מערכת COL | יום כ"ה טבת ה׳תשס״ז 15.01.2007

כיצד להתמודד עם פעילות בתנאי תחרות?

חלקו השני של היום הראשון של הוועידה השנתית של שלוחי חב"ד המתכנסים במלון 'ניר-עציון' נוצל למושבים מרכזיים מרתקים שנתנו לשלוחים כלים כיצד להתמודד עם פעילות בתנאי תחרות וכיצד לנהל פרוייקטים מוצלחים. ההרצאות נמסרו על-ידי הפסיכולוג החב"די ר' שלמה בלפר ומר אלי ביבר, מומחה לניהול פרוייקטים. השלוחים ישבו מרותקים חמש שעות, האזינו בקשב רב לעצות, שאלו שאלות, ויצאו עם רעיונות חדשים להמשך שליחותם ■ בתום ארוחת הערב החגיגית נפתחה התוועדות עם מזכירו של הרבי הרב יהודה-לייב גרונר שהגיע לישראל כאורח כינוס ההתעוררות שיערך מחר בירושלים  לסיפור המלא וגלריית תמונות
כיצד להתמודד עם פעילות בתנאי תחרות?
הפסיכולוג החב"די ר' שלמה בלפר נושא דברים • צילומים: מאיר דהן, COL

חלקו השני של היום הראשון של הוועידה השנתית של שלוחי חב"ד המתכנסים במלון 'ניר-עציון' נוצל למושבים מרכזיים מרתקים שנתנו לשלוחים כלים כיצד להתמודד עם פעילות בתנאי תחרות וכיצד לנהל פרוייקטים מוצלחים. השלוחים ישבו מרותקים חמש שעות, האזינו בקשב רב לעצות, שאלו שאלות, ויצאו עם רעיונות חדשים להמשך שליחותם.

את המושב הראשון הנחה מנהל בית חב"ד בגדרה הרב בנימין קרניאל שנשא הרצאה בנושא "פעילות בנושא תחרות" - כיצד להירגע מהמתח המלווה את השלוחים בגלל תחרות עם גורמים שונים, לצאת "בשלום" ממתחים בתוך הקהילה, ולהגיב נכון ל"איום" על עצמאות השלוחים ומרותם. את ההרצאה נשא הפסיכולוג החב"די ר' שלמה בלפר שהציג בפני השלוחים מקרים בהם נתקלים שלוחים ויחד עימם ניתח את ההתחייסות הרצוייה של השלוחים. 

המושב השני עסק בניהול מוצלח של פרוייקטיים - כיצד לנצל את האירועים של בית חב"ד בדרך מוצלחת, להגדיר ולהשיג יעדים, להתייחס גם לשוטף כפרוייקט יקר ערך. את המושב הנחה הרב ירחמיאל גורליק מנהל בית חב"ד חולון ואת ההרצאה נשא מר אלי ביבר, מומחה לניהול פרוייקטים.

בתום המושבים, פנו השלוחים לארוחת הערב בה התארח מזכיר המועצה בישוב עתלית מר חגי עטייה שבירך את השלוחים בשם מר כרמל סלע יו"ר המועצה האיזורית חוף הכרמל. הרב נחום גולדשמיד מבית חב"ד צפון נתניה נשא דבר תורה.

בתום ארוחת הערב החגיגית נפתחה התוועדות שבפתחה נשאו דברים: הרב יוסף-יצחק אהרונוב יו"ר אגו"ח וצאגו"ח, הרב יוסף-יצחק לבנהרץ סמנכ"ל צאגו"ח, הרב נפתלי ליפסקר מנהל הכינוס ומנהל אגף הסניפים בצאגו"ח, הרב מנחם ברוד דובר חב"ד בישראל - ובהמשכה התוועד שעה ארוכה מזכירו של הרבי הרב יהודה-לייב גרונר שהגיע לישראל כאורח כינוס ההתעוררות שיערך מחר בירושלים.

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
רוצים לשמוע קטעים מההתוועדות
כ"ה טבת ה׳תשס״ז
של הרב גרונר שיחי
תודה
2.
כל הכבוד לר יעקב סלונים
כ"ו טבת ה׳תשס״ז
עלה והצלח
4.
כמה טוב לראות "פסיכולוג חב"די"
ט' שבט ה׳תשס״ז
ועוד לא לא כזה שזה מקרוב בא אלא משורש.
לכו מחיל אל חיל.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.