מערכת COL | יום כ"ט כסלו ה׳תשס״ז 20.12.2006

'יד אליהו' בתל אביב חוגגת חנוכה

מאות תלמידי תלמוד תורה חב"ד 'חדר מנחם' וילדי שכונת יד אליהו בתל אביב יחד עם הוריהם, חגגו אמש במסיבת חנוכה שנערכה באולם של בית הלן קלר בשכונה בארגונו ויוזמתו של הרב דוד זוהר השליח בשכונת יד אליהו ■ המשתתפים בחגיגה צפו במחזמר על חג החנוכה שנתרם באמצעות הרב יוסף גינזבורג ראש ישיבת 'תורת חיים' ברמת אביב, לזכות בנו מנדי ע"ה מתלמידי התלמוד תורה  לסיפור המלא
'יד אליהו' בתל אביב חוגגת חנוכה
הרב בועז סגל מנהל התלמוד תורה שהנחה את החגיגה, הזמין את הרב יוסף גערליצקי, שליח הרבי לתל אביב ומנהל בית חב"ד לברך את המשתתפים, בדבריו העלה הרב גערליצקי את הקשר בין מהות חג החנוכה לבין חינוך, 'חנוכה' הוא מלשון חינוך, וכאשר מחנכים נכון את ילדי ישראל, יש בכוחם להאיר את העולם ע"י הוספה ב'נר מצוה ותורה אור'.

רב השכונה הרב משה אברהם בר נשא דברי ברכה והעלה על נס את פועלם של אנשי חב"ד על עבודתם הברוכה בהבאת אור היהדות לכל מקום בעיר ובשכונות.

המשתתפים בחגיגה צפו במחזמר על חג החנוכה שנתרם באמצעות הרב יוסף גינזבורג ראש ישיבת 'תורת חיים' ברמת אביב, לזכות בנו מנדי ע"ה מתלמידי התלמוד תורה.

הרב יוסף גינזבורג שנשא דברים, סיפר כי בליל שבת האחרון לחייו של מנדי, הם התארחו בכפר חב"ד, בליל שבת בעת התפילה כבה האור לפתע והאור היחיד שהאיר, היה אורם של הנרות המעטים אשר דלקו, אמר לי מנדי, כי רק עכשיו אני מבין במוחש את מאמרו של אדמו"ר הזקן על כך ש'מעט אור דוחה הרבה מן החושך' תפקידו של כל ילד הוא להיות נר להאיר על הסביבה מה שיגרום להחיש את הגאולה אמר הרב גינזבורג.

בין המשתתפים הוגרלו טיסות בשמי הארץ וספרי קודש וכל משתתף קיבל סופגניה, ומארז מהודר של דמי חנוכה, ממתק ועלון של 12 הפסוקים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.