מערכת COL | יום כ"א כסלו ה׳תשס״ז 12.12.2006

רבנים חב"דיים הפרישו מעשרות ביקבי ברקן: וידאו

ב'יקבי ברקן' בקיבוץ חולדה התקיים השבוע טקס הפרשת תרומות מעשרות, בטקס השתתפו בנוסף לרבני הבד"ץ של חוג חתם סופר פתח תקוה, הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, הרב מרדכי-שמואל אשכנזי רבה של כפר-חב"ד, הרב אליעזר ברוד רבו של כרמי יוסף, ורב היקב הרב שגיא הר-שפר  לסיפור המלא  • לצפייה בכתבה: לחצו כאן (קטעי וידאו נוספים במדור מולטימדיה)
רבנים חב
ב'יקבי ברקן' בקיבוץ חולדה התקיים השבוע טקס הפרשת תרומות מעשרות, בטקס השתתפו בנוסף לרבני הבד"ץ של חוג חתם סופר פתח תקוה, הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, הרב מרדכי-שמואל אשכנזי רבו של כפר-חב"ד, והרב אליעזר ברוד רבה של כרמי יוסף, ורב היקב הרב שגיא הר-שפר.

לאחר מינוי הרב טוביאס על ידי בעלי היקב להפריש את התרומות והמעשרות על הענבים של הבציר שהסתיים לפני כ-3 שבועות והברכות על הפרת תרומות, מעשרות ונטע רבעי, שפכו הרבנים למעלה מ-60,000 ליטר יין כתרומה גדולה ותרומת מעשר.

לאחר הטקס התיישבו הנוכחים לאמירת לחיים שהתפתה למעין התוועדות חסידית קטנה לרגל י"ט-כ' כסלו. בהתוועדות דיברו הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, רב היקב הרב שגיא הר-שפר, רבו של כפר חב"ד הרב מרדכי שמואל אשכנזי.

ר' יוסי פרוימוביץ האחראי מטעם הבד"ץ חוג חתם סופר על הכשרות ביקב סיפר לרבנים על סידורי הכשרות המיוחדים שיש ליקבי ברקן, כגון שבבישול היין היין נחסר (שמתאים גם לשיטת אדמו"ר הזקן), ועל תוכנה יחודית שיש ליקב במעקב על עצי ערלה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.