מערכת COL | יום כ"א טבת ה׳תשס״ז 11.01.2007

'בת-מלך' הכריזה על מבצע לימוד מיוחד: "לוח היום-יום"

תנועת 'בת-מלך' יוצאת במבצע לימוד מיוחד לבנות העל יסודי תנועת הנוער "בת מלך" יוצאת בימים אלו במבצע לימוד מיוחד לשכבה הבוגרת על "לוח היום יום". המבצע כולל לימוד עיוני ולימוד בע"פ ובנוסף, תבחר נציגה מכל סניף להשתתפות בחידון הגדול שיתקיים אי"ה בכנס האחדות הארצי של בנות חב"ד בי"ט שבט לסיפור המלא
'בת-מלך' הכריזה על מבצע לימוד מיוחד:
הפרס הראשון במבצע הוא, כרטיס טיסה לרבי ובנוסף יהיו עוד פרסים רבים יקרי ערך כגון ספרים, מצלמות דיגיטליות, MP4 ועוד ועוד, ולכל מצטיינת במבצע יוענק ספר היום יום מהודר מטעם התנועה.

מזכ"לית התנועה הגב' מינדי שמערלינג יחד עם רכזת מחוז ירושלים פייגי אזימאוו, האחראית למבצע, מוסרות כי למרות שתאריכי המבחנים עדיין לא פורסמו ,ההיענות עולה על כל הציפיות, ובנות רבות כבר החלו לשנן וללמוד,כדי לנסות ולזכות בנסיעה לרבי ובנוסף כדי להגיע ולהשתתף בחידון הגדול ולזכות בתואר כלת היום יום החסידי.
לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
7 תגובות
1.
וואאוו מדהים המבצע!
כ"א טבת ה׳תשס״ז
כל הכבוד לנשים והבנות העוסקות במלאכת קודש זו!
2.
כל הכבוד איזו השקעה!!!
כ"א טבת ה׳תשס״ז
אני גם בבת מלך כנראה שאני גם ישתתף במבצע ואולי גם יטוס!!!
כל הכבוד על המאמץ!
ילדה מבת מלך אשקלון
3.
ישר כוח!!!
כ"א טבת ה׳תשס״ז
כל כך יפה ומשמח לראות כיצד התנועה פורחת ומשגשגת וזאת תודות למחשבה ולהשקעה המרובה מצד העוסקות במלאכה ובמיוחד ישר כוח למינדי שמערלינג שמהיכרות אישית אני יודעת שהיא עושה לילות כימים למען הצלחת הארגון. בתור אמא צעירה משמח אותי לראות כיצד הארגון פורח ומשתבח מיום ליום כך שביום בו בנותי יגדלו, תהיה להן מסגרת יפה כזו, מחזקת וחסידית. אין צורך לפרט עד כמה קשה לגדל ילדים ונוער בדור הזה שישארו במסגרת וישארו חסידיים, ולצערנו, פעמים רבות אנו רואים ילדים ונוער טועים ומבולבלים ש"מחפשים את עצמם". ובתור אחת שלא מזמן נמנתה על גיל זה אני רואה את ההבדלים בין בנות שכבת הגיל שלי לבנות העשרה של היום שיותר ויותר בנות מבולבלות ו... לכן אני מחזקת ומעודדת את הצלחת הארגון שלדעתי יש בכוחו לתת מענה וחיזוק לבנותינו, מעשיר אותן, מוסיף להן ידע, מחזק את מידת החסידות שלהן ומעסיק אותן בתכנים חיוביים. ושוב ישר כוח לכל העוסקות בו. עלנה והצלחנה!!!
4.
אפשר בבקשה כצת יותר פרטים???
כ"א טבת ה׳תשס״ז
נשמח לדעת, השכבה הבוגרת י-ם
5.
ביום ראשון יפתח חודש בת מלך
כ"א טבת ה׳תשס״ז
ומיד כל התיכונים יעודכנו בכל הפרטים:
חברות התנועה מהתיכונים יוכלו להבחן על קטעי יוםיום נבחרים, יתקיימו גם 2 מבחנים בכתב, המון פרסים והגרלות ובנוסף לנ"ל יתקיים בכנס חידון על ספר היום יום.

שווה לעקוב אחר הפרסומים!!!
6.
770 נק?!
ט' שבט ה׳תשס״ז
770 זה לא הרבה מדי? רק התחלנו את הבצע, איך נספיק כ"כ הרבה.ב"א כל הכבוד על היוזמה, אנחנו מאד שמחות שהחליטו לצרף אותנו לבת מלך, ומקוות להצליח בהחדרת היום יום לתוכנו, ואולי גם נליח לזכות, את זה רק ה יודע.
7.
יופי
כ"ז שבט ה׳תשס״ז
כל הכבוד
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.