מערכת COL | יום כ' כסלו ה׳תשס״ז 11.12.2006

תושבי השומרון התחזקו בי"ט בכסלו

ביום ראשון בלילה התקיים כינוס תורה והתוועדות חסידית לכבוד י"ט כסלו בהשתתפות כ-100 תלמידים ותושבים של ישובי גב ההר בלב השומרון ■ הרב שמואל אליהו רב העיר צפת דיבר בחום רב על "האמת" של תנועת החסידות – שממשיך לצמוח ללא הפסקה בכל מקום ■ בתום ההתוועדות הוחלט על יסוד שיעור בחסידות חדש בישוב הר-ברכה  לסיפור המלא
תושבי השומרון התחזקו בי

ביום ראשון בלילה התקיים כינוס תורה והתוועדות חסידית לכבוד י"ט כסלו בהשתתפות כ-100 תלמידים ותושבים של ישובי גב ההר בלב השומרון.

בהתוועדות השתתפו: הרב שמואל אליהו רב העיר צפת, הרב מנחם מנדל גורביץ ראש ישיבת 'אור-שמחה' כפר חב"ד, הרב יעקב אידלס ראש ישיבת חיצים, הרב יהודה רובין מנהל בית חב"ד בלב השומרון, והרב נפתלי ליפסקר, ראש מנהל אגף הסניפים של צעירי אגודת חב"ד שהנחה את הערב. את הערב הנעים הנגן ר' צבי מרנץ מכפר-חב"ד.  

הרב שמואל אליהו דיבר בחום רב על "האמת" של תנועת החסידות – שממשיך לצמוח ללא הפסקה בכל מקום – וברך את המשתתפים שנזכה כולנו להתגדל בתורתו ובדרכיו של בעל השמחה, בעל התניא – אדמו"ר הזקן.

הרב גורביץ התוועד במשך שעות בנושא המשמעות המהפכנית עבור העוסק בתורת החסידות וכל סביבותיו, ובתכונות האור והחום של החסידות. כולם מאוד התפעלו מן דבריו הנאמרים בביטחון גמור ורגיעה פנימית – והקשיבו בהקשבה גמורה לסיפורים על צדיקים וחסידים. ר' צבי מרנץ הנעים מאוד את הערב בניגונים שלקחו את הקהל לשמחתו ועומקו של יום.

בתום ההתוועדות הוחלט על יסוד שיעור בחסידות חדש בישוב הר-ברכה.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.