מערכת COL | יום כ' כסלו ה׳תשס״ד 15.12.2003

התוועדות מרוממת בבורו-פארק

כאלפיים בני-תורה, מכל העדות והחוגים, השתתפו במוצאי-שבת בהתוועדות רבתי וסעודת מלווה מלכה לרגל חג הגאולה י"ט בכסלו שארגן "היכל מנחם" בראשות הרב יעקב לייב אלטיין. האות ניתנה, חבורת המנגנים שרה בהתלהבות "פדה בשלום נפשי", והגבאי הרב זאב כץ העביר את שרביט ההנחייה לידי הרב יוסף ויינברג. עם סיום פרק הנאומים, פותח המנחה ב"ניגון הכנה". רק תנועות הניגון נשמעות באולם וכשעוברים לניגון רבנו הזקן, בן ארבעת הבבות, הקהל מצטרף בלהט והאוירה מרוממת. מחשמלת. אצל רבים מהנוכחים צפים הזיכרונות מדמותו הקורנת של הרבי המעודד את שירת הניגון, ואז, בלי תכנון קודם, מתרומם הקהל באחת ממקומו ויוצא בריקוד חסידי.
התוועדות מרוממת בבורו-פארק
קהל המשתתפים על רקע בימת הכבוד בהתוועדות בעת נאומו של הרב לייבל אלטיין * צילום: ב.ש.ש
המשא המרכזי של הערב נישא בפי הרב מנחם-מענדל גלוכובסקי, רבה של קהילת חב"ד ברחובות. בנאום נפלא, רב-רגש ורב-תוכן, נגע אורח-הכבוד בשורת נושאי ייסוד על מהותה של החסידות ועניינו של היום הגדול. הרב משה וולפסון משגיח בישיבת תורה ודעת דיבר על הקשר בין י"ט כסלו לחנוכה. מנהל 'היכל-מנחם' ומארגן ההתוועדות, הרב אלטיין דיבר על הזכות להתעסק עם כתבי הרבי ולהביאם לדפוס. הרב מענדל ליפסקר מקליפורניה לימד ניגונים וקודם לכן הסביר ממעלתם. המעמד המרומם נחתם בצפייה בווידאו של הרבי זי"ע. הס הושלך באולם ורק קולו העמוק של הרבי נשמע וחודר אל הלבבות והכל ישבו מרותקים למראות הקודש מי"ט כסלו תשמ"ג. לאחר חלוקת 'תשורה' מיוחדת, תם החלק הרשמי של הערב והקהל התיישב להתוועדויות בהן הפנימו עוד יותר את הדברים ששמעו.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
Rabbi Levy
כ' כסלו ה׳תשס״ד
It was truly a Kidush Lubavitch and Rabbi Levy deserves alot of the credit for his support of this great Mosad!!!!!!!!!!!!

Chazak Veamatz
2.
תמונות
כ' כסלו ה׳תשס״ד
התמונות יפות מאד,
אבל מה אם האיכות.
4.
משהו מדהים
כ' כסלו ה׳תשס״ד
התכנסות גדולה שכזו של בני ישיבות מכל החוגים לשמוע את הרבי, הרי זה אירוע אדיר. הכינוסים הגדולים בבורו פארק ובבני ברק מוכיחים כי סוף סוף דידן נצח!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.