מערכת COL | יום א' טבת ה׳תשס״ז 22.12.2006

תלמידי הישיבה בבני ברק הפיצו את אור החנוכה

בימי חג החנוכה יצאו תלמידי הישיבה גדולה בבני ברק להאיר את ערי הסביבה באור החנוכה. בין המקומות שהתלמידים ביקרו בהם היו משטרת ישראל מחוז ת"א-רמת גן וכן באוניברסיטה תל-אביב ■ הבחורים פעלו גם בסביון, ראש העין, גבעתיים, תל אביב, רמת גן ובני ברק זכו זאת בתיאום מלא של השלוחים במקום, שדיווחו על הצלחה רבה  לסיפור המלא
תלמידי הישיבה בבני ברק הפיצו את אור החנוכה
צילום:COL

בימי חג החנוכה יצאו תלמידי הישיבה גדולה בבני ברק להאיר את ערי הסביבה באור החנוכה. מאת"ה של הישיבה נמסר ל-COL שהשנה היה הצלחה גדולה מהרגיל וממש כל שנה המבצעים נמצאים במצב של הולך ומוסיף וכל שנה מחלקים יותר ויותר ממוצרי החג.

בין המקומות שהתלמידים ביקרו בהם היו משטרת ישראל מחוז ת"א-רמת גן. הבחורים עברו בין מאות השוטרים וחילקו להם מחומר על החג וסופגניות. לאחר הסיור בין השוטרים והעצורים השונים בבתי המעצר ערכו הבחורים מסיבה מיוחדת בלישכתו של מפקד המחוז יחד עם עוד עשרות שוטרים שבין לבין דיברו הבחורים דברי תורה על חג החנוכה.

כמו-כן ערכו הבחורים ביקור באוניברסיטה ת"א בה הדליקו תלמידי הישיבה חנוכייה מרכזית לעיני 5000 תלמידי האוניברסיטה. הם חילקו חומר על חג החנוכה והסבירו לעוברים ושבים על המהות של חג החנוכה.

הפעילות נערכה גם בסביון, ראש העין, גבעתיים, תל אביב, רמת גן ובני ברק זכו זאת בתיאום מלא של השלוחים במקום, שדיווחו על הצלחה רבה והענות מרובה ע"י תושבי הערים ששיבחו את התלמידים על פועלם הרב בימי החנוכה ובכל ימות השנה.

מידי יום הגיעו קבוצה של תיירים המטילים בבני ברק אל הישבה על-מנת לשמוע הדלקת נרות ודברים על החג. מי שאירגן את הכינוס לתיירים היו התמימים יעקב קיקוב וחיים ועקנין אשר קראו לתירים לבוא מידי יום לישיבה ולחגוג את חג החנוכה. התיירים סיפרו לבחורים על פעילות הבית חב"ד בעירם וכיצד עוזרים לאלפי יהודים הזקוקים לעזרה רוחנית.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
בני ברק על המפה
ג' טבת ה׳תשס״ז
יישר כח לאברימי אופנר וכל התמימים בבני ברק. ש.פ.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.