מערכת COL | יום כ"א כסלו ה׳תשס״ז 12.12.2006

צפת: 'כולל חב"ד' יחלק בגדים לילדים נזקקים

'כולל חב"ד' בצפת שלח בימים אלו מכתב למנהלי בתי הספר בצפת ובו מתבשרים המנהלים כי האירגון יחלק נעליים ובגדים לילדים נזקקים בעיר. הרב יורם מעודה מהנהלת כולל חב"ד בצפת סיפר ל-COL כי "הפנייה נעשתה לאחר שמספר מורים פנו אלינו וסיפרו שיש ילדים המגיעים לבית הספר ללא סוודר או עם סנדלים"  ■ הרב יוסף חיטריק מנהל כולל חב"ד בצפת מוסר כי המשפחות יקבלו תלושים לקניית הנעליים והבגדים כך יוכלו לבחור את הבגד או הנעל שמוצאת חן בעיניהם   לסיפור המלא
צפת: 'כולל חב
בגדים לנזקקים (אילוסטרציה)
'כולל חב"ד' בצפת שלח בימים אלו מכתב למנהלי בתי הספר בצפת ובו מתבשרים המנהלים כי האירגון יחלק נעליים ובגדים לילדים נזקקים בעיר בסיוע הרב שלום דוכמן מנהל כולל חב"ד העולמי שנרתם לטובת ילדים צפת.

הרב יורם מעודה מהנהלת כולל חב"ד בצפת סיפר ל-COL כי "הפנייה נעשתה לאחר שמספר מורים פנו אלינו וסיפרו שיש ילדים המגיעים לבית הספר ללא סוודר או עם סנדלים".

הרב יוסף חיטריק מנהל כולל חב"ד בצפת מוסר כי המשפחות יקבלו תלושים לקניית הנעליים והבגדים כך יוכלו לבחור את הבגד או הנעל שמוצאת חן בעיניהם.

הרב יורם מעודה מהנהלת כולל חב"ד בצפת מציין כי בנוסף לכך, חולקו כבר עשרות שמיכות למשפחות. כמוכן יש משפחות שנמנעות לחמם את הבית עקב הוצאות החימום הגבוהות, ופנינו אליהם (בעיקר למשפחות חד הוריות גרושות ואלמנות) וביקשנו שלא ימנעו מלחמם את הבית ואנו נסייע להם בהוצאות החימום.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.