מערכת COL | יום כ"ט כסלו ה׳תשס״ז 20.12.2006

חדרה: האור ניצח במסיבה לנפגעי הטרור

אמש (שלישי) התקיימה מסיבת חנוכה מפוארת במלון דן קיסריה בסימן "האור ינצח" למשפחות נפגעי הטרור תושבי העיר חדרה ■ העיר חדרה ידעה מכאובים ומהלומות של פיגועי טרור קשים בשנים האחרונות והותירה משפחות שבורות, הורים שכולים, אלמנות ויתומים, לצד פצועים קשה שעדיין נמצאים בתהליכי שיקום מפרכים ■ בית חב"ד חדרה בניהולו של השליח הרב יוחנן בוטמן נרתם לעמוד לימין המשפחות בימי שגרה וחג על מנת לעודד ולחזק את המשפחות  לסיפור המלא
חדרה: האור ניצח במסיבה לנפגעי הטרור
את פני המשפחות קיבלו הרב בוטמן יחד עם ר' דניאל פישר מצוות בית חב"ד שהופקד על ארגון המסיבה היפה.

המסיבה נפתחה בפרק תהילים מפי יו"ר בית חב"ד השליח הרב קלונימוס קופצי'ק.
ממלא מקום ראש העיר מר סמי לוי מידידי בית חב"ד נשא נאום מרתק על המסרים של חג החנוכה ושיבח את פעילותו הברוכה של בית חב"ד המביאה אור ותקווה לתושבי העיר.

להדלקת נרות החנוכה התכבדו ילדי המשפחות יחד עם הרב מנחם קוטנר מנהל מטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" המרכז את פעילות צעירי חב"ד הארצית עם 2,500 משפחות.

לצלילי שירי חנוכה פצחו כל המשתתפים בריקודי שמחה סוחפים כאשר מעגלי הריקודים סבבו בין השולחנות והרקידו את המשתתפים בשירה בניצוחם של המוזיקאי ר' אלאור ולנר והזמר ר' אסף נגל.

אורח הכבוד הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר ריתק את הקהל בסיפורי גבורה על חג החנוכה והרעיף שפע ברכות על המשפחות.

רגע מרגש היה כאשר סיפר הרב יוחנן בוטמן כי בשנה שעברה שבועות ספורים לאחר הפיגוע בשוק חדרה הוא ביקר יחד עם הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד את הפצועים בבתי הרפואה השונים כדי להדליק עימם נרות חנוכה. בשנה שעברה היה עתידם של הפצועים קשה ביותר, והנה היום אנו זוכים לראות אותם יחד איתנו כאן במסיבה, בתקווה כי יזכו להחלמה שלימה וקרובה.

מר אליעזר ברזילי הזכור לכולם מהפיגוע בדוכן "פלאלפל ברזילי" בעיר ריגש את הקהל בדבריו וסיפר על העידוד והתמיכה שקיבל מארגונים רבים ובראשם מבית חב"ד.

ר' ציון בוסקילה ששכל את בנו אלירן ז"ל בפיגוע הנורא בצומת מגידו נשא דברי תורה על החג וסיפר על הכאב והאובדן שרק מתעצמים מידי יום, והודה לפעילות חב"ד הברוכה שמעודדת ומחזקת את המשפחות.

גם השחקן ניצן הס תרם את חלקו לאווירה המיוחדת במסיבה, מופע פעלולים משעשע עם מסרים חינוכיים העלו חיוך על פניהם של המשתתפים.

בסיום המסיבה הביע מר רומן גישר סגן ראש העיר את התפעלותו מפעילות בית חב"ד.
היו אלו שעות של שמחה יהודית אמיתית, ובבית חב"ד ציינו בסיפוק כי התגובות החמות מהמשפחות נותנות את הכח להמשיך גם בעתיד לפעול למען הקהילה בעיר חדרה.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
היה פשוט פנטסטי!!
ד' טבת ה׳תשס״ז
כל הכבוד לרב בוטמן והצוות של בית חב"ד חדרה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.