מערכת COL | יום י"ז כסלו ה׳תשס״ז 08.12.2006

מלוה-מלכה בליובאוויטשער-ישיבה ל"אבות ובנים"

במוצאי שבת שעבר נערכה ב"ליובאווויטשער ישיבה" בקראון-הייטס מסיבת ה"מלווה מלכה" השנתית לאירגון "אבות ובנים" לתלמידי כיתות א'-ד' ששולב גם בציון 30 שנה למבצע י"ב פסוקים שעליו הכריז הרבי בשעתו  ■ במרכז הערב עמד משחק 'בינגו' סביב 12 הפסוקים בו השתתפו הילדים וההורים בניחוש המילים הבאות בכל פסוק. גם הכיבוד בערב נסב סביב 12 הפסוקים כאשר התלמידים נתבקשו לצבוע את הקרם שעל העוגיות בצורת 12 הפסוקים  לסיפור המלא
מלוה-מלכה בליובאוויטשער-ישיבה ל
במוצאי שבת שעבר נערכה ב"ליובאווויטשער ישיבה" בקראון-הייטס מסיבת ה"מלווה מלכה" השנתית לאירגון "אבות ובנים" לתלמידי כיתות א'-ד'. קרוב ל-400 איש השתתפו באירוע שבמהלכו צויין 30 גם שנה למבצע י"ב פסוקים שעליו הכריז הרבי.

במהלך הערב נשאו דברים: המנהלים הרב סימפסון, והרב שמעון אהרן רוזנפלד והרב ברנט. התלמידים לוי יצחק רסקין, מנדל סורקין ומנחם מנדל בוגומילסקי קראו את פרק התהילים של הרבי וחזרו דברי תורה.

במרכז הערב עמד משחק 'בינגו' סביב 12 הפסוקים בו השתתפו הילדים וההורים בניחוש המילים הבאות בכל פסוק. גם הכיבוד בערב נסב סביב 12 הפסוקים כאשר התלמידים נתבקשו לצבוע את הקרם שעל העוגיות בצורת 12 הפסוקים. הילדים עזבו עם מזכרת של חוברת צביעה על 12 הפסוקים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.