מערכת COL | יום ה' טבת ה׳תשס״ז 26.12.2006

צעירי חב"ד עם יתום הפיגוע מתורה לחופה

צעירי-חב"ד חגגו השבוע בחתונתו של שמעון, בן המושב זיתן - שהתייתם מאביו יובל ז"ל בשנת תשנ"ג בפיגוע דקירה בישובי הר חברון. לאחר הפיגוע יזמו נציג צעירי חב"ד בישוב זיתן הרב יוסף הרשקוביץ, והרב אהרן פרוס מצעירי חב"ד חגיגת בר-מצווה לנער. הם רכשו עבורו תפילין ואירגנו מסיבה מרשימה בכפר חב"ד ■ קשר אישי נשמר לאורך השנים בין צעירי-חב"ד למשפחה. לפני שנתיים נפטרה בפתאומיות אימו של שמעון והשבר היה קשה מנשוא  ■ אמש התקיימה חתונתו של שמעון, השמחה היתה גדולה, ההתרגשות ניכרה בפני כולם. גם הרב הרשקוביץ והרב קוטנר מצעירי חב"ד היו שם איתו  לסיפור המלא
צעירי חב
הרב יוסף הרשקוביץ עם שמעון בבר מצווה (מימין) ואמש בחתונתו
שמעון התייתם מאביו יובל ז"ל בפיגוע טרור בשנת 1993. אביו נפצע אנושות בפיגוע דקירה בישובי הר חברון ולאחר מאבק ממושך על חייו, הכריע אותו הפגיעה האנושה ונפטר. יובל ז"ל השאיר אחריו אשה וארבעה ילדים.

באותה שנה היה אמור להתקיים חגיגת הבר מצוה לבנו שמעון, אך עקב האסון הנורא החגיגה בוטלה, כאן נכנסו לתמונה נציג צעירי חב"ד בישוב זיתן הרב יוסף הרשקוביץ, והרב אהרן פרוס מצעירי חב"ד שלקחו על עצמם את ארגון ומימון החגיגה כולה החל מביגוד חגיגי, וזוג תפילין, ועד למסיבה מרשימה שהתקיימה בבנין צעירי חב"ד בכפר חב"ד.

קשר אישי נשמר לאורך השנים בין הרב הרשקוביץ למשפחה. בחג הפסח לפני שנתיים הפתיעו מטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" את המשפחה במתנת חג מיוחדת כדי שיוכלו לחגוג את ליל הסדר מתוך הרחבה. שמחת האלמנה והיתומים היתה גדולה.

למחרת ליל הסדר קיבל הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד שיחת טלפון מבן המשפחה בו הוא רוצה למסור לו שתי הודעות חשובות, הראשונה היא תודה על כך שבזכות צעירי חב"ד בני המשפחה שמחו יחד בסעודת החג, והיו אלו עבור המשפחה רגעים של אושר ושמחה. אך ההודעה השניה בישרה על פטירתה הפתאומית של האמא לאחר סעודת ליל הסדר.

הידיעה הקשה הכתה בתדהמה את כל מכרי המשפחה, הרב הרשקוביץ עמד לימין המשפחה שנותרו ללא אב ואם בשעתם הקשה.

אמש התקיימה חתונתו של שמעון, השמחה היתה גדולה, ההתרגשות ניכרה בפני כולם. גם הרב הרשקוביץ והרב קוטנר מצעירי חב"ד היו שם איתו. ואיחלו לו ולזוגתו את מיטב הברכות והאיחולים.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
יישר כח
ה' טבת ה׳תשס״ז
כל הכבוד לרב הרשקוביץ שעושה המון בישובים זיתן ויגל
3.
יישר כח
ו' טבת ה׳תשס״ז
מרגש מאוד,
איכפתיות אמיתית ליהודי שני.

ס. סאפאזניק
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.