מערכת COL | יום כ"א כסלו ה׳תשס״ז 12.12.2006

תורת חב"ד לבנות המדרשות והאולפנות

בימים ראשון ושני, י"ט ו-כ' בכסלו התקיימו עשרה התוועדויות לבנות המדרשות והאולפנות בכל רחבי הארץ. מנוב שברמת הגולן ועד עפרה שבגוש עציון, זכו נשים ובנות להתבשם ולטעום מתורת החסידות מפי טובי המשפיעים והמשפיעות, וביניהם: הרב נפתלי ליפסקר, הרב משה חפר, הרב יעקב גולדשמיד, הרב ישראל נח ויכנין, הרבנית שרה קפלן, הגב' גילה חפר, הגב' פרלה סגל ועוד רבות מנשי ובנות חב"ד   לסיפור המלא
תורת חב
התוועדות מיוחדת התקיימה עם הרבנית לאה כהן, אשת הגה"ח ר' יואל כהן, ה'חוזר' של הרבי, לכ – 50 מנשות האברכים בכולל מר"ץ במבשרת ציון. הרבנית כהן ליוותה בימים אלו את בעלה במסע בפני עצמו, שערך בימים אלו בישיבות בארץ, על ידי ארגון 'תורת חב"ד לבני הישיבות".

מדובר ביוזמה חדשה המסונפת לארגון 'תורת חב"ד לבני הישיבות' בניהול הרב משה שילת, בסיוע ארגון נשי ובנות חב"ד. הרמת הכפפה היא תוצאה של פניות חוזרות ונשנות לארגון תורת חב"ד לבני הישיבות, ליצור מחלקה שנותנת מענה גם לבנות. אין מתאים מי"ט כסלו, ראש השנה לחסידות, להתחלה חדשה שכזו. הפעילות התאפשרה הודות לעידודו ותמיכתו של ר' יעקב הרצוג. את הפעילות מרכזות נעמי דורלכר מאפרת וחני רסקין מכפר חב"ד.

שורת ההתוועדויות בי"ט בכסלו נחלו הצלחה בלתי משוערת ב"ה. בכל אחד מהמקומות נפתחה ההתוועדות בהסבר על מהות היום ועל עניינה של החסידות, והפכה להתוועדות חסידית חמה ולבבית. הייתה התעניינות רבה מצד הבנות והן רצו לשמוע עוד ועוד. בהרבה מן המקומות דובר על המשך של קשר, על ארגון שיעורי חסידות קבועים ועל התארחות לשבת בכפר חב"ד, כפי שהתבטא ראש מדרשת מעמקים: "זוהי רק ההתחלה"!
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
יישר כח!
כ"א כסלו ה׳תשס״ז
לבנות מנהל עסקים ושיווק טכנולויה - "בית רבקה"
תודה רבה על פועלכן והשתתפוכן עימנו בהתועדות י"ט כסלו,אין ספק שזה טרם והוסיף לנו ידע אודות חב"ד וספר התניא
יישר כח לכל העוסקים במלאכה!
בנות מדרשת מעמקים.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.