מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשס״ז 13.12.2006

דרושים: רעיונות לצילום לסדרת טלוויזיה

הסדרה הדוקומנטרית התיעודית של העיתונאי וכתב הטלויזיה איתי רפופורט יצאה לדרך ■ כזכור, ב-COL פורסמה לראשונה הכוונה בקרב אחד הערוצים הפופולאריים בישראל להכין סדרה תיעודית על המתרחש כיום בעולם היהודי ■ יוזמי ההפקה מחפשים פעילויות מיוחדות, סיפורים יוצאי דופן ויהודים מרתקים מכל העולם שכדאי להביא את סיפורם ■ "חברי השלוחים נמצאים באלפי פינות בעולם ומבחינתי הם פוטנציאל אדיר לסיפורים", אומר הערב איתי רפופורט בשיחה עם COL  לסיפור המלא
דרושים: רעיונות לצילום לסדרת טלוויזיה
יו"ר אגו"ח בישראל הרב יוסף-יצחק אהרונוב עם איתי רפופורט • צילום ארכיון: COL
הסדרה הדוקומנטארית התיעודית של העיתונאי וכתב הטלויזיה איתי רפופורט יצאה לדרך. כזכור, ב-COL פורסמה לראשונה הכוונה בקרב אחד הערוצים המסחריים והפופולאריים בישראל להכין סדרה תיעודית על המתרחש כיום בעולם היהודי (על כל גווניו ומיניו השונים והמשונים).

בשלב זה של הפקת "היהודים", סדרת הטלוויזיה המתעדת את יהדות העולם, מחפשת ההפקה פעילויות מיוחדות, סיפורים יוצאי דופן ויהודים מרתקים מכל העולם שכדאי לצלם אותם ולהביא את סיפורם.

איתי רפופורט, מי שיצר והפיק את הסרט "השלוחים" (ערוץ 1 , 2005), אמר הערב ל-COL כי חלקים גדולים בסדרה כבר צולמו והם יעלו לשידור בישראל כבר בחודשים הקרובים.

בשלב מאוחר יותר תשודר הסדרה בתחנות נוספות בעולם. בדרום אמריקה, אירופה ואסיה כבר הביעו התעניינות לשידור, כך גם בערוצים ציבוריים בארה"ב וקנדה.

"חברי השלוחים נמצאים באלפי פינות בעולם", אומר הערב איתי רפופורט, "ומבחינתי הם פוטנציאל אדיר לסיפורים שכדאי לצלם ולהכניס לסדרה, המתמקדת בעולם היהודי כפי שהוא כיום. אני מזמין את השליחים בכל העולם לשבת מול המחשב, לחשוב על משהו באמת מיוחד שכדאי לצלם אצלם בקהילה היהודית ולכתוב לנו על כך".

כתובת האי-מייל של הפקת הסדרה "היהודים": [email protected]
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.