מערכת COL | יום כ' כסלו ה׳תשס״ז 11.12.2006

אלפים התבשמו בהתוועדות המרכזית בכפר-חב"ד: וידאו

ההתוועדות המרכזית והמסורתית של י"ט בכסלו התקיימה אמש (ראשון) בכפר-חב"ד בהשתתפות חסידים ואנשי מעשה ■ את ההתוועדות כיבדו בהשתתפותם רבנים ואישי-ציבור נכבדים שדיברו על ענייני היום ■ בלטו בנוכחותם: הרב יונה מצגר, הרב משה-שלמה עמאר, הרב מרדכי-שמואל אשכנזי וחברי-הכנסת: אפי איתם, בני אלון, צבי הנדל ואברהם מיכאלי ■ בכתבה המלאה: דיווח מלא מהאירוע וגלריית תמונות ראשונה לסיפור המלא  לצפייה בקטע וידאו מהתוועדות: לחצו כאן לגלרייה שניה ● לגלרייה שלישית ● לגלרייה רביעיתלגלרייה חמישית
אלפים התבשמו בהתוועדות המרכזית בכפר-חב
בימת הכבוד בהתוועדות המרכזית בכפר-חב"ד ● צילומים: מאיר דהן, COL

קהל רב השתתף אמש (ראשון) בהתוועדות המרכזית והמסורתית של חג הגאולה י"ט בכסלו בבית-הכנסת 'בית-מנחם' בכפר-חב"ד, שאורגנה על-ידי ועד כפר-חב"ד בראשות הרב בנימין ליפשיץ.

בהתוועדות נכחו מאות מתושבי כפר-חב"ד וחסידים מקהילות חב"ד ברחבי ארץ-הקודש שבאו להתבשם בהתוועדות המיוחדת, אותה כיבדו בנכחותם אישים רבים ובניהם הרבנים הראשיים לישראל: הרב יונה מצגר והרב משה-שלמה עמאר, יו"ר 'אגודת-חסידי-חב"ד' הרב יוסף-יצחק הכהן אהרונוב, רבה של גבעתיים הרב מרדכי גליקסברג, רבו של כפר-חב"ד הרב מרדכי-שמואל אשכנזי, הרב מאיר-צבי גרוזמן מראשי ישיבת 'תומכי-תמימים' המרכזית בכפר-חב"ד, הנגיד החסידי ר' שייע בוימלגרין. כמו-כן נכחו באירוע אישי-ציבור נכבדים.

המנחה הוותיק הרב נפתלי רוט פתח את האירוע בדבר מלכות. ראשון הדוברים היה חבר-הכנסת אפי איתם ('איחוד-לאומי-מפד"ל') שריתק את הנוכחים וסיפר מספר אפיזודות מתקופת לחימתו בצבא. חבר-הכנסת הרב בני אלון, היה הנואם הבא. במהלך דבריו, תקף את מדיניות השמאל המסכנת את ארץ-ישראל.

לאחריו הוזמן לשאת דברים רבו של כפר-חב"ד הרב מרדכי-שמואל אשכנזי שדיבר על יום י"ט בכסלו והמשמעות לגבי כל אחד ואחד. בתום דבריו, הושמעו מספר קטעי שירה חסידיים.

הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר דיבר בהרחבה על עולם השליחות החובק-עולם שהרבי הקים ועל העובדה כי הוא גודל משנה לשנה בצורה מעוררת התפעלות.

הראשון-לציון הרב משה-שלמה עמאר התמקד בדבריו על יום י"ט בכסלו ואדמו"ר הזקן. "מסירות-הנפש אצלו הייתה בלתי רגילה", אמר הרב עמאר. 

בתום דבריו, הוזמן הרב אליעזר ברוד רב היישוב כרמי-יוסף לחזור על 'מאמר' ולאחריו דיבר חבר-הכנסת אברהם מיכאלי (ש"ס).

במהלך ההתוועדות דיברו אישים נוספים ורק בשעת חצות נחתמה ההתוועדות, כשהקהל פוצח בריקוד חסידי שנמשך דקות ארוכות.

כמיטב המסורת, לאחר שתם החלק הרשמי של האירוע, התיישבו תושבי כפר-חב"ד ו'תמימים' להתוועדות בבית-הכנסת עם טובי המשפיעים מכפר-חב"ד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.