מערכת COL | יום כ' טבת ה׳תשס״ז 10.01.2007

הבטיחו לעצמכם כרטיסים לכינוס ההתעוררות הארצי

הכניסה לכינוס ההתעוררות הארצי, שיהיה אי"ה ביום שלישי הבא, בבנייני האומה בירושלים, היא אמנם חופשית, אך הכניסה בפועל תהיה באמצעות כרטיסים. מהנהלת הכינוס נמסר, כי לנוכח מספר המקומות המוגבל, תינתן קדימות למי שיציגו כרטיסים שבהם הצטיידו מראש, ולכן נקרא הציבור להירשם במוקדי ההסעות או לבוא ולקבל כרטיסים בנקודות החלוקה ■ פרטים נוספים ורשימת נקודות ההסעות והחלוקה בכתבה המלאההתכנית המתגבשת של הכינוסהרב ישראל ברוד: הגיע הזמן להחליף 'דיסקט' בחשיבה הרב גרונר ל-COL : "לא היה מצב כזה בחב"ד"הרב קרינסקי ל-COL: להפנות את האבלות לקדושה
הבטיחו לעצמכם כרטיסים לכינוס ההתעוררות הארצי
חלק מרשימת ההסעות ומוקדי הכרטיסים
על פי הדיווחים הזורמים להנהלת כינוס ההתעוררות מקהילות חב"ד ברחבי הארץ, מסתמנת נהירה גדולה של חסידי חב"ד, מכל קצות הארץ לכינוס. בעקבות זאת חוששים המארגנים ממצב שבו לא יוכלו כל הבאים להיכנס לאולם, למרות ששוריינו גם האולמות הסמוכים, שאליהם יועבר מהלך הכינוס במעגל סגור.

לכן קוראת הנהלת הכינוס לציבור להזדרז ולהצטייד בכרטיסים, שיבטיחו את זכות הכניסה לאולם. הכרטיסים המחולקים עכשיו לציבור הם כרטיסים זמניים, שיוחלפו בכניסה לבנייני-האומה בכרטיסי אמת. לדברי המארגנים, מי שיגיעו ובידו כרטיס זמני, יקבל מיד כרטיס אמיתי לכניסה לאולם, ואילו מי שיבואו בלא כרטיסים, ייתכן שיצטרכו להמתין עד שכניסתם תתאפשר.

מנהל הכינוס, הרב ישראל ברוד, אומר, כי כל מי שנרשם לאחת ההסעות המאורגנות, אינו צריך להצטייד בכרטיס, שכן הרישום להסעה מזכה אותו בכרטיס, שיוענק לו באוטובוס. אולם כל מי שמבקשים להגיע בכוחות עצמם, נקראים להצטייד מראש בכרטיס כניסה.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
בני ברק
כ"ב טבת ה׳תשס״ז
אני גר בבני ברק
איפוא אני משיג כרטיסים???
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.