מערכת COL | יום כ"ט כסלו ה׳תשס״ז 20.12.2006

ביום ראשון הקרוב אסיפת ההנהלה הארצית של נשי חב"ד

ביום ראשון הקרוב, ג' בטבת, תתקיים האסיפה השנתית של הנהלת ארגון נשי ובנות חב"ד. לאסיפה יגיעו נציגות הארגון מהסניפים בכל רחבי הארץ
ביום ראשון הקרוב אסיפת ההנהלה הארצית של נשי חב
בכל שנה נערכת בסמיכות לה' בטבת ישיבת עבודה בה נידונים נושאים העומדים על סדר יומו של הארגון ונמסר דיווח על הקורה במרכז הארצי ובסניפים. השנה יושם דגש על תהליכי חשיבה משותפים ודיון בדילמות, ביחד עם הנציגות. תהיה חלוקה לקבוצות עבודה ושיחה. ע כן, השתתפותה של כל נציגה ונציגה ישובה מאוד.
העשייה היא רבה ב"ה ויש נושאים רבים עומדים על הפרק: לוח האירועים השנתי, ארגון 'שפרה ופועה' המתבסס והולך, 'החוט המשולש' – פרויקט סיוע למוסדות חינוך שקרם עור וגידים מהאסיפה אשתקד והעבודה בו רבה, הנושאים בהם יעסוק הכנס הארצי- גולת הכותרת של הפעילות השנתית, הקרן הארצית ליולדת המממנת ימי החלמה ליולדות, מאגר מידע לכלות ולנשים בנושא טהרת המשפחה, מבצע 'הבית עם האור' המתקרב, מבצע החברותות שנתקבל כהחלטה של הכנס הארצי האחרון, ספר התורה לע"נ הרב בן ציון ומרת צילה שניאורסון שהוכנס השבוע בקליפוניה, ערכת מבצע נש"ק שאזלה מרוב ביקוש ועומדת להיכנס לפס ייצור חדש, 'בת מלך' שהפכה לתנועת הנוער והחוברת הפופולארית של מרצים ואומנים שבאו בהסכם 'תעריף נשי' ועומדת לראות אור במהדורה גדולה הרבה יותר.
הישיבה תתקיים בשעה 15:00 באוהל האירועים בכפר חב"ד ותכלול ארוחת צהריים מלאה.
כבכל שנה מופקת לקראת האסיפה חוברת מסדרת 'נשי חב"ד', זו החמישית בסדרה העוסקת בנושא סיוע ליולדות. כל משתתפת תקבל שי – דיסק 'השירים שלנו' שירי ארגון נשי ובנות חב"ד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.