מערכת COL | יום כ"ה טבת ה׳תשס״ז 15.01.2007

השלוחים מתמקצעים בניהול תוכן של אתרי חב"ד

כשישים משלוחי הרבי - מנהלי בתי חב"ד בישראל משתתפים בשעה זו בסדנה העוסקת בניהול תוכן נכון של אתרי אינטרנט חב"דיים. הסדנא פותחת את הוועידה השנתית של צעירי-חב"ד שנפתחה היום (שני) במלון 'ניר עציון' שלמרגלות הר הכרמל. הסדנה עוסקת בניהול תוכן של אתרי חב"ד, כתיבה ויחצ"נות, קידום אתרים בגוגל והיא אורגנה על-ידי "חב"ד שעל אתר" בהנהלת ר' יוסי מור-יוסף ■ מנהל הכינוס הרב נפתלי ליפסקר מסר ל-COL כי במקביל נערכות סדנאות נוספות: תכנון והפקת 'דינר' מוצלח וסדנה בנושא "הגדרת תפקידים בבית חב"ד והשמת עובדים" לסיפור המלא
השלוחים מתמקצעים בניהול תוכן של אתרי חב
סדנה בניהול אתרי חב"ד, כתיבה ויחצ"נות, קידום אתרים (צילום: מאיר דהן, COL)
כשישים משלוחי הרבי - מנהלי בתי חב"ד בישראל משתתים בשעה זו בסדנה העוסקת בניהול תוכן נכון של אתרי אינטרנט חב"דיים. הסדנא פותחת את הוועידה השנתית של צעירי-חב"ד שנפתחה היום (שני) במלון 'ניר עציון' שלמרגלות הר הכרמל.

הסדנה עוסקת בניהול תוכן של אתרי חב"ד, כתיבה ויחצ"נות, קידום אתרים בגוגל בליווי מצגות עם צחר רותם מנהל מחלקת התוכן של קבוצת קונסיסט בישראל, וממקימי אתר האינטרנט של עיתון 'הארץ'. ההרצאה מאורגנת על-ידי "חב"ד שעל אתר", ובין המשתתפים בה תוגרל "אתר יום הולדת לתורם".

מנהל הכינוס הרב נפתלי ליפסקר מסר ל-COL כי במקביל נערכות סדנאות נוספות: תכנון והפקת 'דינר' מוצלח עם הרב זיו קצבי מבית חב"ד רמת השרון, וסדנה בנושא "הגדרת תפקידים בבית חב"ד והשמת עובדים" עם הרב יוחנן בוטמן מנהל בית חב"ד חדרה ומר שחר צדוק מנהל מכון שחר לאבחון והשמת עובדים. 
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
הגיע הזמן...
כ"ה טבת ה׳תשס״ז
להתחיל לעבוד ברצינות ללמוד איך לומדעם / מלמדים מוסרים הרצאות ושיעורים אם אנו ניהיה הלאים אנשים יימשכו אלינו ולא נצטרך את כל מה שמסביב!!!


אחד השלוחים בדרום.
2.
כל הכבוד לחב"ד שעל אתר
ב' שבט ה׳תשס״ז
ולצעיר חב"ד
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.