מערכת COL
|
יום ל' כסלו ה׳תשס״ז
21.12.2006
העיתונות החרדית מדווחת על האסון
העיתונים החרדיים 'בקהילה', 'משפחה','מיום-ליום' ו'בשעה טובה' מדווחים בהרחבה על האסון הנורא שאירע באילת בו נהרגו שלושה בחורים חב"דיים. הסיקור בעיתונות החרדית מצטרף אל הסיקור בעיתונים היומי 'המודיע' אתמול, כמו גם לסיקור ב'ידיעות אחרונות', 'מעריב', 'ג'רוסלם פוסט', 'הצופה', 'הארץ', 'ישראלי' ואתרי האינטרנט השונים.
'משפחה' ו'בקהילה' מדווחים על האסון
'בשעה טובה'
'מיום ליום'
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
הרב קליין -המשך בקידוש השם
ל' כסלו ה׳תשס״ז
הרב קליין - ביקרתי אצלך תשמיך ותקדש שם שמים
חזק ואמץ
שלמה
חזק ואמץ
שלמה
2.
הם גם חקרו אם היה ניתן למנוע??
ל' כסלו ה׳תשס״ז
האירוע טראגי ומצער אך אנו לא יכולים לעסוק אך ורק באבל ויש לנו החובה לעשות חשבון נפש האם היו דרכים למנוע אסון כזה ואיך אפשר להבא למנוע ח"ו עוד מקרה דומה.
מבלי להיות חוקר תאונות ולדעת את כל הפרטים עד ההכי קטנים.
יש כמה פרטים ידועים וחשובים:
1. שניים מההרוגים נזרקו מן הרכב במהלך ההתפכות מכיוון שלא היו חגורים בחגורות בטיחות.
2. הרכב נסע לא במהירות המתאימה לתנאי הדרך משום שכנראה הנהג לא הכיר את האזור.
3. הרכב בו נסעו הבחורים לא היה מהרכבים החדשים והבטוחים להם כריות אוויר וציון בטיחות גבוהה.
ודאי שהיה ניתן לשים דגש על שינוי שלושת המרכיבים הנ"ל וודאי שהיו משנים מהקצה לקצה את תוצאות התאונה.
שליחים ומארגני פעילות צריכים לחדד נהלים וליישם:
1. תדרוך לפני כל יציאה לנסיעה ופעילות, על חגירת חגורות בטיחות לכל הנוסעים.
2. תדרוך הנהג לגבי הדרך במידה והיא חריגה ומסוכנת והבהרת הסכנה שבנסיעה מהירה ולא זהירה.
(כמובן שלנהג אסור(!!!) לקחת לחיים גם לא ב"כמות קטנה".)
3. שכירת רכבים ברמת בטיחות גבוהה יותר ולא לפתור זאת בתוענת תקציב, הורים הפקידו את חיי ילדיהם ביידהם.
ודאי יש עוד..
אולי כדאי להוציא איזה דף הוראות לגבי בטיחות ביציאה למבצעים כגון אלה.
שלא נדע עוד מקרים כאלו.
מבלי להיות חוקר תאונות ולדעת את כל הפרטים עד ההכי קטנים.
יש כמה פרטים ידועים וחשובים:
1. שניים מההרוגים נזרקו מן הרכב במהלך ההתפכות מכיוון שלא היו חגורים בחגורות בטיחות.
2. הרכב נסע לא במהירות המתאימה לתנאי הדרך משום שכנראה הנהג לא הכיר את האזור.
3. הרכב בו נסעו הבחורים לא היה מהרכבים החדשים והבטוחים להם כריות אוויר וציון בטיחות גבוהה.
ודאי שהיה ניתן לשים דגש על שינוי שלושת המרכיבים הנ"ל וודאי שהיו משנים מהקצה לקצה את תוצאות התאונה.
שליחים ומארגני פעילות צריכים לחדד נהלים וליישם:
1. תדרוך לפני כל יציאה לנסיעה ופעילות, על חגירת חגורות בטיחות לכל הנוסעים.
2. תדרוך הנהג לגבי הדרך במידה והיא חריגה ומסוכנת והבהרת הסכנה שבנסיעה מהירה ולא זהירה.
(כמובן שלנהג אסור(!!!) לקחת לחיים גם לא ב"כמות קטנה".)
3. שכירת רכבים ברמת בטיחות גבוהה יותר ולא לפתור זאת בתוענת תקציב, הורים הפקידו את חיי ילדיהם ביידהם.
ודאי יש עוד..
אולי כדאי להוציא איזה דף הוראות לגבי בטיחות ביציאה למבצעים כגון אלה.
שלא נדע עוד מקרים כאלו.
3.
ברוך דיין האמת
ל' כסלו ה׳תשס״ז
שיבוא משיח במהרה