מערכת COL | יום י"א טבת ה׳תשס״ז 01.01.2007

יום עיון לבנות תיכון "בית רבקה" בנתניה

כמידי שנה בשנה, מתקיים בתיכון 'בית-רבקה' בנתניה יום העיון המרכזי בנושא 'צניעות' או כפי שהוא כונה השנה: ''היופי שבך''. השנה נערך הכינוס במלון 'גלי-צאנז' למרגלות חופה של נתניה ■ את האירוע כיבד בנוכחותו הרב מנחם וולפא מנכ''ל מוסדות חב''ד נתניה ורב ביה''ס שפתח את היום בדברי ברכה לבנות בדבר חשיבות הנושא לכל בת יהודית-חסידת חב''ד ותלמידת בית רבקה  לסיפור המלא
יום עיון לבנות תיכון
כמידי שנה בשנה, מתקיים בתיכון 'בית-רבקה' בנתניה יום העיון המרכזי בנושא 'צניעות' או כפי שהוא כונה השנה: ''היופי שבך''. השנה נערך הכינוס במלון 'גלי-צאנז' למרגלות חופה של נתניה.

מספרת אחת המשתתפות ל-COL:

"את היום פתחנו בתפילה משותפת באולם ביהכנ''ס שבמלון ומיד לאחר מכן ירדנו אל הלובי –לקבלת הערכה האישית ותג זיהוי אישי אותו תלינו על דש החולצה. וכן- טעימת שתייה חמה ועוגה וכתיבת פ''נ לרבי.

לאחר מכן התכנסנו באולם הכינוסים שהוכן כבר מבעוד מועד עבורנו- היה זה מחזה מרהיב לצפות בתצוגת הבגדים שהעמידה אופנת 'לבלי'- אופנה צנועה ויוקרתית בנתניה שנתנה חסות לאירוע. דיילת מטעם רשת האופנה עמדה הכן לשרת את הבנות המתעניינות בבגדים שעמדו על הבובות וענתה בנוגע למחירים, טיב הבדים וכו'. וזאת בנוסף למחווה ידידותית שהפגינה הנהלת החנות: שובר 5% הנחה לכל תלמידה לרכישה בחנות.

במהלך היום כיבדו אותנו בנוכחותם הרב מנחם וולפא מנכ''ל מוסדות חב''ד נתניה רב ביה''ס אשר פתח את היום בדברי ברכה לבנות בדבר חשיבות הנושא לכל בת יהודית-חסידת חב''ד ותלמידת בית רבקה. לברכתו הצטרף סמנכ''ל המוסדות- הרב יצחק טייכטל אשר דואג לרווחת ביה''ס בכל המובנים.

הגב' בתיה קמינצקי- מדפי''ת ורכזת שליחות במכללת בית רבקה בכפ''ח דיברה על מעלת הצניעות ומנגד- על הקשיים הכרוכים בשמירה על כל ההלכות. היא הכריזה:'' להיות צנועה אין פירושו להיות 'יאכנע', מוזנחת ומרושלת, אלא להפך- התורה דורשת את הנוי הנשי אך עם זאת יש להקפיד על הגבולות המותרים שאינם גורעים מאיכות ויופי הבגד'' – היא תיבלה את דבריה במדרשים רבים ובסיפורים מעניינים.

הגב' פנינה ששון- דיברה בכישרון רב על הקשיים העומדים בפני כל בת בהתמודדותה עם הסביבה, הרב דיסקין רבה של קהילת חב''ד בקרית אתא- שרטט את קווי ההלכה לנושא בסגנון המיוחד האופייני לו והוסיף סיפורים פיקנטיים מניסיונו העשיר.

במיוחד, נהנינו מהופעתה הייחודית של מיכל לויטין ששרה וסחפה את כולנו וביימה סצנות מהווי בנות התיכון שמלבד היותם משעשעים במיוחד- היה בהם כדי ללמוד על חשיבות הנושא.

יועצת ביה''ס- הגב' נחמה אסולין הנחתה בכישרון רב את האירוע, צוות הגברה עמל בכדי להנעים לנו את היום בניגוני חב''ד השונים.

תודה מיוחדת למנהלת הגב' צביה קורץ שעושה הכל לרווחת תלמידות ביה''ס וחושבת על הכל, וכן- תודה לרכזת הפעילות- המורה אסתי בן מעש שהייתה אחראית על ארגון היום הנפלא הזה ממנו יצאנו כולנו כשאנו מחוזקות ומלאות מרץ להתחיל ו....להתחזק.
לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
10 תגובות
2.
תגובה 1
י"א טבת ה׳תשס״ז
נכונה במליון אחוז
3.
חזוק
י"א טבת ה׳תשס״ז
יש לחזק את תגובה 1 אולי לא מתאים לאתר רשמי של חב"ד לפרסם תמונות של נשים...
4.
מגיב מס 1
י"א טבת ה׳תשס״ז
למערכת COL הנכבדה,

תגובתי היתה מופנית אליכם, המפרסמים.

העובדה שבחרתם לפרסם אותה ולהמשיך במקביל בפרסום התמונות, מזכירה לי את הסיפור הבא:

באחת מן התתווועדויות של הרבי בשנים הראשונות, שתה הרה"ח שניאור זלמן דוכמן ע"ה יתר על המידה. כתוצאה מכך, החל להפריע למהלך ההתוועדות. בתחילה, לא התייחס הרבי לכך. אולם משהלכו ההפרעות וגברו, פנה אליו הרבי בחיוך ואמר לו: "ר זלמן, יפה שתיקותך מדיבורך".

מה עשה אפוא ר זלמן וכיצד הוא הגיב?

ובכן, ר זלמן דפק בחוזקה על השולחן והכריז בקול רם: "שא שטילער! דער רבי זאל געזונט זיין האט מיר געהייסן אויסרופן אז יפה שתיקותך מדיבורך"....
5.
קיצוניות מלוקקת
י"א טבת ה׳תשס״ז
תמונות של בנות המכוסות עד תומן נק חוסר צניעות? כדאי שנתחיל להזדעזע מן הדברים החמורים באמת ולא מפנים צנועות של בנות צעירות.
די להתייפיפות.
6.
תמונה לא מחמיאה
י"א טבת ה׳תשס״ז
אני לומדת בביה"ס חב"ד בנתניה ואני חושבת שהתמונה שפורסמה לא מחמיאה בכלל!
(בנות שלומדות בכיתה י"א)
7.
טוב יותר
י"א טבת ה׳תשס״ז
אנו חרדים ועלינו להקפיד במיוחד בפרט שמדובר באתר מפורסם לא יתכן שתפרסמו נשים לא אצל השלוחים ברוסיה... ולא בבית הספר
8.
תגובה ל - 5
י"ב טבת ה׳תשס״ז


האם זה נקרא קיצוניות? - זוהי הלכה פשוטה.

אם ההלכה הפשוטה נקראת קיצוניות, יתכן כי אינך אורטודוכסי/ת.
9.
הניתן לכבות אש על ידי בנזין?
י"ב טבת ה׳תשס״ז
ב"ה

הניתן לערוך כינוס על צניעות בלי צניעות, היש עיתון חרדי שמראה תמונות של נשים? זה נקרא התייפיפות ? השאלה היא אנחנו מסתכלים על עצמנו כחרדים או לא?
10.
לומדות בביס חבד?לא נראה לי!
י"ב טבת ה׳תשס״ז
התשובות פה מאוד נכונות ומוצדקות בהקשר לצניעות הבנות, גם אם הן מכוסות מכף רגל ועד ראש, ובמיוחד כי הבנות עצמן לא ככ נראות כבנות הלומדות בביס חבד, אני חשבתי שהן מאיזה אולפנא...
11.
מה ההסתערות הזו פתאום???
י"ב טבת ה׳תשס״ז
והרי התמונה שפורסמה אינה תמונה ממוקדת ולכן אין בה משום חוסר צניעות לחלוטין???!!! ובמיוחד שפורסמו כאן תמונות מכל אסיפות וכינוסי הנשים והבנות, בת מלך, כנס השלוחות וכו.
נא לא להתייפיף- אין צורך להתמקד בפרצופים ומי שלא מתמקד-פשוט לא יכול לשים לב...
שליחה ממרכז הארץ.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.