מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשס״ז 13.12.2006

הרב פעלער קורא: אל תצאו מהבית ללא תפילין

השליח הראשי למיניסוטה הרב משה פעלער עורר בהתוועדות על מבצע תפילין וקרא לשאת זוג בכל נסיעה וביקור פרטי או ציבורי. "אל תצאו מהבית בלעדיו", הוא ציטט את הסלוגן של כרטיס האשראי. הוא היה נואם האורח בהתוועדות י"ט כסלו ב"שול" של בל-הרבור, פלורידה, בהשתתפות 700 אנשים ונשים ■ בעל המנגן ר' מאיר ריבקין צירף את הקהל לשירת "פדה בשלום נפשי" וניגוני חב"ד נוספים, בליווי הנגן ר' זלמן גולדשטיין. הוקרן הסרט החדש "השנים המוקדמות 2" של חיי הרבי והרבנית בגרמניה ובצרפת ופועלם  לדיווח מלא וגלריית תמונות
הרב פעלער קורא: אל תצאו מהבית ללא תפילין
בעל המנגן החדש ר' מאיר ריבקין בשירתו בהתוועדות

700 איש השתתפותו בהתוועדות חסידית בבית-הכנסת "השול" בבל-הרבור, פלורידה, לרגל י"ט כסלו - חג הגאולה של האדמו"ר הזקן, בעל התניא והשולחן-ערוך, מבית המאסר הרוסי בעוון הפצת יהדות וחסידות.

השליח ורב בית-הכנסת, הרב שלום-בער ליפסקר פתח את הערב בדברי ברכה והסביר את חשיבותה העמוקה של ראש השנה לחסידות.

בהמשך, הוקרן הסרט החדש "השנים המוקדמות 2" על חיי הרבי והרבנית באירופה ערב מלחמת העולם השנייה. הסרט בהפקת חברת המדיה החב"דית JEM תיעדה זכרונות ועדויות מעזיבת ברלין עם עליית המפלגה הנאצית לשלטון והמגורים הצנועים בפאריס שכללו הקמת תלמודי-תורה לילדים יהודיים, סידור מאמרי רבותינו נשיאנו ותרגום חסידות לשפות זרות וכן לימוד במוסדות אקדמאים.

בחלק המוסיקלי הוזמן בעל המנגן החדש ר' מאיר שמחה ריבקין שתקליטו "תנועות הרבי" זכה למכירות רבות. "זוהי אינה הופעה אלא התוועדות חסידית ואני מבקש מכם להצטרף אלי", הוא אמר לפני שהחל לשיר ניגוני חב"ד. הוא החל בניגון "פדה בשלום נפשי" שהאדמו"ר הזקן ניגן בעת שחרורו מהכלא הסובייטי, בליווי הנגן ר' זלמן גולדשטיין.

הדובר המרכזי היה הרב משה פעלער, השליח הראשי למיניסוטה וחבר הנהלת המרכז-לענייני-חינוך. הוא ציטט בהתלהבות "אל תצאו מהבית בלעדיו" - הסיסמא של כרטיסי האשראי 'אמריקן אקספרס' - וקרא לאנ"ש והתמימים לקחת עימם זוג תפילין לכל אשר ילכו, כדי לא להפסיד הזדמנות להניח תפילין לעוד יהודי.

ההתוועדות המשיכה עד השעות המאוחרות של הלילה עם שירה וריקודים. באירוע נכח גם הרב אברהם קארף, השליח הראשי לפלורידה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.