מערכת COL | יום כ"א טבת ה׳תשס״ז 11.01.2007

מדור חדש ב-COL: "ליל שישי עם הרבי"

מרכז התקשורת החב"דית - COL וחברת המדיה החב"דית - jem מעלים החל משבוע זה מיזם משותף שיתן לרבבות הגולשים באינטרנט לעשות "ליל שישי עם הרבי" ■ מידי יום חמישי נפרסם בעזרת ה' קטע אחר ממגזין הוידאו השבועי והמרתק "תורת חיים" בעברית ובאנגלית ■ והשבוע: קטע וידאו מיוחד משיחתו של הרבי שנאמרה בחג-הפורים תשמ"ז, בה מתמקד הרבי על הפתגם "לאלתר לתשובה לאלתר לגאולה" לסיפור המלא ולצפייה בוידאו
מדור חדש ב-COL:
עיבוד מחשב: שלמה-חיים ריבקין, COL

מאת חיים ברון, כתב COL בניו-יורק

זה כבר נהפך לשגרה: מידי מוצאי-שבת, לאחר תפילת מעריב, מתיישבים אלפי חסידי חב"ד בקהילות חב"ד ברחבי ארץ-הקודש והעולם כולו ו'מקורבים' בבתי-חב"ד הפרוסים ברחבי תבל וצופים כרבע שעה במראות-קודש מהרבי המוגשים על-ידי חברת המדיה החב"דית – jem.

בכל חודש, נשלחת הקלטת "תורת חיים" לאלפי מנויים המחכים בקוצר-רוח לבואה. בכל שבוע, ניתן לצפות בארבעה חלקים המתורגמים לשפות שונות. 1. שיחה מהרבי שנאמרה באחת מהשנים. קודם השיחה, מובא בקצרה הקדמה המוגשת על-ידי קריין 2. רגע מיוחד ונדיר עם הרבי; ניגון וכדומה. 3. עין בעין – קטע וידאו בו נראה הרבי משוחח עם אדם בחלוקת-דולרים, בהתוועדות, בין השיחות וכדומה. 4. החלק האחרון מוקדש לראיון קצר עם אדם המספר על אפיזודה מרתקת שארעה לו עם הרבי.

מרכז התקשורת החב"די - COL שמח לבשר, כי בעזרת-השם החל משבוע זה אנו נביא לרבבות הגולשים ברחבי הארץ והעולם קטע וידאו מהוידאו השבועי "תורת חיים" בעברית ובאנגלית באדיבות jem.

והשבוע אנו מגישים לגולשים שיחתו של הרבי שנאמרה בחג-הפורים בשנת תשמ"ז. בין-היתר אומר הרבי: "הגמרא בזמנה פסקה כי 'כלו כל הקיצים ואין הדבר תלוי אלא בתשובה'. לאחר-מכן באו מפרשי הגמרא רש"י ותוס', פוסקים ואחרונים וכו' וכו'. ומזמן לזמן היו לומדים את העניין בגמרא ואת העניין ברמב"ם ואת העניין בפוסקים עד לאחרוני האחרונים, אולם הדבר היה רק מזמן לזמן.

"לאחר-מכן בא נשיא-דורנו סביב 'לאלתר לתשובה לאלתר לגאולה'. הוא עשה זאת, כאמור בדיוק, מתוך להט ובסערה, וציווה להדפיס זאת וציווה להדפיס זאת ועבר בשל כך את הקשיים שהוסבו לו. ואעפ"כ המשיך בכך לאחר מכן וציווה להדפיס זאת, כדי שהדברים ישארו לקריאה לדורות הבאים אחריו". 

כל קטעי הוידאו ירוכזו במדור מיוחד שנפתח לשם-כך: "תורת חיים".

המעוניינים לעשות מנוי על המגזין השבועי "תורת חיים":
לחצו כאן

לצפייה בקטע הוידאו בעברית:



לצפייה בקטע הוידאו בתרגום לאנגלית:

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
WOW!!!!!!!!
כ"א טבת ה׳תשס״ז
COL thanks
2.
חיים ברון
כ"א טבת ה׳תשס״ז
יישר כח חיים
3.
מכובד ומשכנע
כ"א טבת ה׳תשס״ז
כל הכבוד !!!!!!!!
4.
what about Media player???
כ"א טבת ה׳תשס״ז
can made it able to open with Windows Media Player????
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.