מערכת COL | יום י"ז כסלו ה׳תשס״ז 08.12.2006

לונדון: חברת הפרלמנט - אורחת ה'דינר' לבית-חנה

כ-350 נשים מבלגיה, צרפת, הולנד, שוודיה, שוויץ וסלובקיה השתתפו בכינוס נשים בסטמפורד היל לציון 20 שנה להקמת מרכז 'בית חנה' לנשים. האירוע אורגן על ידי אירגון נשות חב"ד האירופאי. אורחת הכבוד בכינוס היתה חברת הפרלמנט והממונה מטעם מלכת אנגליה על היצוג הנשי הגב' מגמן ששיבחה את פעילות ארגון 'נשי חב"ד' ■ במהלך הכינוס התקיימו סדנאות מגוונות ושיעורים שעסקו בתפקידה של האשה   לסיפור המלא
לונדון: חברת הפרלמנט - אורחת ה'דינר' לבית-חנה

כ-350 נשים מבלגיה, צרפת, הולנד, שוודיה, שוויץ וסלובקיה השתתפו בכינוס נשים בסטמפורד היל לציון 20 שנה להקמת מרכז 'בית חנה' לנשים. האירוע אורגן על ידי אירגון נשות חב"ד האירופאי.

את הערב הנחתה הגב' טובי פוטש שאירגנה את הארוע יחד עם הגב' רחל בורנשטיין. בדבריה התייחסה הגב' פוטש למספר פרוייקטים מוצלחים של חב"ד שנהנו מסיוע ממשלתי ובכך פלסו את הדרך לפרוייקטים נוספים.

הגב' פריידל סודק דיברה על חשיבות ההתמדה בלימוד תורה ולהפיץ את האור בסביבה. אורחת הכבוד בכינוס היתה חברת הפרלמנט והממונה מטעם מלכת אנגליה על היצוג הנשי הגב' מגמן שיבחה את פעילות ארגון 'נשי חב"ד', והקהל צפה בקליפ המתאר את פעילות 'בית חנה'.

את הנאום המרכזי נשאה גב' חנה ווייסברג מטורונטו שדיברה על נושא הנישואין וההשגחה פרטית וריגשה את הקהל בנאום המטובל בחן ובהומור. בכינוס התקיימו גם סדנאות מגוונות ושיעורים שעסקו בתפקידה של האשה, כיצד להוסיף תוכן לחיי היום יום בבית ובקהילה, כיצד להתגבר על אתרגרים בעולם המקצועי והעסקי וכיצד להכין את העולם לקראת משיח. 

השלוחות התקבלו על ידי שגרירי המדינות שהן ייצגו, שאף הבטיחו את תמיכתם בקהילות היהודיות במדינתם. במהלך הכינוס, קיבלו הנשים מזכרות שכללו ספר המתאר בראשי פרקים את ההיסטוריה של נשי חב"ד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.