מערכת COL | יום ל' כסלו ה׳תשס״ז 21.12.2006

בית שאן: נפגעי הטרור התרגשו במסיבת חנוכה

אמש (רביעי) התכנסו כל המשפחות השכולות והפצועים למסיבת חנוכה מיוחדת בבית חב"ד שארגנו עבורם מטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" יחד עם בית חב"ד המקומי ■ נאום מרתק על כח האור לנצח את החושך נשא הרב שלמה אזואלס רב ישובי המועצה אזורית עמק בית שאן  לסיפור המלא
בית שאן: נפגעי הטרור התרגשו במסיבת חנוכה
אלברט תורגמן ששכל את בנו במלחמת לבנון השניה מתכבד בהדלקת הנרות
היה זה לפני ארבע שנים שבוע לפני חנוכה השליח הרב יעקב שמולביץ העמיד את החנוכיה על גג בית חב"ד בעיר בית שאן. כשבאותו ערב פוצץ עצמו מחבל מתאבד בסניף הליכוד בבית שאן השוכן מעברו השני של המדרכה. העיר בית שאן בו כולם מכירים כולם הוכתה קשות.

הערב (יום ד') התכנסו כל המשפחות השכולות והפצועים למסיבת חנוכה מיוחדת בבית חב"ד שארגנו עבורם מטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" יחד עם בית חב"ד המקומי.

בשעה היעודה פתח השליח הרב שמואל רייניץ בקריאת פרק קכא' בתהילים. ולאחריו הוזמן להדלקת נרות חנוכה מר אלברט תורג'מן ששכל את בנו החייל שני ז"ל ביום הראשון של מלחמת לבנון השניה באירוע בו נחטפו שני החיילים. הקהל פצח בשירת מעוז צור והנרות הללו ולצלילי שירי החג נפתחו מעגלי ריקודים בליווי נגינתו של הרב אליעזר גבירץ השליח בעמק יזרעאל.

נאום מרתק על כח האור לנצח את החושך נשא הרב שלמה אזואלס רב ישובי המועצה אזורית עמק בית שאן.

במרכז המסיבה התקיים טקס כתיבת אותיות בספר תורה המיוחד הנכתב לעילוי נשמת כל נפגעי על ידי צעירי חב"ד. בזה אחר זה ניגשו נציגי המשפחות לספר התורה ובהדרכתו של הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד התכבדו בכתיבת אות בספר התורה.

מר גבי זאדה שנפצע באורח אנוש בפיגוע סיפר למשפחות על נס החנוכה הפרטי שלו כאשר שב להכרתו בנר שמיני של חנוכה כנגד כל הסיכויים. מאז הפיגוע ועד היום נאלץ גבי לעבור סדרת טיפולים משקמים, בדבריו הוא ביקש להעביר מסר למשפחות כי למרות הכל צריך להיאחז בחיים.

בסיום המסיבה הודו המשפחות לצעירי חב"ד על היוזמה התימכה והעידוד שהם מקבלים לאורך כל ימות השנה. 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.