מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשס״ז 13.12.2006

"קראנו לממשל הרוסי לשנות את היחס לאיראן"

בעקבות כינוס הכחשת השואה שהתקיימה השבוע באיראן, הוזמן היום (רביעי) הרב ברוך גורין, חסיד חב"ד, המשמש בין השאר כמוציא-לאור של גיליון 'לחיים' ברוסיה למסיבת עיתונאים במוסקבה, ע"י כמה מרשתות הטלוויזיה הגדולות ■ "כנס זה הוא לא רק נגד העם היהודי, הוא גם נגד האנושיות כולה", אמר הרב גורין בכאב ■ וגם: מה ענה כשנשאל על השתתפותם של מספר יהודים חרדים בכינוס  לסיפור המלא
יממה לאחר שנחתם כנס של מכחישי השואה, בהם השתתפו למרבה הצער מספר יהודים המכנים עצמם חרדים ומחללים שם שמים, נשמעה היום (רביעי) בתקשורת הרוסית עמדה תקיפה של העם היהודי.

הרב ברוך גורין, חסיד חב"ד, המשמש בין השאר כמוציא-לאור של גיליון 'לחיים' ברוסיה ומנהל לשכת הפרסום של 'איגוד הקהילות היהודיות' בחבר-העמים, הוזמן היום למסיבת עיתונאים במוסקבה, ע"י כמה מרשתות הטלוויזיה הגדולות.

הרב גורין המופיע רבות בתקשורת הרוסית ומייצג בכבוד את העם היהודי ברוסיה בפרט ובחבר העמים בכלל, נשאל על תגובת ועמדת העם היהודי לנוכח הכנס המדובר.

"אנחנו קראנו לממשל הרוסי לשנות את היחס לאיראן. כנס זה הוא לא רק נגד העם היהודי, הוא גם נגד האנושיות כולה", אמר הרב גורין והמשיך: "רוסיה עצמה איבדה באותה מלחמה ארורה כ-30 מליון איש! כחצי מששת מליון הקורבנות של העם היהודי, היו אזרחי ברית המועצות לשעבר" – סיים הרב גורין בהתרגשות.

כאשר נשאל על הקבוצה הקיצונית שבאו גם הם להשתתף בכנס, השיב הרב גורין, שמדובר בקבוצה שולית. היהדות החרדית תמיד התנגדה אליהם, בכל העולם ובכל זמן. אומנם, יש חילוקי דעת עם הציוניות אך לשבת עם שונאי עם ישראל באיראן, זה כבר שיגעון ושטות של אותם אנשים מטורפים, שמייצגים את דעתם האישית בלבד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.