מערכת COL | יום כ"ה טבת ה׳תשס״ז 15.01.2007

הנהלת כינוס ההתעוררות: "נמצא מקום לכולם"

הנהלת כינוס ההתעוררות הארצי, שיהיה אי"ה מחר בבנייני-האומה בירושלים, מתמודדת בשעות האחרונות עם העובדה שבמקומות רבים אזלו לגמרי כרטיסי הכניסה ■ אנחנו קוראים גם למי שלא הצליחו להשיג כרטיסים לבוא לכינוס, ומי שלא יימצא בעבורו מקום בעולם הגדול, יהיה לו מקום באולמות הסמוכים", אומר הרב ישראל ברוד ■ שלושת המזכירים כבר נחתו בארץ, ויהיו אורחי הכינוס המיוחד   לסיפור המלא
הנהלת כינוס ההתעוררות:

בנקודות רבות להפצת כרטיסים אזלו לגמרי הכרטיסים לכינוס ההתעוררות הגדול, ואנשים הפונים לבקש כרטיסים חוזרים ריקם. בעקבות זאת מבקש הרב ישראל ברוד, מנהל הכינוס להבהיר:

"כרגע אכן אזלו הכרטיסים בהרבה מנקודות ההפצה, ובמקומות שבהם עדיין נותרו כרטיסים אומרים הרכזים, שהכרטיסים נחוצים להם עבור הקהל המקומי שאמור להגיע ולבקש את הכרטיסים, ולכן לא יכולנו למשוך מהם את הכרטיסים שנותרו.

"אבל מהניסיון אנחנו יודעים שתמיד יש כמות מסויימת של החזרות וביטולים, ולכן לקראת תחילת הכינוס נקבל חזרה את כל הכרטיסים שנותרו, ואלה יינתנו לקהל שיגיע בלי כרטיסים לאולם, בבחינת 'כל הקודם זוכה'.

"לכן אנחנו קוראים גם למי שלא הצליחו להשיג כרטיסים לבוא לכינוס, ואפילו אם כבר לא יישאר מקום באולם הגדול, עדיין יש עוד אלפי מושבים באולמות הסמוכים, שאליהם יועבר האירוע במעגל סגור, על-גבי מסכי ענק.

"חשוב שכל אחד ואחת מאנ"ש שי' יעשו מאמץ להשתתף בכינוס, ובכך לעודד את המשפחות ולבטא בכל תוקף את עוצמת הנחישות של כלל חסידי חב"ד להתחזק ולהתעורר, כאיש אחד בלב אחד, ולעשות נחת רוח לרבי".

עוד נמסר כי שלושת מזכיריו של הרבי, אשר זכו לשמש בקודש עשרות שנים - הרה"ח הרב חיים יהודה קרינסקי, הרב יהודה לייב גרונר והרב בנימין קליין - כבר נחתו בארץ, ובע"ה יהיו מחר בערב אורחי הכבוד של הכינוס המיוחד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.