
יש לי שאלה לאתר ולאלה שהאתר כפוף אליהם.

אני לא מבין!

ממה נפשך, אם אתם לא מציגים כאן את ההקלטה מהכינוס של הרב גינזבורג מסיבות כאלה או אחרות, מדוע אם כן בכינוס עצמו נתתם ורציתם שהוא יציג את מה שיש לו, וידבר מה שיש לו להגיד (אפילו ע"פ בקשת מארגיני הכינוס)?!?!
186.
ל- 182
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
הר גינזבורג דיבר אחרי הרב הנדל ממגדל העמק ולפני הרב עטיה.
187.
תסלחו לי
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
אנו כולנו משני צידי הקשת ילדים מפגרים ורדודים! אני מתבייש בעצמי ובעצמנו.
נמשיך לאכול אחד את השני, וכשנזקין בעז"ה ועדיין ח"ו לא נראה את הישועה - אז נחשוב שאולי יכולנו להיות קצת יותר בוגרים לפני עשרים שנה, ולכבד אחד את השני.

כל הכבוד למי שנשאר באולם, נשך את שפתיו והקשיב לרב גינזבורג עד הסוף, על אף שאת הדברים שאמר היה יכול להביע בסגנון הרבה פחות בוטה ומתלהם.

כל הכבוד למי שאינו בעד הבדלי מעמדות בחב"ד, מה שמנסים כמה לעשות, תוך שימוש בדה לגיטימציה גורף והכללה לא נכונה בעליל של כלל המשיחיסטים.

בוז למי שאינו שייך לקצת "מוחין" ומתלהם במדותיו כשור הבר, מבלי יכולת מינימלית לשלוט בדרך הבעת רגשותיו.

היה בהחלט נחמד אילו יכולנו להיפרד, אך אין לנו את הרשות לכך מהרבי.

הערה נוספת: אנא זיכרו נקודה נוספת: ישנם כמה דברים שהם ממהותו של חבדניק, ולדוגמא, להיות ירא שמים ושומר על שו"ע.

איני רוצה להמשיך ולכתוב, כיון שאני מעריך שגם מתגובתי שלי - הרבי אינו רווה נחת!

אבל אני פשוט זועק.......
188.
ל- 153
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
זו הבדיחה.

הנוכחים שהיו רובם, זה הרוב הדומם.

קיצוניים משני הצדדים לא היו.
189.
לדעתי,
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
כותב תגובה 161 הוא אינו חבדניק ולכן לא איכפת לו כלום מעדת החסידים.
190.
??? a`hdut
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
hataam lama ksherav ginsburg medaber lo mafriim ze biglal she sof sof hu omer et haemet vekulam maskimim 100% umuvan lama keshemisheou omer z"y al harabi harbe lo ytnou lo ledaber. vela`hen ani `hoshev sheim alfei anashim shamou et rav gansburg velo amrou klum az lama "col" lo meviim hahaklata??? toda
191.
MOSHIACH NOW
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
Re 19
why write bad
it was very good
next time should be for good things
MOSHIACH NOW
192.
תגובה ל - 15
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
כשמתאר הנניא איך האמת תסרח לעתיד לבוא גם זה לא כוון אליך... כשמשפיעים שנושאים בתואר הזה באים וממליצים לאב שכול לא להגיע לכינוס אחדות שברור שפירוד הלבבות הוא מהגורמים העיקרים לאסונות האחרונים והם באים ואומרים לא אל תגיע למה מחשובים פוליטיים גריידא צריך להוקיע אותם ואין פלא שבגלל אנשים כאלה מעיזים אותם הדיוטים לרסס גז ולהודיע לאנשים שהכינוס נדחה ....
193.
דברי הכנס ב MP3
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
למערכת חב"ד אונליין האים אפשר לפרסם את הנאומים שדוברו בכנס החשוב בפורמט MP3 כדי שנוכל לשמוע אותם (ולהפנימם)גם כאשר איננו נמצאים ליד המחשב והאינטרנט ??

תודה מראש
194.
יש פה תגובות פוגעות
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
קודם כל זה לא יפה! יש כאן אנשים שכותבים לא יפה. וכדאי שימתנו את סגנונם.
195.
ל-כל אלו שדיברו על המשיחיסטים רע
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
זו לא אחדות
196.
פניה להנהלת האתר
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
כותב אליכם אחד שהגיב לתגובות.
במבט לאחור - חבל, התגובה היתה ספונטנית מדי, ונכנסתי למערכת התגובות/השמצות/ויכוחים...

אנא מכם, כבדו את עצמכם (ואותנו) ואל תתנו לאתר להיסחף למערבולת של ויכוח, שסופו - מי ישורנו.

אנא, פרסמו אך ורק תגובות עניניות/טכניות ותו לא!!!

וכך, נשמור באמת על כבודו של הרבי. (הדבר לא סותר נקיטת אמצעים - אך רק ע"י המוסמכים לכך - ולא דרך אתר אינטרנט)


בואו ונמצא דרכים כיצד לגרום לרבי נחת רוח אמיתית.
197.
חבדני"ק שמתבייש בחבדיות שלו
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
אני רואה בכל אחד מהאתרים את הליכלוכים אחד על השני ואני נגעל
יותר ויותר אני רואה שזה שהרבי לא איתנו ב12-14 שנים האחרונות הפכו את חב"ד למקום מגעיל ודוחה מכל הצדדים ( בלי להיכנס לכינוים מפלגים ) אני מתבייש כל השנים חילקתי בין החסידים לרבי הרבי הוא צדיק וטהור אבל החסידים מקום של טינופת וזוהמה היום לאחר כ"כ הרבה שנים של חסרונו מה נשאר חוץ מזבל האווירה האנרגיות בכל מקום ובית כנסת טעונה ושלילית לאט לאט נעשה גרוע יותר ויותר ודווקא האנשים שמכנים ומרגישים עצמם חסידיים הם האנשים הכי מכוערים לעומת האנשים הפשוטים שלא מרגישים מעצמם הרבה יותר נעימים בושה שהגענו לימים כאלו חשוכים המחלוקת המתמשכת מוציאה כל חשק מכל דבר אני קורא לאותם מתחסדים תפסיקו לקרוא לעצמכם חסידים ויותר מכך מרגישים חסידים תעזבו את הטפל ותתפסו בעיקר חסידות בכלל וחב"ד בפרט באה להוסיף על הענינים הרגילים ואיך יתכן שאנחנו בשפל יותר משאר מקומות בכל הענינים הלוואי שאחזור להיות גאה בזה שאני חבדני"ק על אף שלאור נסיון התקופה הארוכה מאז ג תמוז
אני לא רואה שיפור אלא התדרדרות אא"כ נזכה לביאת משיח צדקינו האפשרות האחרונה
חבדני"ק שלא לוקח צד במחלוקת המכוערת הזאת
198.
יישר כח
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
ב"ה

פירסמתי תגובה זו באתר חב"ד אינפו וליתר בטחון אני מפרסם תגובה זו גם כאן:

ב"ה
יישר כח לרב גינזבורג שטרח להגיע לכנס האחדות (כנס שקדם לו מסע הסתה) להשמיע את דעתו גם אים היא מנוגדת לדעת רוב רובם של אלו הנמצאים בכנס האחדות. יישר כח !!! זהו צעד לאחדות !!!

ולגופו של עניין:
האים המזכירים של הרבי אינם מבינים את מבצע משיח שהרבי ציווה עלינו ??! האים זקני הרבנים אינם יודעים מי זה הרבי או מה הרבי התכוון ??
האים הרב יואל כהן שהרבי התבטא עליו "ידעתי שהוא גדול, אך לא ידעתי עד כמה" (ושכל הצדיקים רוכשים לו כבוד רב) אינו מבין מאומה ואינו יודע על מה הוא מדבר ?? האים על קודש הקודשים כ"ק הבעש"ט זי"ע כן אפשר וחשוב להגיד זי"ע (שהרבי התבטא שהוא רועד מפחד בגלל המחשבה על הסידור של הבעש"ט שנמצא ב 770 ) ועל הרבי (- אלוקות כותב תגובה 41 בחב"ד אינפו ) אי אפשר ??!
התואר שליט"א שכותב כתב לרבי אודות כ"ק הרבי הריי"ץ וגרם נח"ר לרבי , אך הרבי המשיך להתבטא על כ"ק הרבי הריי"ץ זי"ע

האים לרבי היה נח"ר מכך שרבנים צעירים קוראים להתעלם מדיעותיהם של זקני הרבנים בי"ד רבני חב"ד שהרבי ביקש שינהגו לפי דעתם (אך היות ואין יצוג "נאות" למחנה מסויים) אפשר להתעלם מדעתו ולשמוע רבנים שפוסקים ממש הפוך מפסיקותיו

ול הרב גינזבורג דיבר כי החסידים עצמם מאוחדים והפילוג הינו בין העסקנים - מעולם לא היה יותר עיוות מכך שכן ציבור גדול מאוד מרגיש שפוגעים בו מזלזלים בו רומסים את רבותיו שכ"ק הרבי ביקש לכבד אותם ועוד ...
שנים שציבור זה החריש ושקט שנים שבהתוועדויות "משפיעים צעירים" עולבים בו פוגעים בו וקוראים להם לא מקושרים מתנגדים שמאלניים וכו...
שנים שאותו ציבור רואה ילדים ונערים צעירים קמים ומתבטאים כנגד גדולי הרבנים (אותם אלו שהרבי מינה) ומחרישים...
שנים שאותו ציבור גדול של אנ"ש רואה כיצד מקורבים מתרחקים ובני תורה נמנעים ללימוד פנימיות התורה ומחרישים
שנים שאותו ציבור רואה כיצד חסידות חב"ד שהינה החסידות נושאת דגל תורת החסידות וקירוב רחוקים חסידות מפוארת נדחקת לשוליים ... ומחריש

אבקש לפרסם את תגובה
אשמח לתגובות עניניות

ישנה מחלוקת שורשית אך רגע לפני שיקרה הלא רצוי בואו נתאחד

אשמח לתגובות (לא סיסימאות) עניניות

עד מתי ??!
199.
הוי רבה, תראה מה קורה פה !
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
תנועת חב"ד מתפרקת
ואם לא תעשה לזה סוף אחרי האחדות הזאת
שבגדול היה יפה
וחיזק את הלבבות שבאמת רצו להיתאחד
אז מה אני אגיד לך עצוב לראות את זה מתפורר.

רבה עד מתי !!!

חבדית מבטן ומלידה
כואבת
200.
אחת שעצוב לה.....
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
עצוב לי מאוד לראות שככה מביישים את שם חב"ד, חב"ד שידועה כ"כ באהבת ישראל שלה כאשר זה נוגע לאנשים מבחוץ "מבצעים", אבל כשזה מגיע לאהבת ישראל בתוכנו=ביננו אז............ חבל שאנו מראים לעולם דברים שאנו יודעים ליישם ביננו! אני מאמינה שאם כל אחד יתפוס את עצמו בידיים וינסה לראות אם התנהגותו אינה גובלת בשנאת חינם שבגללה נחרב בית המקדש נגיע באמת לגאולה האמיתית והשלימה עם
א-ה-ב-ת ח-י-נ-ם!!!!!

אז בבקשה תחשבו על זה.......
201.
לביישן-197
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
חבל מאוד שאתה מתבייש!!!!!!!!!
202.
המנהל הוא הרבי
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
את דברי אני כותב כתגובה לתגובת 161
אנחנו בתור חסידיו של הרבי הרי כולנו בביטול מוחלט לרבי כשחסיד מגיע לחודש תשרי לרבי הרי יודע ששם לא שייך כבוד ולא משנה מה מקומו בחב"ד הוא נדחף מצד לצד.

אז אולי נאמר שבחב"ד אין כבוד לגדולים בגלל זה ?
התשובה היא לא אצל הרבי כולנו בביטול מוחלט וזה שאדם המכובד ביותר בחב"ד נדחף כי ליד הרבי כולנו שווים
אז אם זה כך מתבטא בתשרי כך זהו גם לדברים של הרבי לא משנה במי מדובר. כל דבר שהרבי יגיד לו הוא יבצע זאת מידית ולכן: הרבי ראה כל מה שיקרה והכל זה תחת חסותו ואם פעם במריבות עוד יותר קשות שאז חב"ד התחלקה לשני דעות(כמו למה הרבי חטף סטרוק שהיו כאלה שהאשימו על קליין והיו כאלה שהאשימו על גרונר והיה מזה מהפיכה שלימה . ואם כל זה הרבי אף פעם לא אמר את דעותיך שאינני יכול לחזור אליהם ולכן אם אתה אינך חסיד חב"ד (כנארה מדבריך) אז את דעותיך תשמור טוב בבטן שלא יצאו החוצה אתה לא זה שתפלג את נשיאתו של הרבי (המנהל) לשניים הרבי שייך לנו וכמובן גם לך אע"פ שאינך חבדניק אבל הרבי אוהב כל אחד אבל אתה רוצה גם להצטרף לחב"ד וגם להרוס זה לא.
זה כמו אדם שיגע למארחו ויתחיל לשטופו זמה מה יאמר לו המארח ? הרי זה מובן לבד מה תיהיה תגובותיו ובעז"ה שניהיה כולנו חסדים אמיתים שחושבים לפני כל דבר שעושים האם באמת כך רוצה הרבי? ואם לא אז נשמור את זה טוב אצלנו
משיח נאו !!!!!!!!!!!!!!!!!!
203.
למה?
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
למה אין שמות???
204.
חקר
כ"ח טבת ה׳תשס״ז
יש לבדוק אם המפיץ של הגז מדמיע הוא בכלל מזרע היההודים כי בנ"י ידועים כרחמנים בישנים וגומלי חסדים
206.
ל198
כ"ט טבת ה׳תשס״ז
"אך הרבי המשיך להתבטא על כ"ק הרבי הריי"ץ זי"ע"

מה אתה מדבר הרבי אף פעם לא אמר זי"ע על הפריערדיקער רבי להיפוך הוא דיבר נגד זה! תקרא את השיחות




207.
צנזור
כ"ט טבת ה׳תשס״ז
הצנזור לא בגלל הנאום של גינזבורג אלא בגלל מחיית כפיים של הקהל וד"ל

תכניסו את התגובה או גם תעשו צנזור?
208.
לא לצנזר
כ"ט טבת ה׳תשס״ז
יש שיחה בה הרבי אומר שנשיא דור צריך להיות נשמה בגוף על פי השיחה הנזכרת לעיל יש שני אפשרויות
א. הרבי נפטר לכן איננו נשיא הדור וכן מלך המשיח
ב.מכיוון שאנו בתור חסידים ברור לנו ּּמשיחותיו הקדושות ּּ שהרבי נשיא הדור וכן מלך המשיח אין מנוס מלומר שהרבי ...לפי אפשרות א. הסובר כן אינו חסיד כלל.... וצריך למנות ּּ חו ּּ נשיא שמיני
לפי אפשרות ב. הסובר כך אשרינו שחסידי חבד אנחנו
209.
ל 209 לא לשקר
כ"ט טבת ה׳תשס״ז
ממ"נ: אם הרבי אכן אמר בבירור שנשיא דורינו צריך להיות נשמה בגוף (שלא כפי שאמר מאות פעמים וכתב והגיה בנוגע להריי"צ) א"כ אין אלטרנטיבה אחרת אלא...משום שמה שאתה וכל אלו שאמרו לך שהרבי חי וקיים בגוף גשמי משקרים בשקר וחיים בשקר והתורה הזהירה והורה משקר תרחק ולא לחיות בשקר...והפלא הכי גדול להגיד שכל החסידות ועיקריה בנויים על שקר....
210.
לאתר col
א' שבט ה׳תשס״ז
אחרי כל הכינוס שהיה אפשר לתקוף את כל הצדדים בכל דרך שרק אפשר
ובמילא שכותבים על כזה כינוס באתר בבקשה מכם אל תשימו תגובות זה מאבד את הטעם הטוב שרואים (להגיד לכם שלא תכניסו רק חלק מהתגובות אז זה סתם אפליות לכן אל תשימו כלל תגובות)
זה בסך הכל בושות לרבי אם אני בתור חבדניק שיודע מה קורה בחב"ד אז שסתם מדברים על זה ביננו אין זה כל כך מבייש כי חיים עם זה
אבל אחר שאינו חבדניק שרואה שומע או סתם נכנס לcol נדהם וזה רק בושות לרבי
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.