מערכת COL | יום י"ז טבת ה׳תשס״ז 07.01.2007

חודש "בת מלך" יוצא לדרך

בימים אלו נפתח מבצע הלימוד של תנועת הנוער "בת מלך", בנושא מקימים מלכות של חסד, כל חברות התנועה קיבלו חוברת לימוד יומית בפורמט כיס ייחודי, בחוברת קטעי לימוד עיוניים וקטעים המיועדים ללימוד בע"פ, וכן משימות רבות ומגוונות הקשורות כולם כמובן לנושא החסד והנתינה ■ כל לימוד ומשימה יזכה את הבנות בכרטיסי גירוד בעלי מגוון אפשרויות כגון זכיה בפרסים, זכיה בכרטיס נוסף, כרטיס הגרלה וכן כרטיסי צבירה  לסיפור המלא
חודש
שער חוברת בת מלך
החוברת מיועדת לחברות תנועת בת מלך בכיתות ד'-ח', והיא תשולב בארועי חודש בת מלך שיחל אי"ה ב-כ"ד בטבת ויסתיים בכינוס האחדות הארצי של בנות חב"ד ב-י"ט בשבט. במהלך חודש זה תתקיימנה פעילויות מיוחדות בסניפים, תיערכנה בחירות למועצות הסניפים והמחוזות וכן תתקיים תחרות יצירות בנושא : עולם חסד ייבנה".

חוברת הלימוד תהווה גם בסיס לחידון ארצי שייערך בכנס, מארגנות הכנס מוסרות כי ההכנות אליו בעיצומן, וכי החידון יהווה חלק מרכזי בתוכנית בשילוב קטעים אומנותיים ואמצעי פירוטכניקה ומולטימדיה, ובסופו תבחר אי"ה כלת החסד של "בת מלך", החידוש השנה הוא בכך שכל סניף יוכל לשלוח נציגה לחידון, כך שהאפשרות להשתתף תפתח למספר רב של בנות.

לרגל האירועים התאספו היום מרכזות "בת מלך" מכל רחבי הארץ לאסיפה והשתלמות בנושאים העומדים על הפרק, מר עודד כהן יועץ התנועה הבהיר לבנות כיצד לבצע בחירות דמוקרטיות, הגב' דבורה בוטמן קראה את פרקו של הרבי והגב' מינדי שמערלינג יחד עם הגב' דבורה לאה וולף ורחל הר צבי העבירו למרכזות ולרכזות המחוזיות את כל המידע הנדרש לקראת חודש התנועה ולאחר מכן התקבלו
החלטות , וכשהן מלאות מוטיבציה ורצון להשקעה יצאו המרכזות להקים מלכות של חסד כל אחת בסניפה, מתוך תקווה כי המפגש הבא כבר יתקיים בירושלים הבנויה.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
בת מלך
י"ז טבת ה׳תשס״ז
לדעתי זה ראיון משו משו
כול הכבבוד
2.
2 כינוסים
י"ח טבת ה׳תשס״ז
בחודש שבט נערכים שני כינוסים נפלאים המשאירים רושם רב על התלמידות למשך זמן רב אבל יש לתת את הדעת על הדברים הבאים:
שני כינוסים ובהם משתתפות גם שכבות מקבילות ד - ו לשניהם יש הכנה ולימוד מתוך חוברת החל מכ"ד טבת . הפרשי הכינוסים הם של 10 ימים .
ואני שואלת כיצד אפשר לבצע את שני הדברים יחד ?!
כל כנס וכל לימוד חשוב מאוד ומבורך מאוד ולכן האם אי אפשר לדאוג למרווחים גדולים יותר ?!
2 כנסים באותו חודש דבר שמקשה על התלמידות בלימוד וגם ועל ההורים במימון (נסיעה לכנס י שבט - 30 -50 ש"ח .נסיעה וכניסה לכנס בת מלך 100 ש"ח זוהי הוצאה גדולה להורים לחודש אחד).
מצב זה יוצר שלא כולם משתתפות והרי הרעיון של כינוסים אלו האחדות ורצון להשתתפות של 100% תלמידות בית הספר!
ולכן שני הגורמים הרשת ובת מלך צריכים לשבת ביחד ולקבוע תאריכים מוסכמים בהפרשי זמן גדולים יותר.
3.
כמה נכון
כ"א טבת ה׳תשס״ז
מטעם תנועת "בת מלך" ברצוני להבהיר כי התקיימו פגישות ומגעים בעניין כדי שלא ייבצר מצב של כפל כנסים ומבצעים באותו הזמן, (ע"י הפרדה בין כינוס ומבצע לבנים ולבנות וכדו) אולם לצערנו לא הייתה היענות... אולי דעת הקהל תוביל לשינוי ? הלוואי!!!!
בכל מקרה כינוס "בת מלך" הוא בעל מסורת ארוכת שנים שהבנות, המדריכות המורות והמנהלות אינן מוותרות עליו !
ובפרט שמאז שנת תשמ"ח הוא מתקיים תמיד ב- כ"ב בשבט או בסמיכות אליו, לזיכרה ולעילוי נשמתה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא ע"ה, עניין שהרבי מאוד עודד וייקר.

בימים אלו אכן הגיע השעה שתהיה אחדות אמיתית בכל הענינים למען בנות חב"ד, כדי שנוכל להגיע אל הייעוד ולמלא את רצון הרבי נשיא דורינו
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.