מערכת COL | יום כ"א טבת ה׳תשס״ז 11.01.2007

גם השנה: קמפיין רישום ענק למוסדות חב"ד

בלעדי ל-COL: בהנהלת 'רשת אוהלי יוסף-יצחק ליובאוויטש' הוחלט לשחזר את הצלחת קמפיין הרישום של שנה שעברה ■ במסגרת הקמפיין שיתקיים השנה, יפורסמו מאות שלטים על אוטובוסים לוחות-מודעות ואתרי אינטרנט מובילים, יופצו מיליון פליריים, יושמעו תשדירי רדיו ועוד ■ "השנה הקמפיין מתקדם לפי נתונים שהתקבלו בחודש האחרון ממאות סניפי החינוך ברחבי הארץ" סיפר ל-COL מנהל הקמפיין, ר' לוי וילנקין  לסיפור המלא• תחקיר COL: עלייה חדה ברישום לחינוך חב"ד
גם השנה: קמפיין רישום ענק למוסדות חב
אחד האטובוסים עם שלט הקמפיין בשנה שעברה • צילום ארכיון: י. ברדוגו ל-COL
מאת חיים ברון

לאחר ההצלחה האדירה של הקמפיין שעודד את הרישום לגני-הילדים ובתי-הספר של 'רשת אוהלי יוסף-יצחק ליובאוויטש' בישראל, הוחלט בהנהלת ה'רשת' לשחזר את ההצלחה: בימים אלו מסיימים להכין את קמפיין 'חינוך חב"ד נותן יותר' שנערך זו השנה השניה ברציפות.

ל-COL נודע, כי במסגרת הקמפיין הענק יפורסמו מאות שלטים על אוטובוסים הנעים ברחבי הארץ, מיליון פליירים ממוקדים לפי אזורים, תשדירי רדיו, פרסום מסיבי באתרי אינטרנט המובילים בישראל ועוד.

פרסום ממוקד

"השנה הקמפיין מתקדם לפי נתונים שהתקבלו בחודש האחרון ממאות סניפי החינוך ברחבי הארץ" סיפר ל-COL מנהל הקמפיין, ר' לוי וילנקין. לדבריו, "על-פי נתונים אלו יפורסמו בכל עיר ועיר בדרכים שונות על הגברת הרישום".

ר' שמואל ביסטריצקי סמנכ"ל ה'רשת' מסר ל-COL כי השנה הקמפיין וכן כינוס ילדי ה'רשת' שיתקיים ביום הבהיר יו"ד שבט יוקדש לעילוי-נשמת יושב-ראש ה'רשת' מלפנים הרב משה סלונים ע"ה וכן יושב-ראש הנהלת ה'רשת' הרב מאיר פריימן ע"ה שהקדישו את מיטב שנותיהם למען הגדלת מוסד ה'רשת' וזכו למענות והוראות מיוחדות מהרבי.

בשנה שעברה, ליווה COL את קמפיין הענק שאפילו מנהלי ה'רשת' התפעלו מהצלחתו. לקראת חודש ניסן ננעל הקמפיין והתוצאות היו מפתיעות ומארגניו מסרו שעל-אף ההשקעה האדירה, לאחר שרואים את התוצאות היה שווה כל מאמץ.

מאות ילדים נוספו

מנתונים שהגיעו בסיום הקמפיין בשנה שעברה להנהלת ה'רשת' עולה, כי נוספו מאות ילדים חדשים לתלמידי ה'רשת' ובעקבות כך נפתחו כ-20 גני ילדים ו-2 בתי-ספר חדשים.

סמנכ"ל ה'רשת', ר' שמואל ביסטריצקי סיפר לכתב COL שנוסף לתוצאות המדהימות שהגיעו על-ידי הקמפיין, נתן פרסום מודעות כלל ארצית על 'חינוך חב"ד', ובפרט גאוות יחידיה וסיפוק, לעובדים, למורים, לגננות ולכל מי שקשור ל'רשת' של הרבי.

מנהלי מוסדות ברחבי הארץ סיפרו, כי הנם חשים הצלחה ברישום השנה יותר משנים קודמות, וסך ילדים הנרשמים השנה עומד על מספר הילדים שהיה כל שנה בסוף הקיץ, מתברר שאכן – 'חינוך חב"ד נותן יותר'.

"חזקה על תעמולה שאינה חוזרת ריקם ואנו בטוחים כי השנה הקמפיין יביא לתוספת גדולה יותר של ילדי למוסדות חב"ד בישראל", אומר הרב ביסטריצקי.

ידיעות שפורסמו ב-COL על הקמפיין בשנה שעברה:

הקמפיין הראשון יוצא לדרך
אודיו: קמפיין ה'רשת' - עכשיו גם בתחנות הרדיו
'כיצד לשווק את חינוך חב"ד'?
מר"צ נגד קמפיין ה'רשת'
כנס היערכות לפעילי 'רשת אוהלי יוסף-יצחק'
הקמפיין עובד: מאות ילדים נוספים יזכו לחינוך חב"די 
קמפיין ה'רשת' ננעל בהצלחה אדירה
לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
אור יהודה
כ"א טבת ה׳תשס״ז
נשים מכפר חב"ד שרוצות לצאת לרישום לגני ילדים החל משבוע הבא יטלפנו ל:9606206
2.
חסידים איז משפחה
כ"א טבת ה׳תשס״ז
כל הכבוד לבחירה של לוי וילנקין שאגב הוא בן דוד של שמואל ביסטריצקי הכל נשאר במשפחה עלו והצליחו
3.
ל 2
כ"א טבת ה׳תשס״ז
לפחות תלמד את המשפחולוגיה בחבד לפני שאתה מגיב
4.
חבד נותן יותר או פחות?
כ"ב טבת ה׳תשס״ז
נדמה לי שכל מסגרת נותנת יותר במשהו אחר כל אחד והעליונות שלו..חוץ מזה מה הקטע של הדגשת העליונות? ובגדול יש מוסדות רבים בחב"ד שמסתימים בכיתה ו ואז הילדים מופקרים ורובם חוזרים למסגרות דתי חילוני....

אז איפה היותר פה שמפקירים את הילדים? ממש מבהיל לדעת שישנה כזו הפקרות ואין איש משים על לב ...

חוץ מזה מה התועלת ביותר אם בכיתה זהם חוזרים לתיכון וכדומה...אני מציע לקוראים שבמקום להגיב או לכעוס על הדברים ..שיפעל לתקן את המצב..אני חי את השטח ועדיף שלא אוסיף בנתונים מדאיגים מהשטח..קחו תת תורני חרדי שנועד למשפחות מסורתיות וקחו ביס חבד ובדקו מה מצב הילדים בכיתה ט של אלה לעומת אלה ..

איני כותב כדי להתנגח אלא מצער.

בגדול חבד הם אור העולם והיסודות שהם מעניקים הם טעם לכל החיים גם למי ששנה ופירש...

אך בנושא הנל יש פשלה וחייב לתקן אותה
5.
וואו!
כ"ג טבת ה׳תשס״ז
קזאחסטאן!!!!!!!!!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.