מערכת COL | יום ה' טבת ה׳תשס״ז 26.12.2006

מתתיהו מועמד לפרס הגראמי

הרגאיי החסידי מתתיהו מילר מועמד השנה לפרס הגראמי לאלבום הרגאיי הטוב ביותר ■ יערך בעוד כחודשיים ויוענקו בו פרסים ל-30 סגנונות מוסיקליים שנחלקים ל-108 קטגוריות ■ עד היום הוציא מתיסיהו שני אלבומים בחברת סוני. הראשון שבהם Live At Stubb's שהוקלט בהופעה חיה נמכר ביותר מחצי מליון עותקים, כמו גם אלבומו השני Youth שנכנס הישר למקום הרביעי במצעד האלבומים האמריקאי  לסיפור המלא
מתתיהו מועמד לפרס הגראמי
מתיסיהו מועמד השנה לפרס הגראמי לאלבום הרגאיי הטוב ביותר. הטקס יערך בעוד כחודשיים ויוענקו בו פרסים ל-30 סגנונות מוסיקליים שנחלקים ל-108 קטגוריות. הבחירה מתבצעת על ידי גוף בשם 'האקדמיה הלאומית לאמנויות ומדעי ההקלטה' בו חברים מוסיקאים, מפיקים, טכנאי הקלטות ועד אנשי מקצוע מתעשיית המוסיקה האמריקאית. פרס הגראמי הוא אחד המוערכים ביותר בתעשיית ההקלטות ומחולק כבר 48 שנה ברציפות.

עד היום הוציא מתיסיהו שני אלבומים בחברת סוני. הראשון שבהם Live At Stubb's שהוקלט בהופעה חיה נמכר ביותר מחצי מליון עותקים, כמו גם אלבומו השני Youth שנכנס הישר למקום הרביעי במצעד האלבומים האמריקאי.

בשבוע הבא ישוחרר במקביל בארה"ב ובישראל די.וי.די מההופעות של מתיסיהו בישראל. כוכב הרגאיי החסידי תיעד את ההופעות שלו בשנה שעברה במועדון הבארבי בתל אביב, ואת הטיול שלו בארץ לירושלים. מהצילומים האלה יצא די.וי.די באורך שעה וחצי, שיופץ בארצות הברית ובישראל, תחת הכותרת NO PLACE TO BE. בין קטעי ההופעות ממועדון הבארבי משולבים קטעי ראיונות עם מתיסיהו והופעות רחוב שעשה בירושלים, וגם קליפ חדש לשיר Jerusalem, הלקוח במקור מתוך האלבום 'Youth'.

('שירו לו')
לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
9 תגובות
1.
למה?
ה' טבת ה׳תשס״ז
למה אתם חושבים שזה מידע שצריך לעניין את חסידי חב"ד?מה זה נותן להשכלתנו החסידית?

מאד קל לפרסם מאמרי דעות שבהם נקראים אנ"ש להיטיב את דרכם,אם באהבת ישראל אם בצניעות ובאותו זמן להכניס את כל "העולם הזה "לתוך הבתים שלנו.
2.
מס 1
ה' טבת ה׳תשס״ז
כמה שאתה צודק!
3.
ל1
ה' טבת ה׳תשס״ז
דבר ראשון מה זה מציק לך מה אכפת לך מי אמר שזה אמור להיות
רק לחסידי חבד ודבר שני יש אנשים שאוהבים את השירים שלי

בתודה מתסיהו
4.
ל1
ה' טבת ה׳תשס״ז
דבר ראשון מה זה מציק לך מה אכפת לך מי אמר שזה אמור להיות
רק לחסידי חבד ודבר שני יש אנשים שאוהבים את השירים שלו

5.
נימאס!!!!!!!!!
ה' טבת ה׳תשס״ז
כל האנשים האלה שיש להם רק תגובות!!!!!
יאללה...... תחשבו כמה פעלתם לביאת משיח וכמה הוא...
ואני חושב שמן הראוי שהתפרסמו דברים אלו בחב"ד כי זה קידוש ה גדול וגם חב"ד צריכים לדעת מזה!!!
6.
ל - 1
ה' טבת ה׳תשס״ז
אם מכניסים את "העולם הזה" לתוך הבית שלך אתה יכול להוציא את האינטרנט מהבית כי יש דברים הרבה יותר גרועים שיכולים להזיק להשכלתך החסידית וד"ל
7.
ל-4
ה' טבת ה׳תשס״ז
מה לעשות? אתה לא משכנע כ"כ....
8.
תגובה ל6
ו' טבת ה׳תשס״ז
א-אני המגיב מס 1
ב-אני מכהן כשליח אי שם בעולם,ועד לאחרונה לא היה לי אינטרנט בבית רק במשרד.אך דווקא בגלל שהילדים גודלים ורק באינטרנט יש להם אפשרות להתחבר לאתרים חסידיים שמיועדים לילדי השלוחים אז קיבלנו החלטה שאנחנו מתחברים ואפשרות החיבור היא רק ל4 אתרים שכולם חבדיים,ואחד מהם זה האתר הזה. אז מצד אחד הילד גולש ולומד הרבה דברים מועילים על זקני החסידים ,על חדשות חבדיות שמחזקותוכו.אך מצד שני הוא למד שיש פרסי גרמי,ומזל שאין כרגע עונת כדורסל כי אז היה לומד על נצחונתיה של הקבוצה הלאומית.
וזוהי כוונתי שאנחנו מכניסים את העולם הזה לבית שלנו ,למוחות של הילדים שלנו.
הדיון פה לא האם מתיתיהו מקרב את המשיח או לא(כפי שהבין מגיב מס 5).אישית אני בטוח שכן.ובתור שליח הייתי מאד רוצה שהוא יופיע בעירנו כי השפעתו על הנוער גדולה. הבעיה שאנחנו אנ"ש והתמימים נשאבים לזה ומתחילים להתייחס לזה כמו שמתייחסים לזה אנשים מבחוץ. ואם היה מדובר בידיעה אודות קונצרט שלו אצל שליח ועל מידת השפעתו על המשתתפים אז ניחא. אבל הידיעה הזאת על משהו אחר לגמרי.
ולדוגמה ידיעה כזאת לא הייתה מתפרסמת בשום אופן בעיתון כפר חב"ד כי כל בר דעת מבין שלפרסם דבר כזה בעיתון כפר חב"ד זהו חילול ה גדול.(עצם העניין שאת חסידי חב"ד מעניינים פרסי גראמי.)
10.
תגובה ל1.8
ו' טבת ה׳תשס״ז
אתה צודק מאוד
בהצלחה בשליחות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.